TenZo

Membru
  • Content count

    14
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by TenZo


  1. 10 hours ago, mironescu said:

    cum dau de pompa asta din rezervorLa mine pompa din rezervor se aude bine , la fel cum se auzea si inainte. Am verificat vizual si conducte si nu pare nimic in nergula. Momentan am furtunul de admisie aer cu un senzor in el (cel ce intra in turbo) spart. L.am (carpit) eu putin pana ajung pe la oras sa pot lua unul... dar eu cred ca nu aia ar fi problema, pt ca eu pana l.am depistat ala o mers masina.Da oare la inlocuirea regulatorului de presiune trebuia sterse eroriile stocate ? Ar putea afecta asta? Un releu defect nu ar putea sa dea simptomele astea (sa nu stea motorul pornit) ? multumesc pt raspunsuri.....

     

    Cum dau de pompa asta din rezervor?

     


  2. Va salut pe toti! Vin cu o intrebare legata de service-ul la aceasta marca de masina "'Volvo''.Cu timpul am adunat ceva erori in bord (anti skid temporarily off ,time for regular service, urgent engine service required, bulb failure si inca cateva pe care nu mi le mai amintesc) Momentan masina nu mai porneste,bateria invarte excelent ,dar ba... ii lipseste scanteia aia...drq sa o ia. Problema mea ar fi urmatoarea; Doresc sa duc masina la un service care o poate pune un picut la punct ( sa schimbe filtrele , sa citeasca erorile,resetare erori,la relantai in masina se simte o vibratie foarte mare ca si cum ai fi in tractor,dar nu bate si in timpul mersului deci dupa ce o turez nu mai vibreaza)Am intrebat in diferite service-uri daca ar pute-o repara si au zis ca nu se baga la volvo  ca nu au nu stiu ce tester.Din cate am citit pe forum cel mai bun specialist ar fi d-l Bogdan,dar acesta e din Bucuresti,iar eu sunt din Suceava.Va rog poate imi puteti recomanda unde sa-mi duc masina fara a mai exista vro problema.Va multumesc din suflet.


  3. Buna ziua domnilor.Vin si eu cu o problema legata de farurile masini mele.Detin un VOLVO S60 D5 2004 (masina este cu volan pe dreapta).Astazi am avut programare la RAR si in urma unor verificari, cei de  acolo mi-au spus ca nu pot trece RAR-UL cu farurile de Anglia.Ce ma sfatuiti sa fac, domniI de acolo mi-au spus sa achizitionez faruri originale de Volvo si sa nu cumpar din dezmembrari deoarece mai mult de 80% acestea pot fi tot de Anglia si ca farurile trebuie schimbate cu totul, nu doar sticla.Ce vreau sa va intreb eu pe voi sunt urmatoarele:

    -de ce nu pot schimba doar lentila(sticla)?

    -nu exista un reglaj anume in dotare masini?

    Poate ma poate ajuta cineva cu niste sfaturi.

    MULTUMESC MULT!!!

     

     


  4. Buna ziua! Vin si eu cu o intrebare stupida, deoarece am achizitionat cat de curand un volvo s60 2004 si ma intreb daca se poate circula cu aceasta doar cu luminile aprinse...deoarece cand o pornesc se aprind si luminile...indiferent unde as muta butonul de lumini de pe bord....probabil exista o solutie....Multumesc


  5. Salut! Vreau sa descriu problema cu care m-am intalnit.

    Am achizitionat de doua saptamani un Volvo S60 D5 (2004)163cp, Timp de o saptamana am pornit masina ...dar cat a dat putin gerul nu i-am mai dat cheie...asa ca dupa ce s-a mai dezghetat putin am incercat sa-i dau din nou cheie ,dar aceasta nu a mai pornit....Am pus contactul, am lasat putin bujiile dupa care am impins cheia pe ultima pozitie apoi electromotorul a invartit cam jumatate de tura apoi s-a oprit  si a inceput i sa-mi palpaie toate beculetele(faza scurta,becul la bujie etc etc-deci absolut orice luminita palpaie cand duc cheia in contact pt a porni motorul) problema e ca nu se aude nici un sunet de electromotor). Apoi am observat aceasta eroare "anti skid temporarily off " dupa care am luat contactul.Dupa vro 10 minute am incercat din nou si aceiasi poveste ,dar eroarea era urmatoarea"time for regular service"...ce ar putea avea? Multumesc!!!


  6. Salut! Vreau sa descriu problema cu care m-am intalnit.

    Am achizitionat de doua saptamani un Volvo S60 D5 (2004)163cp, Timp de o saptamana am pornit masina ...dar cat a dat putin gerul nu i-am mai dat cheie...asa ca dupa ce s-a mai dezghetat putin am incercat sa-i dau din nou cheie ,dar aceasta nu a mai pornit....Am pus contactul, am lasat putin bujiile dupa care am impins cheia pe ultima pozitie apoi electromotorul a invartit cam jumatate de tura apoi s-a oprit  si a inceput i sa-mi palpaie toate beculetele(faza scurta,becul la bujie etc etc-deci absolut orice luminita palpaie cand duc cheia in contact pt a porni motorul) problema e ca nu se aude nici un sunet de electromotor). Apoi am observat aceasta eroare "anti skid temporarily off " dupa care am luat contactul.Dupa vro 10 minute am incercat din nou si aceiasi poveste ,dar eroarea era urmatoarea"time for regular service"...ce ar putea avea? Multumesc!!!