Sign in to follow this  
Followers 0
razvangeo21

Problema vacum

1 post in this topic

Salutare tuturor!!

Am un VOLVO 440 din 95,motor 1.8I,benzina cod B18U,si de vreo 2 zile m-am confruntat cu o problema!!

Dupa incalzirea motorului aveam fluctuatii la relanti,(intre 900-500rot/min)iar cand voiam sa fac o parcare si foloseam mai mult ambreiaj si nu turam motorul parca se ineca si se oprea!Am inceput sa iau cu presupusul!!de la ce ar putea fi???Filtru de benzina?bujii care desi au numai 20000 de km.vreo fisa sau fise intrerupte??

Si azi dupa ce am sunat vreo 2 prietni,unul mia dat ideea sa verific furtunul la vacum!Cand l-am verificat am gasit o gaura suficient de mare incat sa bagi vreo 2 scobitori,care se facuse excat unde furtunul sta deasupra capacului la culbutori!

In final am schimbat furtunul si acum relantiul functioneaza absolut normal,asa ca dragi prieteni daca va confruntai cu o asa problema incercati sa verificati si acest detaliu care conteaza foarte mult pentu un mers rotund al motorului!!!

Sper sa fie de folos tuturor care mai au un asemenea model de motor sau in general care au sistem vacum!

MULTA BAFTA SI NUMAI DERUMURI BUNE!!! ::)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0