maryus_b

Indicatoare turometru, kilometraj, ceas si indicatoar apa nu merg

9 posts in this topic

buna ziua,

am un volvo V40 din 2002 si mi a aparut urmatoarea problema: tot ce inseamna indicatoare de bord (kilometraj, turometru, ceas si indicator apa). Martorii in bord mi se aprind. Am verificat sigurantele si nu am gasit nici una care sa fie arsa, aveti o solutie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai cautat si in tabloul de sigurante de sub volan ?

Completeaza te rog profilul cu locatie/masina/an etc .

Share this post


Link to post
Share on other sites

In tabloul de sigurante am cautat. M am interesat la service-ul volvo si ziceau ceva de shimbat tot bordul sau posibil un stabilizator de curent. Problema e ca ar costa in jur la 500 de euro dar as vrea sa fiu sigur de asta. Nu v ati mai confrutat cu asemenea probleme?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inca nu ;D

AI verificat sigurantele din fata de la motor + alea de la sofer?

Poate ti a sarit mufa,dar nu cred .pentru ca nu iti mai mergea nimica.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu la S40/V40 nu am întâlnit astfel de probleme de aia nu bănuiesc bordul ci firele care ajung in el .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu la S40/V40 nu am întâlnit astfel de probleme de aia nu bănuiesc bordul ci firele care ajung in el .

Adica mufele alea 2 din spate?Pai daca ar fi asa ar trebui sa nu functioneze nimc ???

Poate totusi sa incerce sa l scoata de acolo si sa l pun la loc,poate merge.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poate fii doar un fir din mufa iesit/rupt. Pana nu ajungi la mufe vorbim degeaba, cu o schema si un aparat de masura se raspunde la o intrebare SAU mai simplu cu alt bord care nu costa foarte mult la S/V40 .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Va multumesc frumos pentru raspunsuri. Am scos toate sigurantele si din fata si de sub volan, alea de 10, 15, 20. Dupa ce le bagam inapoi ma uitam sa vad daca e vreo miscare nimic. Ciudatenia a fost insa in momentul in care mi am zis ca o duc la service, sa i fac o diagnoza si daca e centralina cum zic ei in italia, ata e, se duc 500 de euro. Surpriza a fost cand am ajuns la masina totul ok, adica, ceasul mergea, kilometraj, turometru etc, totul perfect.

Acum ma gandesc doar sa fi fost o problema datorata umiditatii, e posibil?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Umiditate unde?In tabloul cu sigurante?

sau

Ai inversat sigurantele intre ele.Sigur iti merg toate acum ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now