Guest livium

cine stie

15 posts in this topic

La Laguna si MEgane care aveau exact acelasi motor exista si un robinet la filtru care se punea pe pozitia inchis pana amorsai.

Share this post


Link to post
Share on other sites

sub filtru de motorina este o pompita de cauciuc si de care tre sa strangi de cateva ori

Share this post


Link to post
Share on other sites

am gasit pompita dar daca dai toata ziua la ea nu se intampla nimic. trebuie sa scoti furtunul de intrare de la pompa de injectie si sa tragi (cu gura ) motorina si apoi sa continui sa dai dai la pompita pui furtunul ,contactul si dai pana (descarci bateria) ;D porneste. BAFTA CA EU M-AM CHINUIT DESTUL. ;).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pare o forma de protest a masinii vis-a-vis de faptul ca nu i-ai dat mancare la timp. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

amorsarea propriu-zisa a unei pompe se face de obicei prin cuplarea unui intrerupator electric...

cum la masini nu se pune problema de asa ceva (separat vorbesc) este legata direct la contact...

cel mai simplu ar fi fost sa pui contactul si sa il lasi cam 1 minut sau dupa care sint convins ca ar fi pornit... si in general, nu prea e bine sa ramai fara combustibil... de fapt nu e bine deloc si tocmai din cauza asta in orice rezervor, pt orice tip de masina ar trebui specificata o cantitate de "unuseable fuel"

Share this post


Link to post
Share on other sites

    Fratilor, diesel-ul 1.9 de Volvo NU are pompa de aductiune (nu are pompa electrica) in rezervor, asa ca poate sa puna contactul de o suta de orica tot n-o sa se intample nimic. Trebuie amorsata instalatia pompand la pompitza de la filtrul de motorina, si abia abia dat la cheie.

    Pentru benzina intr-adevar e valabil, dar la diesel nu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Depinde... are o pompa de joasa presiune actionata electric.

La Renault, care foloseste acelasi motor erau doua tipuri:

- unul la care aerisirea se facea cu para de cauciuc

- alt tip (cum am avut si eu) la care amorsarea se facea prin punerea succesiva a contactului. acest tip avea la filtru un robinet de retur care trebuia inchis, amorsat, pornit motorul si apoi deschis.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, si eu eram convins ca are o pompa in rezervor, dar m-am uitat in VADIS si confirm ca nu exista ! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

toate sunt bune pana la filtru dar de acolo la pompa mai este un furtun de 40-45 cm si pe acela a ramas aer. si daca nu se scoate furtunul si se incearca sa se aduca motorina la pompa nu porneste nici cu trei baterii..........DAR DE RETINUT EU NU AM RAMAS FARA MOTORINA IN REZERVOR ,atentie la sita din sorbul rezervorului si mai ales de unde alimentati si cu ce...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, si eu eram convins ca are o pompa in rezervor, dar m-am uitat in VADIS si confirm ca nu exista ! :)

tot ce se poate... inseamna ca sistemul la diesel e diferit si oarecum mai putin performant... nu stiu! nu prea ma pricep la motoare diesel. am crezut ca sistemul de combustibil e la fel ca la benzina... in mod normal ar fi trebuit sa existe asa cum spunea si RAND o pompa centrifugala de joasa presiune actionata electric... si daca vrei sa mergem si mai departe cu..."ce ar fi trebuit sa fie..."  ;D pompa asta in mod normal ar trebui sa impinga carburantul pana la pompa de inalta si in caz de cedare a celei din urma, chiar sa preia si rolul acesteia, eliminand astfel riscul de a ramane cu masina in drum in anumite situatii...  mai e mult pana departe...  ;D fabricantii de automobile inca sint f in urma... si cred ca din rea vointa... deh! trebuie sa sa ne ia banii la service intr-un fel sau altul... ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

In rezervor la dCi nu exista nici o pompa (nici la Renault nu aveam).Pompa de joasa presiune este plasata sub capota.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now