Imi cer scuze, din gresala am apasat enter si s-a postat prematur. Iata tot anuntul aici:
Salut!
In luna mai a acestui an am achizitionat un volvo S40 II din 2006 1.6D 110 cai cu 170.000 km. Dupa ce am luat-o i-am facut schimbul de ulei + filtre + un test electric + mecanic la Exclusiv Auto (service Volvo) la Constanta, unde mi s-a spus, ca masina are vreo 300k + km, electric ok, iar mecanic doar bileletele de directie. Dupa 2 luni masina nu mai trecea de 3000 de ture, scoatea fum alb pe esapament, consuma foarte mult ulei si il improsca si trepida foarte tare. La service, cei de acolo au gasit ca era turbina. Fostul proprietar o schimbase in decembrie 2015 la un service din Sibiu unde, odata cu montarea noii turbine ( Garett), nu au curatat intercooler-ul si furtunasele, nu au efectuat nici schimb de ulei si de aceea, s-a acumulat o cantitate mare de calamina atat in turbina cat si din dpf, baie de ulei etc etc. Dupa 1 saptamana la service unde i-au inlocuit garnitura capac epurator, curatat clapeta admisie, curatat galerie admisie, D/R injectoare , D/R baie ulei + curatat, curatat conducte ungere turbina, D/R +reparat sistem esapament, D/R turbina, schimb ulei + filtre, ma suna si imi spune sa vin repede la service. Merg acolo si imi spun ca masina merge tot in 3 pistoane, scoate fum alb din motor si trepideaza mai tare si ca trebuie sa imi demonteze motorul sa vada ce are exact. Am platit toate reparatiile, mi-am luat masina pe rampa de la service-ul respectiv si o tin in fata casei. Ma poate ajuta cineva cu vreun diagnostic, a mai intampinat cineva aceasta problema?