100 0872

Other images in Blueberry 850 T-5

100 0872

Bogdan S
Sign in to follow this  
Followers 0

Masina avea o bara de torsiune "custom" de 26 mm, bara pe care am dat-o jos ca ma rupea de spate. Nivomaturile erau inca putin mai tari de la un transport de 300 de kg in porbagaj. Arcurile sunt relativ noi. In ziua aia multi trecatori au facut poze. :smile:)



5 people like this
  Report Image
Sign in to follow this  
Followers 0
From the album

Blueberry 850 T-5

  • 21 images
  • 37 comments

Photo Information

Camera information

View all photo EXIF information

5 Comments

Dar odata cu greutatea la care a fost supusa roata pe partea stanga si-a modificat si unghiul de cadere al rotii ?

De ex :

Am parcat ceva similar tie o roata in groapa iar cealalta era ca un damb ,nivomaturile si-au facut datoria si anume cea din groapa a ridicat-o la maxim dar cealalta a intrat in oala dar (si-a schimbat unghiul ca la bmw sau mercedes s-a inclinat de sus inspre interior ,altfel lovea direct in aripa din cauza latimii rotilor )

Share this comment


Link to comment
Share on other sites

Da, a existat si o modificare in unghiul de cadere. Dar oricum, la 850, si daca ar fi urcat drept, in aceste conditii nu ar fi atins aripa.

Share this comment


Link to comment
Share on other sites

Ma refer a se modofica singur ca la marcile specificate mai sus .La mine intr-un plan drept normal ar atinge cauciucul de aripa (la partea exterioara) dar in cazul relatat mai sus si-a schimbat unghiul roata (s-a inclinat cu partea de sus inspre interior ) singura ,fara sa-i modifice cineva caderea!Autoreglabil..

Share this comment


Link to comment
Share on other sites

Pe S80 *m-am uitat pe profilul dvs pentru a obtine aceasta informatie* aveti suspensie independenta pe spate. La 850 este un layout semi-independent de tip Delta-Link. Sitemele actioneaza putin diferit. La mine unghiul de cadere se accentueaza spre valori negative cu cat suspensia permite mai mult urcarea rotii spre oala. Singur, nu este posibil.

1 person likes this

Share this comment


Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now