Sign in to follow this  
Followers 0
alinpc23

help pls

9 posts in this topic

am facut autodiagnoza la masina si mi-a dat eroarea 223...idle speed control valve....i-mi poate zice cineva despre ce e vorba, precizez ca aseara am scos mufa de la motorasul de ralanti si am pornit motorul....asta sa fie cauza?

Share this post


Link to post
Share on other sites

am facut autodiagnoza la masina si mi-a dat eroarea 223...idle speed control valve....i-mi poate zice cineva despre ce e vorba, precizez ca aseara am scos mufa de la motorasul de ralanti si am pornit motorul....asta sa fie cauza?

Da , asta e cauza . Incearca sa stergi codul de eroare .

Share this post


Link to post
Share on other sites

cu, contactul pe pozitia 1 apoi am desfacut borna plus apoi minus....am lasat 2 ore cat am facut alte treburi:P...am conectat bateria la loc intai minus apoi plus...si asa au disparut erorile din diagnoza...tin sa precizez ca dispar doar erorile care sunt remediate...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mie mi-a dat aceeasi eroare(223) dupa ce am scos bornele bateriei.Ideea este ca eu daca scot mufa de la motorasul de relanti nu se intampla nimic(de obicei ar trebui sa fie mai turat motorul).Oare sa nu imi functioneze motorasul de relanti? L-am lasat o noapate cu solutie WD-40,si l-am montat dupa aceea pe masina.L-am curatat pentru ca imi era relantiul oscilant si murea motorul foarte des.Acuma,este prea turat cand se incalezeste.Cum pot sa imi dau seama daca functioneaza motorasul?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca scoti mufa de la motorasul de relanti in timp ce motorul functioneaza ar trebui sa oscileze turatia motorului . Daca motorul sta prea turat cind se incalzeste e vorba de un senzor care nu mai lucreaza in parametri . Ar trebui sa ii iei pe toti la verificat .

Share this post


Link to post
Share on other sites

cu, contactul pe pozitia 1 apoi am desfacut borna plus apoi minus....am lasat 2 ore cat am facut alte treburi:P...am conectat bateria la loc intai minus apoi plus...si asa au disparut erorile din diagnoza...tin sa precizez ca dispar doar erorile care sunt remediate...

Ai conectat bateria la loc cu contactul pe pozitia 1 ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am conectat si eroarea nu a disparut.Motorul sta mult mai turat decat de obicei(in relanti).Nu stiu cum sa verific motorasul de relanti si acel senzor de temparatura .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am avut probleme cu motorasul de relanti l-am curatat,mai aveam unul l-am curatat si pe acela,le-am probat pe amandoua pe masina,unul din ele tinea motorul turat la 2000

Share this post


Link to post
Share on other sites

Adi a pus la dispozitia noastra documentatie bogata in cadrul topicului manuale pentru seria 400.

Acolo vei gasi cum se verifica senzorul de temperatura (cu ohmetrul si ce valori trebuie sa indice ),la fel si motorasul de relanti

                                                                              Succes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0