opecne

Membru
  • Content count

    1
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Poor

About opecne

  • Rank
    Nou venit
  • Birthday 01/01/1
  1. Salut! Am un S40 2.0D din 2005. Il am din 2008 si de cand l-am cumparat pana acum am avut o problema cu valva EGR. Cand era rece, motorul pornea, dar apoi nu reuseam sa il turez. Scotea fum negru si ca sa reusesc sa reglez functionarea motorului, trebuia sa apas foarte usor pe acceleratie, pana cand motorul isi revenea (undeva pe la 1800 rpm, chiar si mai mult). Am dus masina la mai multe service-uri, chiar si la reprezentanta din Bucuresti si toti mi-au spus acelasi lucru: EGR-ul. L-am schimbat acum 2 saptamani pentru ca faza cu fumul negru imi facea la fiecare pornire (motor rece/cald, timp rece/cald, nu conta). Dupa ce am schimbat EGR-ul am mai ramas cu 2 alarme si anume: releu bujii si senzor temperatura aer supraalimentare. Problema cu EGR-ul zic ca nu o mai am: motorul porneste mereu fara probleme, nu mai scoate fum negru si nu a mai trebuit sa fac treaba cu acceleratul usor pana isi revenea motorul (cunoscatorii mi-au spus ca faceam treaba asta pentru ca supapa ramanea deschisa, si scotea fum negru pana cand se inchidea). Totusi, la pornirea motorului la rece, imi trepideaza usor motorul si la plecare (treapta I si II) parca imi da un pic in "nas". Dupa ce se incalzeste putin motorul, nu mai am problema asta. In rest motorul fuge ok. Am mai pus inca o data tester-ul si nu mi-a mai aparut alarma EGR, presiunea pe colectorul de injectie este buna (si la relanti si in mers); am in schimb cele 2 alarme de mai sus. Baiatul cu tester-ul mi-a zis ca am si o bujie arsa. Ce ma sfatuiti?