• Announcements

    • Adrian N

      Mentenanta   07/19/2018

      In perioada 20-05 ora 20:00 - 22-05 ora 20:00 site-ul va fi oprit pentru mentenanta. Probleme ce se vor a fi rezolvate: Problema legata de conturi(inregistrare, autentificare, schimbare parola) Problema cu spam-ul. https://www.facebook.com/groups/volvoclubrom/  

NicuG

Membru
  • Content count

    84
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2 Neutral

About NicuG

Profile Information

  • Sex Barbat
  • Locatie Alba Iulia
  • Auto V50
  • Fabricatie 2007
  • Fabricatie2
  1. Achizitie xc70

    Am restrans cautarea la FWD 2.0, D3 an 2010 - 2011, 163CP, buget tot ~ 8000Euro, pe motiv ca chiar nu am nevoie de AWD. Pe unde am umblat iernile cu V50-ul, cu cauciucuri bune, n-am avut probleme. Si la fel si vara pe umed. Ar mai fi o chestie, sa fie manuala. Ce parere aveti, ar merita? Una ca exemplu ar fi asta https://autoraaijmakers.eu/en/Car/Volvo/xc-70-2-0-d3-fwd-momentum-leder-navi-/2011/ODIxNA==/MTg0OTUyMA==/
  2. Eroare debitmetru aer

    Am deschis un topic pe sectiunea de xc70, ca pareri din partea celor care ati avut asa ceva si cu ce parere si dauna in buzunar ati ramas. Masina ca design, desi nu se mai fabrica, imi place foarte mult.  @blueazimut te rog da-ne ceva detalii referitor la fobia cu EURO4. Ce-ai experimentat?
  3. Eroare debitmetru aer

    Încă ceva km și, azi dimineață la plecare, check engine aprins. O sa pun iar testerul
  4. Achizitie xc70

    Salut domnilor M-am gandit sa schimb v50-ul 1.6D actual pe un xc70 d5 euro4 de prin 2008-2010, pe care sa presupunem ca l-as achizitiona la 8000 Euro, din Germania. As dori pareri legate de costul de intretinere, de consum, de cat de multumiti ati fost de masina in general raportat la cat ati utilizat-o, sau orice parere aveti, de la cei care ati avut asa ceva. Sau poate de varianta care nu-i AWD. Am citit si rascitit sectiuni de prin forum, sa nu ma certati. Doar ca forumul nefiind atat de animat pe Romania, probabil din cauza numarului putin de proprietari, unele postari sunt destul de vechi, si poate intre timp lumea si-a mai schimbat parerea. Adica, daca pe o postare din 2012 sau 2015 se zicea cumva unanim ca ceva e bun, acum, dupa utilizare, sa se dovedeasca ca nu e chiar asa. Astept cu interes orice parere, doar sa fie justificata cat de cat. As aprecia enorm chestia asta, decat doar una aruncata de genu "nu-ti lua de-aia, ia-ti de aialalta" Va multumesc
  5. Eroare debitmetru aer

    Inca 100 km fara eroare in bord, masina comportandu-se normal. Ce parere aveti de XC70 2008 AWD D5? Ar merita unul pe la 8000 Euro? M-am saturat de 1.6D. Daca si cu ala intampin la fel, numai probleme, fac switch de pe Volvo catre alta marca.
  6. Eroare debitmetru aer

    Am uitat menționez Cândam curățat debitmetrul, era plin de ulei locul. In furtunul care ieșea din el băltea.
  7. Eroare debitmetru aer

    Revin cu info noi. Am făcut un test de 200 km, cu opriri, drumuri cu schimbări dese de viteza, cu autostrada, etc. Masina pare in regula. Nu sesisez nimic. N-a apărut nimic în bord
  8. Eroare debitmetru aer

    Interesant. Am curatat acum debitmetrul si surpriza, Mass Air Flow sensor arata 22 - 23, iar inainte era intre 30 si 40.Iar valva egr functioneaza, nu mai sta la 100%. Cred ca sta deschisa complet doar pe eroare. Vad acum ca si Air Mass stroke are valoare aproiata de Air Mass desired value.
  9. Eroare debitmetru aer

    Asta e graficul cu EGR
  10. Eroare debitmetru aer

    Acel indicator EGR VALVE sta tot timpul la 100%, indiferent de turatie. Nu apare bifat in graficul anterior. E ok sa fie asa?
  11. Eroare debitmetru aer

    A intrat acum intr-un fel de limp mode. Nu vad afisat altceva in bord, decat check engine. De tras masina nu mai trage, si nu se mai tureaza peste 3000.
  12. Eroare debitmetru aer

    Astea-s detaliile la producerea lor
  13. Eroare debitmetru aer

      A aparut eroare din nou
  14. Eroare debitmetru aer

    N-am apucat decat sa-i sterg eroarea :). Azi ma uit de curatat debitmetru. De cand i-am sters eroarea, merge super rau masina, nu mai trage de niciun fel. Probabil ca tine iarasi cont de ce date transmite debitmetru, si pana-n momentul in care aparasi iar eroarea, iar computerul trece pe valori estimate. Legat de EGR, habar nu am. Cei mai intelepti in domeniu sa-si dea cu parerea. Oricum, m-am uitat azi, ca nu stiam, pe unde e acel EGR. Nu stiu daca e treaba de DIY. Nu stiu, sunt unele treburi care tin de profesionisti. Si in Alba Iulia, pe Volvo, is ascunsi bine. Imaginati-va ca la ultimul service la care am fost, si e unul foarte cunoscut, la verificarea luminilor de la numar, ca mi-am pus leduri care nu fac tot timpul contact, mi s-as spus ca am intrerupere pe fir, iar pozitia nu era pornita din bord. Si asta e doar una.