TZIv50

Membru
  • Content count

    27
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by TZIv50


  1. Salut din nou ! Cer si rog cunoscatorii sa-mi dea un sfat.

    Am decis si eu da dau off dpf-ului si remapare ...

    1. Daca "operatia" e facuta perfect, am motive ulterioare de ingrijorare ( disfunctionalitati, caderi in nas...etc)

    2.sunt programat in 26 octombrie.am de facut 130 km pana la service-ul respectiv.  Dar: am nivelul uleiului ridicat (probabil cu motorina neajuns in dpf odata cu aditivul)

    Un schimb de ulei " de sacrificiu" pt a ajunge pe roti la destinatie ar fi o solutie viabila? (130 km .nu vreau alte daune)

    Va multumesc


  2. Acid, neacid acum ai fost pe întelesul meu! Nu sunt un specialist ci un utilizator al unui bun care apeleaza la specialisti.

    Nu stiu sa interpretez datele transmise de tester.mi-a spus mecanicul ca e totul ok-inclusiv turbina (mai putin DPf-ul.)

    Lipsa aditivului s-a constatat la demontarea fizica a rezervorului ( nu am gasit alt sistem de control in lipsa mesajului electronic)-(si da..."meseriasii" orasului nu stiu sau nu au sculele necesare unei diagnoze complete fara a fi nevoit sa-l demontez sa vad asta)

    Si pt.ca am citit prin sutele de postari ca trebuie gasita cauza, de aici intrebarea : ce a dus la prea multe regenerari ?


  3. Salutare ! 

    Sunt nou pe forum dar si nou posesor de Volvo.

    Am achizitionat acum 3 luni un V 50 (1.6 D din 2006)cu DPF, si problemele nu au intârzâiat sa apara (acum 3 zile) martor aprins, safemode.

    1. Pe tester-eroare 2A30

    2. Azi am constatat ca rezervorul de aditiv era secat.am reîncarcat la maxim, am resetat senzorul dar in cei 60 de km fortati eroarea nu a disparut.

    Logica mea e ca lipsa aditivului e de ceva vreme( nu dispare peste noapte) dar imi ridica semne de intrebare de ce nu a fost semnalata in bord absenta aditivului.lipsa acestuia sa fie cauza niciunei regenerari in 4000 km parcursi? Nu am simtit, nu am vazut nimic.nici nu am consumul instant ca sa vad vreo diferenta...un " clean" al dpf-ului rezolva problema, sau....

    (Totul merge in parametri mai mult decat normali conform testerului)

    A, inca o chestie: filtrul de aer destul de jegos(il schimb luni) dar erau urme de ulei pe conducta de la filtru spre motor.in plus, uleiul pe jojă cu un cm ridicat peste normal( nu stiu in grame)IMG_20161013_134004.thumb.jpg.8cd6111623

    Va multumesc anticipat