Sign in to follow this  
Followers 0
BAK-S40

Mica publicitate;)

1 post in this topic

Stare tehnică:

Are probleme cu alimentarea, o mică defecÅ£iune la mecanismul de direcÅ£ie, că nu Å£ine linia dreaptă, ÅŸi merge cam înfrânată. Cutia de viteze e blocată în marÅŸarier. Este înmatriculată în Europa, cu numere provizorii, se mai poate circula cu ea maxim o lună.

Istoric:

Este fabricată acum 2000 de ani, sub licenÅ£ă romană. A fost avariată în repetate rânduri. Prima dată a fost condusă de niÅŸte ciobani, dar au mai călărit-o ÅŸi alÅ£ii. A fost reparată numai cu piese second hand, aduse de pe la turci. O perioadă a fost condusă bine de niÅŸte nemÅ£i, Carol I ÅŸi Ferdinand, dar apoi a încăput iarăÅŸi pe mâna unor idioÅ£i care au băgat-o prin toate gropile.

Exteriorul a fost vopsit în 1989, dar interiorul este încă plin de rugină. A mai avut câteva reparaÅ£ii capitale, în 1600, 1859 ÅŸi 1918, dar a mai ÅŸi pierdut o parte din piese.

Combinaţii:

Predau leasingul, mai sunt de plată la ea câteva zeci de rate FMI. Accept ÅŸi variante de schimb cu o Å£ară similară din Africa, oricât de mică ar fi dar să funcÅ£ioneze.

De ce o vând:

Sincer să fiu, o vând că m-a lăsat în drum ÅŸi nu mă pricep la ea. Plus că îmi consumă cam mult, ÅŸi ca s-o repar mă costă cât nu face. Oricum, eu n-am permis de conducere pentru categoria asta de Å£ară, aÅŸa că să o conducă cine s-o pricepe. Dacă nu o vrea nimeni, o dezmembrez ÅŸi o vând pe bucăÅ£i. E păcat de ea, vă spun. Sper să o ia cineva care ÅŸtie să o aprecieze.

 

post-136-12877882505694_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0