iliutza21

imi porneste foarte greu v40

51 posts in this topic

prima data cand pun contactul pompa de benzina se aude asa chinuit dupa dau sa pornesc si dupa ce electromotoru invarte vrreo 20 de sec porneste si scoate un fum ca te ustura ochii. la inceput motoru merge ca unul d tractor si dupa ce il turez de vreo cateva ori isi revine si merge destul de bine. e un volvo v40 cu motor de 2000 benzina 16v turbo din 99

a mai patit cineva asa cv?

poate ma puteti ajuta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca face asa doar la cald schimba regulatorul de presiune din rampa...

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu ai de la cine sa iei rampa cu njectoare si cu regulator sa le pui pe maisna ta pt test?

Share this post


Link to post
Share on other sites

porneste greu cand o pornesc dimineata sau dak o las mai mult de 10-20 de min imi porneste greu

Prima bila ....din pacate neagra

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fum alb poate insemna ceva probleme cu antigelul din sistemul de racire care se amesteca cu uleiul din baie. Ai observat ca ti-a scazut nivelul in rezervorul de antigel? Sau dupa ce a pornit motorul observi spuma pe joja?

Daca este asa atunci ar putea fi garnitura de chiulasa fisurata sau mai rau, fisurat blocul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verifica presiunea din rampa de injectie, ai ventil de roata acolo, bagi un manometru si ne spui ce presiune ai (normal 2.2-3 BAR) .

Share this post


Link to post
Share on other sites

scuze de off topic: la a mea nu gasesc minunea aia de supapa, asa stiam ca-l are dar unde (pe rampa pe o parte inta benzina acoloi regulatorul ;pe partea celalalta nu este supapa ;unde trebuia sa fie)

cineva stie? ??? ???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu toate masinile au supapa pe rampa,la V40 2.0 aspirat eu aveam la 1.8 nu am vazut

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am la 1.8(asta daca vb despre aceiasi chestie ;D)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pui manometrul la maxim 2 minute dupa ce ai oprit motorul, nu dupa ce o lasi peste noapte. Sau pui contactul, si pui atunci manometrul, dupa ce auzi ca se opreste din "fasait" pompa de benzina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pui manometrul la maxim 2 minute dupa ce ai oprit motorul, nu dupa ce o lasi peste noapte. Sau pui contactul, si pui atunci manometrul, dupa ce auzi ca se opreste din "fasait" pompa de benzina.

am pus manimetrul dupa ce am oprit motorul si are 2,1-2 ma gandesc ca e bine.

dar ea acum porneste dupa ce o mai las 15-20 min iar porneste greu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buuun... atunci las-o 15-20 de minute... daca porneste greu n-o chinui, ci masoara ATUNCI presiunea. Apoi pune de 2-3 ori contactul si masoara iar presiunea in rampa. Daca a crescut la 3bar, ar trebui s-o ia la sfert. Daca tot n-o ia, problema e in alta parte...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu toate masinile au supapa pe rampa,la V40 2.0 aspirat eu aveam la 1.8 nu am vazut

Eu am la 1.8(asta daca vb despre aceiasi chestie ;D)

;

multumesc de raspunsuri la 1,8 al meu 4184s2 nu l-am gasit; de aia am intrebat;

ii 1,8 dar de 122 cai poate ca difera

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buuun... atunci las-o 15-20 de minute... daca porneste greu n-o chinui, ci masoara ATUNCI presiunea. Apoi pune de 2-3 ori contactul si masoara iar presiunea in rampa. Daca a crescut la 3bar, ar trebui s-o ia la sfert. Daca tot n-o ia, problema e in alta parte...

am masurat si avea 2bar. am pus si contactul de vreo 3 ori si imi arata 2.1-2

inseamna k acolo e problema nu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

da ar trebui sa creasca aproape de 3 bari(cum ai pus contactul so activat pompa de benzina)

atunci nu baga pompa ;

vezi sa nu ai filtrul  de benzina infundat  ii langa rezevor pe partea soferului

Share this post


Link to post
Share on other sites

da ar trebui sa creasca aproape de 3 bari(cum ai pus contactul so activat pompa de benzina)

atunci nu baga pompa ;

vezi sa nu ai filtrul  de benzina infundat  ii langa rezevor pe partea soferului

pompa si filtrul leam schimbat acum o luna. ca prima data mam gandit ca e pompa si am schimbato ca mi se oprea din mers si leam pus noi

Share this post


Link to post
Share on other sites

regulatorul de presiune mai este pe partea dr. cum te uiti la motor:

nu ai pe cineva sa dai jos rampa sa -l pui pe al tau?

Share this post


Link to post
Share on other sites

sa il pun pe al meu la el?

dak as avea la cine dar prin zona asta numai eu am volvo ;D mi se pare ca mai are cineva dar diesel

Share this post


Link to post
Share on other sites

de benzina trebuie;

sa pui ala in loc la al tau si vezi daca mai face

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now