• Announcements

    • Adrian N

      Mentenanta   07/19/2018

      In perioada 20-05 ora 20:00 - 22-05 ora 20:00 site-ul va fi oprit pentru mentenanta. Probleme ce se vor a fi rezolvate: Problema legata de conturi(inregistrare, autentificare, schimbare parola) Problema cu spam-ul. https://www.facebook.com/groups/volvoclubrom/  

NicuG

Membru
  • Content count

    105
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2 Neutral

About NicuG

  • Rank
    Junior

Profile Information

  • Sex Barbat
  • Locatie Alba Iulia
  • Auto V50
  • Fabricatie 2007
  • Fabricatie2
  1. Eroare debitmetru aer

    Mecanicul s-a legat de acel ulei prea mult, existent pe furtune. Fapt care ar duce la murdarirea debitmetrului. Simptomele sunt asemanatoare cumva cu ce este prezentat in topicul dat mai sus ca exemplu. Acum masina n-are nicio eroare si functioneaza bine. Dar o sa apara "signal low" pe debitmetru. Daca-l curat si curat si furtunele, tine asa vreo 200km dupa care iarasi apare. Eroare pe EGR nu este acum. Singura anomalie e ca EGR DUTY CYCLE arata -25% la relanti, iar EGR VALVE functioneaza (intre 2% si 100%) Si, asa cum am mai zis, cand pun debitmetrul nou EGR-ul ramane blocat in sensul ca EGR DUTY CYCLE e undeva la 50% la relanti iar la accelerare urca la aproape 100%, pe cand EGR VALVE ramane tot timpul pe 100% (adica inchis), ceea ce face ca valoarea de aer primita de la debitmetru sa fie prea mare, masina intrand in limp-mode. Deci, de unde si pana unde e defect EGR-ul? Sa zicem ca ar fi defect doar partial si la fel si debitmetrul, si astea doua sa functioneaze impreuna ... iar cand scoti unul din ecuatie, cum a fost cazul inlocuirii debitmetrului, celalalt (adica EGR-ul) sa nu mai functioneze. O ipoteza penibila, dar plauzibila. Altfel nu-mi explic cum se blocheaza EGR-ul cu debitmetru nou. Pe de alta parte, asa cum am mai zis, neavand un al treilea debitmetru, putem presupune ca chiar acesta nou sa fi fost defect, deoarece cu el pe masina eroarea era clara de debitmetru. Da-i pace.. is satul de ea masina.
  2. Eroare debitmetru aer

    @lagunezCum deduci ca EGR-ul e defect? A fost curatat si nu este eroare pe el. Debitmetrul n-a fost schimbat pana la urma, pe considerentul ca acesta de pe masina ii bun. Am verificat acum si nu este nicio eroare pe masina. Dar o sa urmeze
  3. Eroare debitmetru aer

    Acel exces de ulei ar putea fi din filtrul de aer care nu-si mai face treaba? Am inteles ca trebuie sa fie ulei acolo, dar ma intereseaza excesul.
  4. Eroare debitmetru aer

    Dupa faza ciudata experimentata aseara si descrisa mai sus, tind sa cred ca debitmetrul actual nu are nicio problema. Evident ca nu am avut si-un al treilea debitmetru de testat. Atunci care ar fi problema de 'signal low' care va apare in scurt timp pe debitmetru? Sa fie acel ulei in exces ce se gaseste pe acolo? Tinde sa se potriveasca cu ce s-a discutat pe aici  Atunci care ar fi solutia?
  5. Eroare debitmetru aer

    Rectific. Pe debitmetrul vechi vine eroare de signal low, iar pe debitmetrul nou vine singal fault. Pe debitmetrul vechi egr-ul functioneaza cum am spus mai sus, adica "Pe -25% era EGR duty cycle la relanti, si la accelerare urca liniar oarecum spre 100%.EGR valve lucra liniar intre 0 sau 10% si 100%" Pe debitmetrul nou egr-ul functioneaza asa "EGR duty cycle sta la 50% la relanti, si la accelerare urca liniar spre 100%.Iar EGR valve sta la 100% atat la relanti cat si la accelerare." Deosebirea e ca pe debitmetrul nou eroarea nu se poate sterge. Ea reapare imediat. Masina e intr-un fel de limp mode si merge ca o caruta. Pe debitmetrul vechi se poate sterge si motorul trage in parametrii normali, doar ca dupa un timp reapare. Daca aveti vreo idee, va rog. Am mers si pe ideea ca Vida nu arata valori reale, si a testat cu un soft Delphi, iar valorile erau la fel. Mecanicul la care am dus masina s-o crucit. Eu nu. Ma astept de la marca asta la orice.
  6. Eroare debitmetru aer

    Pe -25% era EGR duty cycle la relanti, si la accelerare urca liniar oarecum spre 100%. EGR valve lucra liniar intre 0 sau 10% si 100% Acum dupa schimbarea debitmetrului, EGR duty cycle sta la 50% la relanti, si la accelerare urca liniar spre 100%. Iar EGR valve sta la 100% atat la relanti cat si la accelerare. Daca pun inapoi debitmetrul vechi, revin la functionarea dinainte a EGR-ului. Pe ambele debitmetre vine signal low ca eroare si nu se poate sterge.
  7. Eroare debitmetru aer

    Am schimbat debitmetrul cu unul nou PIERBURG. Am inca eroare pe debitmetru. Iar valva EGR sta la 100%, adica inchisa, tot timpul. Masina functioneaza intr-un fel de limp mode, nu se tureaza mai mult de 3000. Of of
  8. Eroare debitmetru aer

    @blueazimut Treaba cu masina noua si ca ma folosesc mult timp de ea, e discutabil. Exact asa am gandit cand m-am apucat sa bag bani in ea. Am zis ori o vand, ori o tin si am grija de ea. Am ales varianta a doua, dar din pacate mi-o iesit de la suflet. Am ajuns in faza in care am schimbat si ce nu trebuia schimbat doar sa nu ma lase-n drum. Te rog din suflet sa ma crezi ca multe piese le-am schimbat preventiv. Sa-ti dau un exemplu clar, anul acesta inainte de concediu am pus turbina noua si alte furtune noi, numa sa nu ma trezesc ca ma lasa pe nu stiu unde. Asta dupa gura unor mecanici stiutori din Alba, desi Oli mi-o spus clar ca nu e cazul. Le-am schimbat. Rezultat. M-o lasat in Grecia. Cu copil mic dupa tine si masina incarcata full, te gandesti ca ... ca ce?! Pai da-o-n ma-.. de masina. In viata mea n-am bagat atatia bani cum am bagat in asta, si efectiv nu m-am putut folosi de ea. Efectiv m-am saturat si nu mai cred ca o voi folosi mult si bine. M-am resemnat cu faptul ca-n orice moment ma poate lasa oriunde. Chiar nu-mi mai pasa. Am intrebat de un xc70 FWD D3 cu euro5, ca-mi place masina cum arata si poate as mai incerca inca odata marca. Dar de-as pati la fel sau macar jumate cat asta de acum, nici sa nu mai aud de Volvo, care mi se contureaza foarte clar ca un brand facut pe spatele unor cateva modele care au fost candva si cam atat. Ca daca te uiti la urmatoarele video-uri iti pui intrebari daca vezi bine sau nu, la cum se muleaza masina pe stalp.      
  9. Eroare debitmetru aer

    Salutare domnilor. Va tin la curent cu evolutia lucrurilor. Treaba sta cam asa. Nu m-am incumetat sa-mi curat eu EGR-ul, una ca nu aveam sculele necesare si, alta, ca nu stiu exact ce e cu garnitura aceea care trebuie sa fii un pic indemanatic s-o fixezi. Am inteles de la colegii de forum ca se procedeaza cu ceva silicon. In fine. Am zis c-o duc la un mecanic, si asa am ajuns azi cu ea intr-un service din Alba. Am curatat EGR-ul si mi-au fost sterse erorile. O avut multa funingine in el dar nu era blocat. Masina merge tot ca o caruta. Nu se tura peste 3000. Asa am plecat cu ea din service si am ajuns acasa, iar dupa serviciu i-am curatat debitmetrul si i-am sters din nou erorile cu vida, si masina pare ca merge. Curios cum i-au fost sterse. Erorile erau cele trei cunoscute. Pe debitmetru, pe EGR si cea de antiskid... EGR-ul iar era blocat pe 100%. Zic ca pare ca merge, c-am fost cu ea in proba, si dupa aceea am pus iar testerul. Aveam eroare pe debitmetru.. Signal low. La relanti arata valoare intre 25 si 30, exact ca-n documentatie. Pe EGR e normal ca duty cycle sa arate valoare de -25% la relanti? Adica negativa.
  10. Eroare debitmetru aer

    Daca se da jos si se curata EGR-ul, trebuie schimbata garnitura aceea despre care vorbea @emy ??
  11. Achizitie xc70

    Nimeni nimic? Nicio parare?  Vizualizari sunt, dar nu zice nimeni nimic. Sa fie tipic romanesc cand toata lumea cauta ceva, ca acum ii s-a stricat masina si-n rest n-are ce face pe forum?! Rugam pe cei grei sa-si dea cu parerea. Sau nu merita discutat? Ce ar trebui facut ca sa merite?
  12. Eroare debitmetru aer

    No acum avand un pic de timp si uitandu-ma si la ce-o scris emy si pe documentatiile lui lagunez, plus altele de pe net, se pare ca acel EGR e prins in 2 sau 3 suruburi, plus mai tre desfacut acel colier. Colierul acela pare primul impediment. Se foloseste ceva special pentru el?
  13. Eroare debitmetru aer

    @lagunezNu m-am incumetat inca sa-l desfac. Inca ma documentez. Cred c-o sa apelez la cineva care a mai facut treaba asta.
  14. Eroare debitmetru aer

    @emy Trebuie ceva unelte speciale? Ca zici acolo c-ai folosit un patent Clicr R Type
  15. Eroare debitmetru aer

    Mutlumesc mult emy