tommytza

Nu ii dau de cap!

15 posts in this topic

BUUUUUNNNN!....segmentat motor,facut distributie si poc,ultima problema! Masina nu porneste...nici macar nu invarte...verificat,prin bunavointa lui Vadim,personal,si Midnight,telefonic,intr-un moment de maxima concentrare.. ;D, alternator,baterie samd...totul pare ok dar undeva,mi se fura curentul!...cum pun contact,becurile incep sa palpaie....masina porneste doar cu curent de la alta masina dar nici asa nu are curent suficient sa mentina ralantiul...are cineva vreo idee ca eu am obosit..?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bun si dupa ce porneste de nu tine ralantiul daca o tii pornita 5 minute din acceleratie tot nu tine ralantiul ?

Trebuie sa masori incarcarea, poate s-a descarcat bateria si nu a mai pornit si fiind moarta dureaza pana se incarca si de aia merge prost .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verifica ce consumatori ai cu ea oprita.La mine ramane becul aprins in torpedou si imi descarca bateria.

Incearca sa pornesti cu o alta baterie daca ai de unde sa faci rost.

Share this post


Link to post
Share on other sites

am pus alta baterie si face la fel..pur si simplu in momentul in care pun contactul,chiar si la prima pozitie,ceva ii fura curent si nu mai are putere bateria sa porneasca motorul...m-am uitat peste tot

Share this post


Link to post
Share on other sites

Incearca sa scoti sigurantele pe rand cu contactul pus. E doar o idee.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Similar a patit si Kadudu la un S60. Problema a fost regulatorul de tensiune de pe alternator. Foloseste un Ampermetru de putere si vezi cati A pierzi la pornire.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok...acu ma duc...faza tare e ca acum 5 zile,pana sa ma apuc sa fac motorul era totul impecabil..nu cred ca s-a stricat ceva la electrica cu masina stationata...ma gandesc ca mecanicul o fi uitat sa puna vreun fir pe undeva,o masa,ceva...

Share this post


Link to post
Share on other sites

La Shpeedy se intampla la fel, clipea jumatate de bord si isi revenea cand saream pe bara din fata a masinii ;D La el era un fir de masa desfacut.

Scuze ca n-am mai raspuns ulterior, dar eram in dush si mi-a luat-o si telefonul razna, tasta singur, si nu mai puteam apasa pe nimic... Alalalt era pe silent, jos ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

stai linistit,ma man.....da simt ca deja imi vine sa pun toporul pe ea,ca sa citez un clasic in viata... >:(

Share this post


Link to post
Share on other sites

    Inspira adanc si ia-o de la zero...

    La volvo-ul lui Valy (Matrixxx) ajunsesera baietii sa se scarpine dupa o ora la injectoare si la ECU, si am venit si eu langa ei cu creieru' gol si-am zis ia sa ne uitam daca ajunge scanteia la bujii... concluzia -> nu avea rotor in capacul de la delcou. Nu stii niciodata ce minuni poate face un prost cu mintea odihnita ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai daca esti asa odihnit de ce nu dai o fuga si pe la mine azi dupa-amiaza?....ca cine stie....zi,ca pun berea fara alcool la rece... ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cu mare drag, da' in afara de Joi si de w/e, toata saptamana sunt la sala de muschi pana la 20:30... iar azi am si vizionare la Prince of Persia  :evil5:

Share this post


Link to post
Share on other sites

da,asa e ,plus ca nu incarca deloc alternatorul....am un fir inert acolo...dar nu gasesc nici picat cu ceara unde se intampla chestia aia..

Share this post


Link to post
Share on other sites

da,asa e ,plus ca nu incarca deloc alternatorul....am un fir inert acolo...dar nu gasesc nici picat cu ceara unde se intampla chestia aia..

Deci, scoate firul de excitatie, pune-l la aparatul de masura si masoara cand pui contactul cati Volti ai intre firul de excitatie si masa alternatorului. Daca ai prezenta de tensiune, lasa firul de excitatie scos si desfa si plusul de incarcare de pe alternator. Sa ai grija sa nu atingi cu cheia pe ceva masa ca faci scurt. Dupa ce il scoti si pe asta, incearca acum sa o pornesti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

multumesc pentru sfaturi,azi am sa le pun in aplicare si va tin la curent...doar ca trebuie sa incarc si bateria ca s-a dus saraca...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now