ovinic

Membru
  • Content count

    11
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About ovinic

  • Rank
    Nou venit

Profile Information

  • Locatie severin
  • Auto v50
  • Fabricatie 2006
  1. porneste si se opreste imediat

    Am revenit pentru a închide topic-ul cu raspunsul EGR rămânea blocat. L-am curățat, uns, pus la loc, probat 30mii km. Acum e totul ok. Va multumesc.
  2. porneste si se opreste imediat

    Va multumesc pentru raspunsuri si parei tuturor.Azi am schimbat valva de pe pompa, deocamdata nu s-a schimbat nimic. Vin cu amanunte pe parcurs daca mai am probleme.
  3. Acelasi simptom a aparut si la mine dupa ce am schimbat rulmentul din capul telescopului pe partea stanga. Dupa 2 luni nu se mai aude asa rau. Cand o sa schimb telescopul, o sa controlez cu atentie fenomenul si va spun.
  4. porneste si se opreste imediat

    Salut. Revin dupa ce am fost la un service in Italia, care se ocupa cu reparatul pompelor de inalta. au verificat masina fara sa demonteze pompa si totul era corect, mai putin o eroare de ''recirculare gaze EGR'' . Concluziii: 1 curatat EGR, 2 cuntinua sa mergi asa pana cand o sa se opresca mai des, 3 verificare pompa pe banc si eventual schimbat FUEL PUMP REGULATOR VALVE SOLENOID VDO. aseara nu a pornit decat batuta. pana acum nu am facut nimic din ce mi-au spus la service. Cum ar fi mai bine, sa schimb eu aceasta valva, sa cumpar o pompa reconditiona, sau sa o repar pe aceasta care merge batuta? Multumesc. vreau sa mai adaug cateva valori masurate azi. ECM-Corrente attraverso la valvola regolatrice di volume carburante 59,90 mA ECM-Corrente attraverso valvola regolatrice pressione carburante 26,76 mA ECM-Duty cycle EGR 1,97 % ECM-Pressione di sovralimentazione, valore desiderato 1030,03 hPa ECM-Sensore pressione carburante 258300 hPa ECM-Sensore pressione filtro antiparticolato 1112,32 hPa ECM-Sensore regime motore (g/min) 804 g/min ECM-Turbocompressore valvola di comando 58,28 % ECM-Valvola di comando di pressione carburante 13,53 % ECM-Valvola di comando volume di alimentazione 22,44 % turata: ECM-Corrente attraverso la valvola regolatrice di volume carburante 53,53 mA ECM-Corrente attraverso valvola regolatrice pressione carburante 40,78 mA ECM-Duty cycle EGR 41,34 % ECM-Pressione di sovralimentazione, valore desiderato 1264,70 hPa ECM-Sensore pressione carburante 478300 hPa ECM-Sensore pressione filtro antiparticolato 1112,32 hPa ECM-Sensore regime motore (g/min) 2520 g/min ECM-Turbocompressore valvola di comando 51,11 % ECM-Valvola di comando di pressione carburante 18,08 % ECM-Valvola di comando volume di alimentazione 20,70 % la Pentru a ma putea ajuta mai usor, daca aveti nevoie de alte valori, trimiteti-mi o lista pe care sa o respect. Detin chinezaria ''vida dice pro+ 2013a'', locuiesc in Italia si va rog sa ma ajutati in a lua decizia ce-a mai buna. Ciao.
  5. porneste si se opreste imediat

    Am facut doua plinuri cu ulei 2T castrol si se comporta foarte bine, nu mai da rateuri si porneste la prima cheie facand in toata aceasta perioda cam 5000km. Dar mi-am adus aminte ca de fiecare data cand treceam cu viteza mai mare de 40km/h peste umflaturile de pe asfalt pierdea brusc puterea, dar revenea dupa 10 secunde din mers. Acum fug cu gandul la computer. Sper sa mai mearga....
  6. porneste si se opreste imediat

    A pornit, dar fara putere (sta bine la relanti, dar nu se accelereaza ci incepe sa tremure). Nu am tinut accelerat blana cum am facut alte dati, ci am aplicat imediat metoda ciocanului, revenindu-si la normal. De saptamana viitoare incerc metoda uleiului in 2 timpi. Nu sunt pregatit sa repar pompa, vreau sa vad cat mai pot trage de EA. Ziceti-mi si voi daca gresesc. FAP-ul este fara aditiv. Multumesc.
  7. porneste si se opreste imediat

    Va multumesc, o sa va tin la curent.
  8. porneste si se opreste imediat

    Va multumesc pentru raspuns, dar vreau sa mai adaug ca sunt momente cand relantiul un este FFF lin, perdere de putere pt cateva secunde am simtit si PE autostrada, IAR in doua randuri cand afara erau 4 grande, dupa ce am incercat de 3 ori sa pornesc am lovit usor cu ciocanul in pompa de injectie si a luat-o la sfert.
  9. Salut. Am un v50 2.0 TD din 2006 cu 260 000km. La schimbul filtrului de motorina am gasit ceva span. Indiferent de temperatura motorului sau a atmosferei a pornit pentru 2-3secunde si s-a oprit imediat, dupa alte 2-3 incercari a pornit normal. A facut Aceste figuri pentru prima data in vara, apoi in toamna, acum de doua ori intr-o saptamana a pornit cu tremurat ( in treni pistoane) ca un tractor crescand turatiile usor usor, ajungand la turatia normala dupa 20-30 seconde ,cu acceleratia la blana,  aparand si mesaj PE bord ca nu functioneaza bine motorul si sa merg in service . Am facut diagnoza cu vita dice si al gasit urmatoarele: ECM-060A anomalie interna computer motor ECM-1412 recirculare gaze ECM-0299 comanda turbo presiune foarte scazuta Am sters Aceste errori si a doua zi, fara a mai avea probleme cu pornirea nu a mai aparut niciun mesaj de eroare. Astept parerile voastre pentru a sti la ce sa ma astept daca mai merg asa Va multumesc.
  10. probleme pornire

    Salut. Am un v50 2.0 TD din 2006 cu 260 000km. La schimbul filtrului de motorina am gasit ceva span. Indiferent de temperatura motorului sau a atmosferei a pornit pentru 2-3secunde si s-a oprit imediat, dupa alte 2-3 incercari a pornit normal. A facut Aceste figuri pentru prima data in vara, apoi in toamna, acum de doua ori intr-o saptamana a pornit cu tremurat ( in treni pistoane) ca un tractor crescand turatiile usor usor, ajungand la turatia normala dupa 20-30 seconde ,cu acceleratia la blana, aparand si mesaj PE bord ca nu functioneaza bine motorul si sa merg in service . Am facut diagnoza cu vita dice si al gasit urmatoarele: ECM-060A anomalie interna computer motor ECM-1412 recirculare gaze ECM-0299 comanda turbo presiune foarte scazuta Am sters Aceste errori si a doua zi, fara a mai avea probleme cu pornirea nu a mai aparut niciun mesaj de eroare. Astept parerile voastre pentru a sti la ce sa ma astept daca mai merg asa Va multumesc.
  11. Salut. Vreau sa stiu daca pot schimba volanta originala LUK 6g91 6477 CB , cu una SACHS - Rif.: 2294 000 111 ; este diferenta mare intre ele, care ar fi riscurile?. Seria sasiu este YV1MW754172288362 , tip motor D4204T , V50, 2.o diesel , anul 2006, 136cp. Va multumesc