BogdanPri

Membru
  • Content count

    11
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Poor

About BogdanPri

  • Rank
    Nou venit

Profile Information

  • Locatie Bucuresti
  • Auto Volvo S40 1,6D
  • Fabricatie 2010
  • Auto 2 Renault Grand Scenic
  • Fabricatie 2 32
  1. probleme DPF

    maine fac bucati motorul , ori merge ori il arunc la gunoi
  2. probleme DPF

    OK , merci.
  3. probleme DPF

    Masina avea la momentul achizitiei , adica anul trecut in vara , 118000 km , iar acum are aproape 128000km. Stiu ca motorul este PSA , modificat de Volvo. De asta si softul folosit la verificarea motorului este de la Ford . Problemele au inceput pe la 125000km
  4. probleme DPF

    Da , s-a turat singur . M-am si speriat ca nu stiam ce s-a intamplat . In momentul in care se face regenerarea , motorul se tureaza pana la 4000 de rotatii pe minut , sta asa vreo 5 minute , apoi se deceleraza automat pana la ralanti . In primul minut scoate un fum negru inecacios . 
  5. probleme DPF

    Am zis de " becul pentru filtru de particule " , deoarece in momentul in care leg laptopul la masina , singura eroare pe care o am este filtru de particule imbacsit .  Asa cum am zis la inceput , ultima data , adica acum 2 saptamani am incarcat rezervorul de aditiv , am desfacut mufa de la pompita aflata in acest rezervor , am curatat-o , apoi am turat masina ca sa aduc temperatura motorului la peste 80 de grade pentru a face regenerarea , dar in momentul in care aceasta a sarit de 80 de grade , motorul s-a turat singur si a facut regenerarea fara ca eu sa-i dau comanda din laptop . De asta zic ca probabil problema nu este chiar filtru , poate fi chiar pompita asta ca nu baga aditiv in rezervorul de combustibil sau vreun senzor nu da comanda , etc. 
  6. probleme DPF

    Sunt din Bucuresti . Reprezentanta mi-a zis schimba filtrul de particule , fara ca macar sa fi pus testerul pe el . Apoi s-au mai miscat pe langa masina , au ridicat capota , au facut ceva pe la motor vreo cateva secunde , dupa care s-a stins becul de pe bord si masina si-a revenit la normal , FARA sa fi pus testerul pe masina . Dupa aceasta , asazisa interventie , masina a functionat FARA probleme vreo 2-3 luni . Si atunci ramane intrebarea , de ce sa schimb filtrul daca probabil nu el este problema ?  Am fost la reprezentanta si ei mi-au spus un lucru , din punctul meu de vedere , eronat . Am umblat eu la masina , dar la fiecare 2-3 saptamani trebuie sa-i fac regenerare prin laptop . Atunci am zis sa aflu si o alta opinie referitoare la problema mea , poate au ratat ceva in cautarile mele .
  7. probleme DPF

    unde sa gasesc asa ceva ?
  8. probleme DPF

    Daca ma hotarasc sa inlocuiesc filtrul , de unde stiu ca nu va face la fel peste alte 2-3 saptamani ? Cum pot fi sigur ca problema este chiar el si nu altceva , vreun senzor sau o problema de soft sau altceva ?
  9. probleme DPF

    Asa este , dar si utilajele lucreaza spre exemplu 5 minute apoi se opreste , dupa o jumatate de ora mai lucreza vreo 10 minute apoi se opreste si tot asa o zi intreaga . In schimb utilajele au o chestie foarte misto , pe bord exista un mic buton care in cazul in care regenerarea automata nu s-a facut normal , ai posibilitatea ca sa faci o regenerare manuala . Era frumos ca si autoturismele sa poata avea o astfel de optiune. 
  10. probleme DPF

    Refuz sa cred ca un astfel de filtru rezista doar 120000 de km. Am utilaje cu motoare cu filtre de particule si acestea la un numar de ore de functionare ( 10000 de ore de functionare , este echivalentul la 600000 de km la un autoturism ) se curata , se baga inapoi si numai in cazul in care acestea , din anumite cauze gen loviri , deteriorari se vor inlocui . La un autoturism cum este Volvo , un autoturism cu pretentii , sa schimbi un filtru dupa o asa scurta perioada de timp , mi se pare un pic cam ciudat . Ma asteptam la mai mult de la Volvo .
  11. probleme DPF

    Buna ziua, am un Volvo S40 cu motor 1,6D si de cateva luni la fiecare 2-3 saptamani se aprinde pe bord becul de la filtrul de particule , iar motorul ese limiteaza la maxim 2000 de turatii pe minut . Am verificat furtune , alimentarea , dar nu am gasit nimic . Ii fac regenerarea prin calculator , dar problema revine cu regularitate . Ultima data i-am pus aproape 1 litru de aditiv in rezervorul de pe puntea spate pana ce a refulat pe la supapa de suprapresiune . Am turat motorul ca sa-l aduc la temperatura de peste 80 de grade si in acel moment a pornit regenerarea fara ca eu sa-i dau comanda din laptop . M-am bucurat crezand ca s-a rezolvat problema , dar din pacate aceasta a revenit . Nu mai stiu ce sa-i fac . Aveti cumva vreo idee pe unde ar trebui sa mai umblu ? Multumesc anticipat .