volvut
Membru-
Content count
39 -
Joined
-
Last visited
Posts posted by volvut
-
-
buna ziua tuturor colegilor imi poate va rog spune cineva si mie de ce al meu volvo v40 66kw 90 cp an fabricatie 1998 scoate un fum albastru?tin sa precizez ca trage foarte bine si nu am erori aprinse in bord
multumesc tuturor colegilor pentru sfaturi
-
a mers cvea timp fara fum albastru acum a inceput iar sa aiba aceleasi simptome fum albastru oare chiar sa dus turbo?daca mai merg asa cu ea poate sa faca probleme mai mari?multumesc anticipat colegilor pentru ajutor si sfaturi.cu respect
-
rezolvat problema cu fluctuatiile farurilor si becurilor din bord,inlocuit alternatorul cu unul nou si acum totul este in regule.multumesc colegilor pentru sfat.cu respect si multi kilometri fara probleme
-
macar sa stiu daca imi face probleme mai mari intrun timp scurt
-
nu ma poate ajuta nimeni cu o parere?
-
ma gandesc la faptul ca ar fi alta asezarea firelor,ma poate ajuta cineva cu un electrician bun pentru a rezolva problema asta?in bucuresti
multumesc anticipat tuturor colegilor
-
am citit tot forumul dar nu am gasit nimic legat de problema mea,ma poate ajuta cineva va rog?
-
buna seara tuturor,as vrea sa va rog daca ma puteti ajuta cu un sfat sau cu o parere,am un volvo v40 asa cum am scris si in titlu.de cand am cumparato am tot investit in ea dar nu am facut nici macar 100 de km cu ea din cauza ca imi place sa tot repar sa o pun la punct cand ies cu ea pe sosea sa fie in perfecta stare.am o problema cu fumul albastru dar din ce am citit aici pe forum ar fi de la ulei consumat.am tinuto pornita in parcare ore fara sa ii opresc motorul nu a consumat nici un gram de ulei,dupa ce a papat un rezervor de motorina.vreau sa va spun ca nu am catalizator ceea ce ma deranjeaza si deja am comandat unul,nu are nici debitmetru aer,si as vrea cat mai curand sa il cumpar si pe acela.oare din cauza lipsei acestor doua piese sa imi scoata acel fum?multumesc anticipat tuturor colegilor pentru sfaturi si ajutor
-
buna seara tuturor,as vrea sa va rog daca ma puteti ajuta cu un sfat sau cu o parere,am un volvo v40 asa cum am scris si in titlu.de cand am cumparato am tot investit in ea dar nu am facut nici macar 100 de km cu ea din cauza ca imi place sa tot repar sa o pun la punct cand ies cu ea pe sosea sa fie in perfecta stare.am o problema cu fumul albastru dar din ce am citit aici pe forum ar fi de la ulei consumat.am tinuto pornita in parcare ore fara sa ii opresc motorul nu a consumat nici un gram de ulei,dupa ce a papat un rezervor de motorina.vreau sa va spun ca nu am catalizator ceea ce ma deranjeaza si deja am comandat unul,nu are nici debitmetru aer,si as vrea cat mai curand sa il cumpar si pe acela.oare din cauza lipsei acestor doua piese sa imi scoata acel fum?multumesc anticipat tuturor colegilor pentru sfaturi si ajutor
-
salutare,scuze daca scriu unde nu trebuie,la al meu volvo v40 1,9 diesel 66kw 90 cp af 1998 am si eu o problema asemanatoare are un mers neregulat cu turatii foarte mici la relanti pana se incalzeste si scoate un fum albastru destul de dens,dupa ce se incalzeste nu mai scoate atat de mult fum albastru dar tot mai scoate,ma puteti ajuta cu un sfat cam ce bube ar avea?multumesc anticipat
-
buna seara, imi puteti va rog da si mie o poza sau o schema cu acea membrana?de cand am luat masina un v40 1,9 diesel 66kw 90 cp tot ma lovesc de problema cu fumul lasat in spate am schimbat foarte multe pana acum la easi sincer tin la masina si imi place tare mult sa fie in perfecta stare de functionare.multumesc de sfat si poza sau schema
-
un fum albastru imi scoate si mie masina si am si putin joc in axul turbinei sa inteleg ca este turbina dusa??????????????
-
multumesc mult pentru ajutor,o sa ii fac o reconditionare sau o sa il inlocuiesc cu unul nou maca sa nu mai faca probleme.am sa revin dupa ce schimb sau reconditionez alternatorul sa va spun ce sa rezolvat.
-
imi poti explica te rog in romana?nu stiu engleza stiu doar germana,multumesc anticipat
-
buna ziua tuturor aceasi problema o am si eu la un volvo v40 1,9 di 66kw,un sfat si pentru noi?
-
daca am postat gresit cu postarea in acest topic imi cer scuze,
-
am sa postez si ceva poze cu mufele care am spus ca sunt in plus la mine
-
buna dimineata tuturor,as avea si eu o mare rugaminte daca este posibil sa ma ajute un coleg care are volvo v40 1,9 diesel an fabricatie 1998 si este din bucuresti.am cumparat o masina acest model acm vreo 3 luni si din cate imi dau seama citind pe acest forum cred ca am multe lipsuri la masina,exemplu ar fi debtmetru aer care nu stiu unde ar trebui sa fie,si mai amo mare nelamurire intre baterie si carcasa filtrului de aer am doua mufe destul de maricele dreptunghiulare nu stiu la ce ar folosi aceste mufe as vrea sa va rog daca ma puteti ajuta cu ceva sfaturi.
multumesc anticipat tuturor colegilor care ma pot ajuta in aceasta problema
-
buna dimineata tuturor aseara ajungand acasa si primind cele necesare de la cipilica mam apucat si eu de treaba de a schimba bordul si a monta buton de info center,din pacate nu imi afiseaza absolut nimic nici macar temperatura exterioara si nici altfel de informatii am mufa pe care am azuto in pozele atasate de colegi,ce se intampla oare?de ce nu indica nimic?
ma irtati am uitat sa spun am un v40 an fabricatie 1998 motor 1,9 diesel
ma puteti ajuta cu ceva informatii va rog? doar trei liniute la temperatura nici macar acul de la temperatura motorului nu se misca,va rog sa ma ajutati cu ceva informatii poate reusesc sa ii dau de capat
multumesc anticipat
-
buna seara tuturor am si eu ceva probleme cu luminile la al meu volvo,am schimbat blocul de lumini cel vechi fiind cel cu care am cumparat masina si era deja defect nu aprindea nici o lumina,am pus un altul luat de la dezmembrari si pe pozittia zero imi aprinde faza scurta pe pozitia1 stinge toate luminile iar pe pozitia2 aprinde faza scurta si pot aprinde si faza lunga normal in schimb pe pozitiile spate se aprind doar becurile de pe haion nu si cele de pe caroserie.imi poate spune si mie vre un coleg ce pot face sa rezolv aceasta problema?si daca pe partea spate ar trebui sa se aprinda si pe haion si pe caroserie?multumesc anticipat
-
imi pare rau ca nu am putut face poze sa postez dar afara este foarte frig si ploua
-
astazi chiar daca este frig si mai si ploua am reusit sa rezolv problema turatiilor mici la pornire,am defacut asa cum ma invatat
Midnight Caller
si am reusit sa descopar ca valva egr era super murdara si plin orificiul cu un fel de funingine,am desfacuto si am curatato apoi am montato la loc acum totul este in regula multumesc colegilor pentru sfaturi si ajutor
-
multumesc mult o sa incerc sa vad ce pot face, o sa revin cu ce a rezultat din operatiunea asta
-
multumesc de informatie,imi poti spune te rog cum ajung la axul de la turbo?masina trage foarte bine daca o tin turata chiar si la receproblema este subturarea la relanti si fumul albastru.poate fi EGR cumva?
Reparatie cheie contact Volvo S/V40
in Reparatii de unul singur (DIY)
Posted · Report post
am reusit si eu sa imi fac o cheie cu locas pentr cip si acasa de unul singur am reusit sa scot cipul din cheia veche care mai era defat foarte rupta si am pus cipul in cheia noua.merge fara probleme