volvo

schimbare filtru de motorina

12 posts in this topic

salutare!

cum se schimba un filtru de motorina 9din acela DE HARTIE) in asa fel incat sa nu prinda pompa aer? imi spunea cineva ca trebuie desfacut, ca trebuie umplut apoi pe trei sferturi, ca trebuie tinut con tactul pe pozitia 2 nu stiu cate zeci de secunde, etc, etc bla, bla, bla

stie cineva exact cum se face o astfel de operatiune?

va multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu stiam ca trebuie pus contactul pe pozitia 2  timp de 60 sec ,apoi luat si pornit.Iar atunci cand se schimba trebuie umplut cu motorina ,daca se poate daca nu se umple singur parca.

Daca am spus ceva gresit rog pe cineva sa ma  corecteze ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Exact asa se face, pui contactul de mai multe ori dupa care dai la automat, asculta si tu pompa din rezervor, cand se opreste mai iei/pui contactul macar de 3 ori dupa care dai la automat .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Auziti.!

Poate ma desteptati si pe mine.

Aerul care era in filtru.....? Unde se duce?.... inapoi in rezervor? Nu cred, deci spre motor o ia iar aici? Daca ai noroc pe retur.

Cred ca asta e si logica de a pune contactul de cateva ori. Sa se faca un tur complet. rezervor - pompa - filtru - motor - retur - rezervor.

Corect?

Deci bine ar fi sa il pui plin sa fi sigur ca nu inghite si aer motorul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

eu la mine l am umplut tot timpul si nu am avut probleme ;D zic ca este un pic obositor pt motor sa dai la automat pana iese aerul si porneste si daca nu ai baterie buna mai ai si alte probleme ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Normal ca se pune plin dar asta nu inseamna ca porneste masina, tot ai raman 3.7 bule de aer ;D

Tocmai de aceia se lasa contactul pus sa mearga pompa dupa care se da la automat .

Share this post


Link to post
Share on other sites

la ce intreval se schimba filtrul de motorina sau la cate mii de km?va multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

VADIS-ul zice 40000 km pentru D5244T/-2/-3 până în 2004 inclusiv şi 60000 km pentru 2005.

Edited by HEIMÐALLR

Share this post


Link to post
Share on other sites

eu zic ca e cam mult 40000 km pentru un filtru de motorina. tinind cont de calitatea motorinei de la noi.eu sincer il schimb odata pe an, asta inseamna 20000 -25000 km (km facuti total in italia)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut!

Eu il schimb o data pe an, inainte de venirea iernii. Am patit-o intr-o iarna cind mi-a inghetat si o saptamina pina nu au venit temperaturi pozitive nu am putut s-o pornesc. Fac cam 25 mii km. pe an, maxim 30 mii.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now