claudios60

ventilator aer

25 posts in this topic

Buna am o problema cu ventilatorul cand pun aerul in masina la maxim imi vibreaza tot bordul, ce poate fii? Eu cred ca vibratia vine de la vetilatorul din bord cel care da aer in masina, problema este cum ajung la el,si daca ajung ce sa-i fac. Trebuie sa dau tot bordul jos. Un salut

Share this post


Link to post
Share on other sites

e clar ca e de la ventilator . de cand a inceput sa-ti faca ?  s-a umblat la el candva ?  acolo ori e slabit din suruburi ori e descentratata paleta de plastic . Bordul se da jos in mai putin de 1h .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu cred ca se poate ajunge prin torpedou la el. Eu am un tarait uneori de la clima, care vin de la acelasi ventilator si mi s-a raspuns ca asa pot ajung ela el. N-am incercat inca  :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dai torpedoul jos si este acolo, oricum la maxim este normal sa vibreze, nu foarte tare insa dar vibreaza.

Share this post


Link to post
Share on other sites

si la mine se intampla la fel de aprox 1 luna fara sa umblu la nimic

ciudat e ca se aude si un scartait asa parca mai proeminent la franare si accelerare

sugestii ? :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca dai pe prima treapta(primul led verde aprins) scartzaie ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si la mine scartia intrun timp dar lam dat cu putin spray cu ulei si nu mai am probleme si inca odata intrase o mica frunza si la 1 si a 2 a treaba se auzea un tacanit asa dar am scoso si e ok acuma ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cum naiba a intrat frunza acolo? Oricum zgomotul era belea, iti venea sa mergi pe jos ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

parcam masina sub un salcam vara trecuta si mai cadeau pe masina si una mai mica sa strecurat prin grilajul ala si mia dat stres cateva zile pana mi am dat seama :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dubios este cum a reuÈ™it să se strecoare pe lângă filtrul de polen ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

nustiu dar la mine filtru e dupa ventilator ca eu am bagat mana si am scoso pe sub chestie aia de la stergatoare

Share this post


Link to post
Share on other sites

e clar ca e de la ventilator . de cand a inceput sa-ti faca ?  s-a umblat la el candva ?   acolo ori e slabit din suruburi ori e descentratata paleta de plastic . Bordul se da jos in mai putin de 1h .

Zi si mie care sunt etapele de demontare a bordului la un s60 2006. desi am reincarcat cu freon acum mai putin de 1 luna, prin stanga doar ventileaza, iar prin dreapta baga rece. nu cred ca am pierdut freonul atat de repede ( la fel facea cand aveam prea putin). ma gandesc sa nu fie de la clapetele de distributie aer rece/cald de pe partea stanga + plus ca si mie la viteza maxima imi cam haraie ventilatorul !!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu cred ca ai pierdut freonul, oricum e mai simplu sa verifici daca ai freon decat sa dai tot bordul jos si sa nu fie de acolo .

Share this post


Link to post
Share on other sites

pai in cazul asta de ce mai baga rece prin dreapta ? data trecuta ai avut dreptate. nu mai aveam decat 160 g de freon, iar diferenta sa zicem ca teoretic s-a pierdut in 4 ani pe la supape, ventile si ce o mai fi pe acolo. de data asta s-a pierdut in nici macar 1 luna. cand am reincarcat a facut testul de presiune, a vacumat instalatia si nu aveam nici o pierdere. teoretic fisuri pe traseu nu ar fi fost, singurul loc pe unde as putea pierde ar fi pe la ventilele de tur si retur. sincer sa fiu , am luat gatul unui iepure pe autostrada si i-am gasit capul intre scutul de plastic si radiatorul de ac, dar ma gandesc ca daca s-a spart radiatorul nu ar fi trebuit sa se piarda tot ? e totusi un gaz. nu este posibila o dereglare (blocare nu ca daca dau pe cald baga cald, dar cand dau pe rece ma gandesc ca nu face cursa pina la capat) a clapeteor care directioneaza aer rece/cald pe partea stanga ? sper si eu sa fie asa, ca parca nu as vrea sa cumpar cine stie cate piese din instalatia de clima

Share this post


Link to post
Share on other sites

Este un gaz sunt de acord cu tine, dar când funcÈ›ionează ACul presiunea este de 30BAR, deci foarte mare si atunci încep problemele.

Vidarea se face la -1 bar, deci de fix pix, de la 1 bar la 30-34 la cat funcÈ›ionează ACul este drum lung.

Vidarea oricum are rolul ei, se scoate apa din instalație(sub forma de condens) dar nu arata mereu ca etanșeitatea este perfecta.

Deci in continuare eu afirm cu tărie ca nu mai ai freon in instalaÈ›ie, deh sunt căpos È™i o È›in pe a mea, Batman Batman ;D

Oricum e simplu de verificat .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Este un gaz sunt de acord cu tine, dar când funcÈ›ionează ACul presiunea este de 30BAR, deci foarte mare si atunci încep problemele.

Vidarea se face la -1 bar, deci de fix pix, de la 1 bar la 30-34 la cat funcÈ›ionează ACul este drum lung.

Vidarea oricum are rolul ei, se scoate apa din instalație(sub forma de condens) dar nu arata mereu ca etanșeitatea este perfecta.

Deci in continuare eu afirm cu tărie ca nu mai ai freon in instalaÈ›ie, deh sunt căpos È™i o È›in pe a mea, Batman Batman ;D

Oricum e simplu de verificat .

ma bazez pe tine. dupa servici ma duc iar la un service. oricum e de preferat inainte de a demonta bordul

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai nu-ti dai seama, te apuci de demontat si apoi constati ca :

1. ramai cu piese in plus ;D

2. ai muncit degeaba ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai nu-ti dai seama, te apuci de demontat si apoi constati ca :

1. ramai cu piese in plus ;D

2. ai muncit degeaba ;D

Pai se compenseaza. Piesele care raman in plus le vinzi si scoti banii de manopera !!!!  ;D ;D ;D ;D ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

din fericire nu trebuie sa dau bordul jos. din neferecire am un por in radiator si pe acolo pierde    :( :( >:(

Share this post


Link to post
Share on other sites

BATMAN BATMAN ;D

Aștept vinu` ala rosu la treisferturi :smile:

Share this post


Link to post
Share on other sites

il dau intr-o joi daca gasesc radiator "ieftin si bun"  ;D ;D ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

GăseÈ™ti la Sandro, ia baga o întrebare .

Share this post


Link to post
Share on other sites

se poate ujunge ajunge cumva sa dau cu ceva unsoare (spray) la ventilator fara sa dau bordul jos ?

asta in ideea in care la viteze mici mai scartaie si la maxim vibreaza bordul :)

daca unsoarea nu ar fi o solutie ce as putea face ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

se poate ridica plasticul de sub stergatoare si da cu putin ulei si la mine scartia la 1 si a 2 treapta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now