ktln

Senzori

9 posts in this topic

Salutare

Trebuie sa schimb niste senzori si as vrea daca puteti sa ma ajutati sa-i localizez (identific), pe masina

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare

Trebuie sa schimb niste senzori si as vrea daca puteti sa ma ajutati sa-i localizez (identific), pe masina

Poate ca nu m-am facut inteles :slap:

Vreau sa stiu daca piesa incercuita este cea descrisa de mine ???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Acolo la "temp aer admisie" e o bucata de plastic.Ce ai vrea sa schimbi? ???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu e niciun plastic este un senzor de temp care se poate decalibra

@ktln pentru senzorul de temp aer este buna descierea ta,la celalalt e poza cam naspa dar este ok si ala din amintiri la V40 2.0i aveam 2 pentru apa unul langa termostat care este legat la ECM(calculatorul de motor) si ala pe chiulasa care este legat la ceasuri

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu e niciun plastic este un senzor de temp care se poate decalibra

@ktln pentru senzorul de temp aer este buna descierea ta,la celalalt e poza cam naspa dar este ok si ala din amintiri la V40 2.0i aveam 2 pentru apa unul langa termostat care este legat la ECM(calculatorul de motor) si ala pe chiulasa care este legat la ceasuri

Merci @DETONATOR

Din cate am inteles cel de aer (IAT, daca nu ma insel) ajuta la amestecul benzina+O2(corecteaza-ma daca gresesc)

Dar cel/cele de apa ce fac mai exact? ???

Am descarcat si eu VADIS-ul si incerc sa ma obisnuiesc cu el ::)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cel de apa merge la bord si iti misca ceasul de temp apa,iar IAT se ocupa cu ametecul

Share this post


Link to post
Share on other sites

Catalin din cate ma ajuta memoria senzorul tau de temperatura aer motor nu are nimic, senzorul de la clima era cu buba .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Catalin din cate ma ajuta memoria senzorul tau de temperatura aer motor nu are nimic, senzorul de la clima era cu buba .

Pai da mai Bogdan, dar tu ai zis atunci ca si cel de aer ar putea fi dus si ai mai spus ca l-ai putea verifica, dar pentru 40-50 de lei mai sigur il schimb

Problema e acum cu cel/cele de apa, ca eu stiam de 1 si acum am aflat ca ar fi 2  ::)

Stiu ca termostatul are rolul de a inchide/deschide circuitul de apa din motor in radiator, dar ce fac senzorii aia (in afara de faptul ca misca acele in bord), nu stiu!!!

O sa incerc sa ''rasfoiesc'' vadis-ul poate gasesc ceva dar daca nu...astept sfaturi

PS. @ALL  Credeti ca daca schimb IAT-ul, va scadea si consumul :'( (care in ultimul timp m-i se pare cam mare)??? EX: Bucuresti-Slatina, aprox 200km, 120km/h autostrada, 60km/h localitate, a papat aprox 20l

Ce parere aveti aaaaa

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ktln senzorul de temp care este pozitionat langa termostat este legat la unitatea de motor cu ajutorul senzorului asta motorul face compensarea de turatie cand este motorul rece,adica este mai turat cand este motorul rece,dupa care tot cu informatia de la acelasi senzor cupleaza releul care alimenteaza electroventilatorul pentru racire

Senzorul de temp aer +MAP(daca nu ai MAF-debitmetru la 2.0i nu aveam)+senzor de oxigen ajuta unitatea de motor sa regleze amestecul optim de aer/combustibil,e posibil sa fi uitat vreun senzor

Ideea este ca poti verifica tu singur acel senz de temp cu un multimetru pe rezistenta ar trebui sa gasesti o valoare in Vadis pentru acel senzor

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now