Marcel

Cine a fost primul? Oul sau gaina.

5 posts in this topic

Sal all ...sunt de curand posesorul unui volvo S40 2001 diesel...foarte multumit de el.... dar intr-o seara am avut o mica problema....iar lucrurile mari au fost la inceput mici...mergand am constatat ca acul de la lichidul de racire era pe rosu ....normal trag pe dreapta ....verific lichidul de racire  acesta fiind scazut(deloc chiar)....intre timp mai observ si furtunul de la radiator iesit....toate acestea au dus la,,...bineinteles,, ....la afectarea garniturii de chiuloasa si a chiuloasei.... ??? am o intrebare.... care din aceste 2 cauze a fost prima ....Cu respect...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sefu' , in primul rand : Bine ai venit!

In al II-lea, normal ca daca este sarit furtunul de la radiator scade nivelul lichidului de racire! Sau tu crezi ca prin radiator circula benzina? :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dar putea ca scaderea antigelului sa duca la sarirea furtunului ???

Share this post


Link to post
Share on other sites

antigelul

prima data trebuia sa curga pe undeva ca sa ramai fara

sa fierzi motorul sa tipe furtunul (avea colier bun?)

bine ai venit

Share this post


Link to post
Share on other sites

1.Iii posibil sa fi fost crapat furtunul /fisurat radiatorul si de aici ar veni treaba

2.daca aveai prea putin si ai mers mult timp,ii posibil sa duca la ceva..ori se infierbanta prea tare radiotoru ..ori motoru..ori crapa furtunu ;D

3.Vezi ca alea nu  s coliere,adica sunt dar se poat folosi o singura data.recomandarea mea este sa le schimbi pe toate unde stii ca ai ummblat/ s a umblat .daca n uu se pot intampla altele

Succes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now