aramyro

Membru
  • Content count

    1
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Poor

1 Follower

About aramyro

  • Rank
    Nou venit
  • Birthday 02/24/1969

Profile Information

  • Locatie Bucuresti
  • Auto volvo
  • Fabricatie 2008
  1. C30-puncte slabe si puncte forte

    Aha.Ma gandeam ca am consumul mare datorita vreunei anomalii sau a stilului meu de condus.In ultima vreme am mers mai mult pe diesel si aveam consum mic.Merg mult cu un Nissan Navara de 2500cmc,si daca merg cuminte pe afara am un consum de 8-9%.Asta cu freonul este neplacuta.Stiu ca trebuie sa pornesti periodic pe rece ca sa se unga instalatia(semeringuri,garnituri,si ce o mai fi)pentru a nu se usca elemente si a permite pierderi.Am avut un Opel Vectra de 1.8 si era de-a dreptul trist.Dupa o luna trebuia sa ii bag din nou freon.Dar...am si un Peugeot 307 SW din 2005,care mai mult a stat,si care nu are nicio problema cu racirea.Face frig ca la polul nord.Eu nu am alarma pe ea.O inchid doar din butoanele de pe cheie,si daca tin apasat vreo trei secunde,se inchid si geamurile.Mi-as fi pus si eu o alarma si o camera ceva dar mi-e teama sa ajung sa ma doara inima vazand cum isi bat joc "meseriasii".Am avut neplacuta placere sa vad cum au montat niste tipi o camera in bara din spate.Partea nasoala a fost ca masina este a mea,iar ruptii aia pe langa ca au demontat o groaza din masina(si nu le-au pus la loc cum trebuia),mi-au taiat din bara din spate cu flexul.Asa ca acum,mai ales la masinuta asta,inca am reticiente in a aduce modificari la ceea ce exista.Cat despre kit-ul de schimbare al anvelopelor,inca nu am avut nevoie,si sper sa nici nu am nevoie prea curand. In schimb,m-am gandit daca nu ar fi potrivita o colantare.O folie de carbon ceva.Dar ma mai uit pe strada ca nu cumva sa contribui si eu la umplerea soselelor cu masini colantate.Multe dintre ele conduse de tipi gata colantati cu folie neagra mata.
  2. Plan revizii C30 benzina

    Multumim Bogdan.Chiar ma intrebam acum ceva vreme de unde sa fac rost de planul de revizii.
  3. C30-puncte slabe si puncte forte

    Sepukku inteleg ca nu esti foarte nemultumit de prestatia micutei de pana acum.Tu cu ce consum te confrunti?Ma gandesc ca trebuie sa fie ceva mai mic decat al meu.Alimentezi undeva anume?Si ce benzina ii bagi?Eu i-am bagat de cateva ori de 98 dar ultima data am bagat de 95 ca sa vad daca exista vreo diferenta majora.
  4. C30-puncte slabe si puncte forte

    Salutare baieti.Va multumesc in primul rand pentru ca ati binevoit sa cititi,apoi pentru ca ati mai si raspuns.Frumoasa primire.Sincer nu ma asteptam la vreun interes din partea cuiva pentru mesajul meu.Se pare ca posesori de Volvo sau cei de pe acest forum sunt oameni de calitate ce se respecta pe ei si marca Volvo.Multumesc inca odata,si sper sa continuam in acelasi fel.As vrea sa va spun ca tot ceea ce ati raspuns imi pare de bun simt,si ca atare apreciez si memorez.E bine ca sunt printre noi si oameni cu simtul umorului.Am inceput sa discut cu unii dintre voi si speram ca maine sa pot ajunge si eu la Polivalenta.Din pacate pentru mine taman maine trebuie sa ajung la Galati.Dar...nu disper.Va veni si joia mea. Am sa incerc sa raspund fiecaruia dintre voi,si am sa va rog sa imi scuzati vreo eventuala omisiune.Nu este din rea vointa ci doar din neatentia datorata varstei Deci... Pentru "vita_fresh"-Am glumit cand m-am referit la limita de varsta pentru modelul asta.Intr-un fel,fiecaruia i se potriveste ceva in viata.Sau macar asa avem noi impresia.Este posibil ca ceea ce credem noi ca ni se potriveste,sa para altora ca este total deplasat.Dupa mine,daca mie imi place si ma simt bine...restul sunt amanunte.Si asa viata-i plina de probleme.De ce sa mi le asum si pe ale altora?Asa ca...ia zi te intereseaza prostiile altora legate de limita asta? Pentru Bogdan G- Imi imaginez Bogdane ca nu esti invidios.Nu ai avea de ce.Se pare ca ai dreptate legat de calitatea ce a inceput sa nu mai fie ceea ce a fost odata.Dar asta se pare ca este o generalitate si nu o particularitate Volvo.Desi eleganta si formele noi impresioneaza,nu poti sa nu remarci abundenta solutiilor ce au dus la ieftinirea costului de productie in industria auto.Poate suntem mai conservatori sau mai nostalgici noi insa parca atunci cand vezi un 850 sau un 960 te apuca brusc dorul de a poseda un asa monstru ce emana forta siguranta si prestanta.Acum sunt mai fluide,mai feline,mai in trend cu ce se cauta.Nu ai cum sa rezisti pe piata fara sa faci rabat si sa cobori costurile.Din pacate pentru noi consumatorii,platim de multe ori cu banuti multi branduri si legende ce nu mai sunt deloc ce au fost.Dar dintre toate relele,incercam si noi sa il alegem pe cel mai putin rau,sau pe cel pe care ni-l permitem. Pentru Roberto-Nu am fortat niciodata.Am asteptat sa scada turatia.Asa ma gandeam si eu ca este indicat pentru ca motorul sa poata intra intr-un regim de functionare cat de cat normal fara a fi fortat.O sa vad la iarna daca se schimba ceva in durata cat sta turata.Nu stiu daca sta chiar trei minute turata.Cam asa am apreciat eu fara sa stau cu ochii pe ceas.Dar este prima data cand am vazut asa ceva pe o masina vara.Sper sa fie in regula.Cu materialele din interior ma impac.Vorba ta,stau altii mult mai rau.Ma obisnuiesc eu.Nu am ce face.Chiar si cu scaunele si tinuta nitel rigida.Doar este o masinuta mai sport.De regula merg destul de mult la munca cu masina si stiu ce inseamna 7-800km facuti cu o masina mai sport,sau cu una mai de drum lung cu suspensii si toate celea mai moi.Sa inteleg ca si tu ai un C30?Corect. Niciunul(producator) nu mai are interesul sa le faca cum au fost odata. Pentru Sepukku-Mersi de urare.Ai dreptate.Faza cu usile si cu portbagazul este destul de aiurea.Dar nu poti sa le ai pe toate.Ori este sport ori este basculanta.Adevarul este ca de abia dupa ce o iei incepi sa vrei mai mult desi ai stiut de la bun inceput cum stau lucrurile.Dar...nu-i bai.Fetelor le place si asa.Mai ales ca nu mergem cu ea la piata ci doar la plimbare. Pentru Adriann-Salutare si multumesc de urare Adrian Va salut si va doresc numai bine.Pe curand.
  5. Salutare tuturor, indiferent de marca de masina pe care o poseda, dar in special, salutare posesorilor de Volvo. Am intrat pe acest forum din dorinta de a face cunostinta cu membri clubului, pentru a impartasi din cunostintele mele(nu prea este cazul),si de a beneficia de sfaturile si experienta colegilor participanti in ceea ce priveste marca Volvo. Sunt posesor al unui Volvo C30 1.8 benzina(Momentum Sport) de cateva luni.Desi unii ar avea de comentat alegerea(nu ma mai incadrez la media de varsta a posesorilor de C30,nu sunt fata,si nici vreun pirpiriu),nu prea imi pasa pentru ca mi-a placut masina si am luat-o pur si simplu(aici a mai contat mult si faptul ca este masina preferata a unei persoane foarte dragi). Masina este inca in garantie,are 16000 km, si nu prea am timp sa merg cu ea deoarece am masina de la serviciu si sunt plecat mai mereu prin tara.Asadar,nu prea am mari constatari la adresa ei.Am mers cu ea si prin oras dar si pe afara.In oras am obtinut un consum in jur de 9,5%,iar afara cam 7%.In oras am avut grija sa merg foarte frumos fara turatii foarte mari.In afara,pe autostrada a fugit 190 km/h cu aerul pornit si doua persoane jumatate.Initial consumul urban mi s-a parut cam mare avand in vedere stilul de conducere extra economic pe care l-am adoptat,si faptul ca veneam de pe niste masini cu motoare diesel ce consumau mult mai putin la capacitati mai mari.Apoi insa am mai citit si am aflat ca la altii lucrurile stau mai trist,asa ca m-am linistit.Ma speriam cand vedeam ca sunt in 3000 de ture la 90 cand la altele(adevarat 6 trepte) la 3000 aveam pe la 110.Ar mai fi ceva legat de scartaiturile din habitaclu ce apar la curbe(nu deranjante, insa iti amintesc ca plasticul este din ce in ce mai mult peste tot),si faptul ca indiferent de temperatura de afara(in vara asta chiar si peste 40 grade C)masina porneste ca si cum ar avea un soc activat,mergand turata pe la 1200ture cca trei minute pana coboara la 1000.Daca pornesc de pe loc cu ea,scade imediat pe la 750 rot/min.M-ar interesa sa impartasesc din experienta altor posesori de C30 sau nu numai cu privire la motorizare(am auzit ca are motor de Mazda),cutie de viteze si alte subansamble predispuse la uzura.Pentru mine Volvo era sinonim cu garantia unei masini trainice.As vrea sa cred ca lucrurile nu s-au schimbat radical si ca inca o pot considera (chiar si acest tip de Volvo) o masina sigura si durabila.Multumesc anticipat celor care vor avea bunavointa sa citeasca dar mai ales celor ce isi vor dedica timpul raspunzand.Va doresc numai si numai bine.