Guest budulan

Intrebare pentru cei care aveau o scurgere pe la vasul cu lichid de directie

16 posts in this topic

Daca masina stationeaza o perioada....si cand va urcati prima data in ea...invartiti de volan...Nu se aude un zgomot ciudat???? Daca da se pare ca problema e ca ia aer pe instalatie acolo..... Am citit pe un forum din Sw si multi aveau aceasta problema....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu chiar am fost atent da nu am auzit nimic .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si la mine "miorlaie" dar dupa spusele lu' domn profesor(alex) trebuie schimbat uleiul de servo .

citez  "e cam ciorba"  ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

La tine pe langa faptul ca miorlaie, se invarte greu volanul. Si am mai mers si cu alte dieseluri S/V40, pot face o comparatie. Si n-am zis ca e ciorba, am zis ca tre' schimbat :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Una e sa-l schimbi si alta e sa fie "uzat" "ciorba" sau cum o fi..... O scurgere pe la vasul de ulei al directiei nu e data neaparat de uzura uleiului. Ce pare ciudat ca exceptand cazul "Kadudu" la toate era o "scurgere". Astia din forumul Suedez zic ca e aer pe instalatie.... Da-l naibii ca-l schimb, dar..... de ce aer pe instalatie? Nu ma deranjeaza ca pana intorc de cateva ori de volan face urat, ma deranjeaza ca se comporta exact ca fostul 740!!!!. SI ma deranjeaza si ca nevasta`mea de cate ori se urca cu mine in masina ma intreaba.."Iar mananca bani masina asta?" ;D

  p.s. Eu...unul nu pricep nimic din ce am vrut sa zic....cu prima fraza...  >:(

Share this post


Link to post
Share on other sites

SI ma deranjeaza si ca nevasta`mea de cate ori se urca cu mine in masina ma intreaba.."Iar mananca bani masina asta?" ;D

Cin' te-o pus sa te insori ? ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

pai...no.... e mai ieftin cu abonament dacat ....sa cumpar bilet de fiecare data.... ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

pai...no.... e mai ieftin cu abonament dacat ....sa cumpar bilet de fiecare data.... ;D

El nu are de unde sa stie  ;D......el face blat ....si-a gasit "nashul" ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si la mine curgea niste lichid pe langa vasul de la servo, da eu am strans colierul nu m-am gandit sa il schimb.Apropo , cam din cat timp in cat timp se schimba uleiul alal ? (masina am luat-o din Germania , si nu inteleg nimic din manualul ala .. si nici din mesajele pe care mi le da computeru... cand imi da un mesaj .. bag lichid la spalatorul de parbriz .. daca mesajul persista sun un prieten care stie germana si ii citesc pe litere)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Acum ca tot vorbiti de volan si invarteli, de cand am masina am impresia ca directia este un pic mai ne-asistata decat la alte masini cu care circul/am mai circulat si aveau servo... Nu e ceva evolutiv, ci de cand o am (august trecut) merge la fel.

Asa e directia la S40 mai "tzapana" sau si eu trebuie sa schimb lichidu' vietii?  ??? Caucioace late de 195, normale, nu cine stie ce animale...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu am codus S40, dar la S60 merge directiea impecabil. De doua ori m-am lovit ca prostul cu nasul de bord cand porneam motorul (stateam rezemat cu mana stanga pe volan si porneam cu dreapta - cumva peste volan ca eram in exteriorul masinii...Cand pornea,  volanul devenea brusc mai usor de manevrat si alunecam in bot.....). Doar la Mercedes am mai avut o directie asa usoara. De fapt si la vechiul 740 directia era impecabila, dar acolo e alta poveste pentru ca era tractiunea pe spate si nu avea planetare pe fata.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am rezolvat scurgerea cu inca o garnitura foarte subtire peste cea originala,era inervant sa gasesc pe vas mereu ulei.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si mie mi-a facut exact asa!

Masina a stationat o perioada dupa care scotea un sunet chinuit de fiecare data cand intorceam volanul. Chiar am scris pe forum atunci un anunt sa ma interesez de o pompa de servo. Ca norocul nu s-a ajuns acolo. Asta se intampla in decembrie.

Mi-am luat un bidon de lichid de directie, am pus cat trebuie si pana in ziua de azi nu mai face zgomot. In schimb am observat ca bidonasul unde sta lichidul, zemuieste pe langa dop. Deci, pe acolo se pierde lichid si intra aer, mai ales dupa un drum lung, asa cum am patit eu.

Ideea e ca solutia e ieftina si buna.

Salutare!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cunosc problema. Mie mi s-a intamplat sa-mi creasca presiunea in vasul de lichid servo datorita supraincalzirii pompei. Sa-ti spun de ce se supraincalzea? Banal! Era uzat rulmentul de la alternator si cureaua freca in gol pe el (are un sistem de autoblocare). Mentionez ca alternatorul se afla langa pompa servo. :) Crescand temperatura, crestea si presiunea in vas si... suprasolicita furtunele. Rezultatul... se pierdea lichid servo pe la furtunul de sub vas (datorita uzurii... furtunul era foarte uzat langa colier). Logic... intra si aer pe acolo. :) Un timp am dat vina pe anvelope. Am schimbat rulmentul, furtunul si colierul. Am schimbat si tot lichidul servo (intra cam un litru). Acum... masina merge super.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now