robertalfa

Membru
  • Content count

    26
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by robertalfa


  1. Astazi am verificat uleiul in Haldex( scuzati-ma)+ diferential unghiular,pt a vedea starea uleiul, inainte sa il comand.La haldex, culoarea uleiul era maronie ,dupa 81000km.La unghiular...aflat intr-o pozitie aproape  Imposibila de ajuns (chiar imi pun intrebare daca se schimba uleiul , vazand pozitia unde este pus surubul pt umplere)spre surprinderea mea, nu am reusit sa introduc inauntru decat un furtunas cu interiorul de 3 mm si ext de 5mm,nereusind sa extra nimic in seringa( cutia era rece), uleiul care a ramas pe furtunas  fiind foarte dens....gros, si avand un miros intepator, asemanatoar celui folosit la cutia de viteza  a batranei Dacia.Unghiularului nu are semne de pierderi de ulei , e ca nou.E normal sa nu pot extrage ulei ?La cutia de viteza am vazut decat surubul de golire, pe cel de umplere nu l-am descoperit inca.Stie cineva unde se gaseste?Multumesc.


  2. Astazi am verificat diferentialul spate+ diferential unghiular,pt a vedea starea uleiul, inainte sa il comand.La diferentialul spate, culoarea uleiul era maronie (atasez foto)...la o comparatie  vizuala cu un ulei nefolosit pe care il aveam acasa( un 75w-80 original de la Peugeot, culoarea mierii) ,se vede diferenta de culoare,dupa 81000km.La unghiular...aflat intr-o pozitie aproape  Imposibila de ajuns (chiar imi pun intrebare daca se schimba uleiul , vazand pozitia unde este pus surubul pt umplere)spre surprinderea mea, nu am reusit sa introduc inauntru decat un furtunas cu interiorul de 3 mm si ext de 5mm,nereusind sa extra nimic in seringa( cutia era rece), uleiul care a ramas pe furtunas  fiind foarte dens....gros, si avand un miros intepator, asemanatoar celui folosit la cutia de viteza  a batranei Dacia.Unghiularului nu are semne de pierderi de ulei , e ca nou.E normal sa nu pot extrage ulei ?La cutia de viteza am vazut decat surubul de golire, pe cel de umplere nu l-am descoperit inca.Stie cineva unde se gaseste?Multumesc.

    20161217_132219.jpg

    20161217_132609.jpg

    20161217_132629.jpg


  3. Masina am cumparat-o de la o doamna, la 74000km ,din motive familiale si vine folosità in principiu la sfarsit de saptamana, fara plecari bruste.Nu am mai condus suv decat ocazional, a doua  masina( cea de batalie) pe care o avem in familie fiind o berlina tot cu motor 2.4 dar de alta provenienza.Am sa contactez colegii de pe forum pt  procurarea consumabilelor respective.Multumesc pt atentia acordata.


  4. Buna.seara, pentru un volvo xc60 2.4 D awd , cutie manuala M66,fabricatie12-2008,  81000KM(..teoretic) este binevenit un schimb ulei  cutie de viteze +haldex+diferential posterior?Masina am cumparat-o de la o doamna, care locuieste int-o zona colinara,cu pendente destul de abrupte.Am vazut ca in manual ,pt cutie este indicat uleiul  tip MTF97309.Ce tipuri de ulei respecta aceasta caracteristica?Pentru diferentialul spate nu este specificat in manual nici un tip de ulei, si nici vascozitate,stie cineva ceva?Cunoasteti vreo firma de incredere, care comercializeaza kit-ul de revizie pt haldex( ulei+capac+filtru)?Ce generatie de Haldex este  la acest tip de masina(xc60 - 2008) ?Este compatibil si la  alte tipuri de volvo?Ce simptome are nefunctionarea acestui haldex si implicit a puntii spate?Multumesc.


  5. 7 minutes ago, Lavi said:

    uleiul creste din 2 motive ori baga motorina in ulei si filtru e in regenerare, ori apa in ulei si creste nivelul...si atunci e garnitura sigur...culoarea trebuie sa fie ciocolata cu lapte...dar sa stii ca la mine uleiul a fost corect ca si culoare si prea mult la joja ...cand l a verificat efectiv curgea...atat de mult era...totusi cred ca e garnitura...sa ne tii la curent...sper ca am ajutat..

    ..uleiul nu creste...dimpotriva..in rest nu am probleme cu regenerare,pt ca a fost .,,linistita".for ever....uleiul este perfect..nu are urme de condens..apa etc..motorul porneste  absolut ..fara  nici cea mai mica vibratie..e foarte  silentios..acceleratia e mai mult decat  optima..eram nedumerit de cantitatea de ulei care intra la un schimb..pt ca dupa parerea mea lipsesc in jur de 400 gr in 4000km


  6. Am cerut ceva sfaturi de la persoane mai autorizate si cu ceva experienta..nu am dat cu parul,si nici nu am cerut bani imprumut...daca cineva are bunavointa sa -mi dea un sfat din experienta pe care o are bine...daca nu .nu ..Faza cu manualul o stiam si eu,dar intr-un manual de utilizare nu gasesti nici 1/4 din ceea ce-ti poate impartasi o persoana experimentata.In rest . multumesc pt timpul dedicat.


  7. din proprie experienta, pot sa sun ca motul e o marca indeajuns de buna,eu unul il folosesc de vreo 8 ani pe mai multe tipuri de motor, sunt foarte multumit(5w40 ca exemplu il folosesc la un  motor 2.4 de origine italiana,cumparata acum 6 ani cu 35.000 km..in prezent are 245.000 facuti in proportie 50-50, (autostrada -oras),si un 5w30 folosit la fosta masina a sotiei ,un fiat punto 1.3 multijet  .care la schimbarea uleiului (inainte avea un castrol) a devenit mult, mult mai silentios(1,3 multijet e un motor destul de zgomotos mai ales pe  punto).Este un ulei un pic mai scump decat media normala


  8. Buna ziua, in luna iunie a acestui an am cumparat un volvo xc 60 2.4 d awd , immatriculat in 16 12 2008,la momentul cumpararii  avand cca 74000 km(km declarati in factura si prezenti pe afisajul de bord).As vrea sa stiu ce tip de motor este cel care se afla sub capota, intrucat in certificati masinii e scris D5244T5..iar pe protectia din plastic a distributiei este o eticheta autoadeziva pe care sta scris D5244T(am pus si foto pt o mai buna intelegere).Ce cantitate de ulei intra in motorul pe care il am?Uleiul folosit este un 0w30 de la Motul 8100 eco-nergy specifica volvo vcc95300377 ACEAa5b6 am folosit 6 litri, nivelul fiind acum undeva ( in partea de jos)aproape de mijlocul jojei.Care este in mod normal consumul de ulei la acest tip de motor utilizand ulei 0w30?Cand desfac busonul de ulei , iese afara o cantitate destul de mare(e o parerea  a mea personala, toate motoarele avute pina acum, de cu totul alta provenienta nu scoteau nici  gram de fum , abur..sau condens ..cum s-o fi numind).Motorul porneste perfect ,este f silentios , dar la prima pornre de pe toba iese putin fum alb, destul de dens totusi( precizez ca egr-ul a fost blocat din calculatorul masinii).Din experienta voastra personala, acest motor poate  avea pierderi de antigel? (Cand am facut schimbului de ulei , bidonasul de antigel a fost umplut pina la refuz ,peste maxim.......acum  dupa 4000 km am , adaugat cca 200-250 ml ).Va multumesc anticipat pentru eventualele raspunsuri.20160604_081408.thumb.jpg.8693365273e1cf

    20160604_080314.jpg

    20160604_081408.jpg

    20160604_081408.jpg


  9. Multumesc pt raspuns, din pacate cd player ul original al masinii nu mai poate fi repara intrucat condensul a ars efectiv din ,,picioruşele" circuitului ...si pt a fi paguba completa..a ars si din placa pe care acesta e situat.Ramane viabila varianta mutarii memoriei de pe cd ul original al masinii, pe cel cumparat  second hand..sperand  ca nu intervin alte probleme de incompatibilitate.Precizez ca cd original al masinii are toate celalalte functii nealterate(cautare radio..primire cd-expulzare cd..etc)..fiind afectata doar partea de amplificare.Multumesc pentru raspuns.

    received_549018381959380.jpeg

    received_549018475292704.jpeg