Voayager

Membru
  • Content count

    28
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by Voayager


  1. Va salut dragi prieteni. Cu o intrebare va deranjez si eu.

    In oras aerul conditionat merge foarte bine sufla cu putere si relativ rece. Nu am bagat niciodata freon si am masina de 4 ani.

    Cand ies la drum lung si merg cu viteza mai mare fluxul de aer scade. Nu mai sufla prin gurile de ventilatie, doar foarte putin si normal ca numai face fata sa raceasca. Cand asez mana se simte ca e rece dar oricat de tare as da aeroterma ea nu baga fluxul de aer puternic. Daca opresc AC baga normal ca si putere dar normal ca imi da aerul de afara.

    Sa fie lipsa de freon? Sau banuiti alta problema? 


  2. Hristos a inviat! O sa incerc sa spun cat mai pe scurt ce problema am intampinat. Astazi pe autostrada la 130 km/ora, dintr-o data a inceput sa scada viteza la 120 fara a reduce din acceleratie, am apasat la blana iar masina nu se mai accelera mai mult de 2.500 rpm. Intr-un final am ajuns in oras si am observat ca in toate treptele se accelereaza pana la 2.500 rpm fara a intra turbina (nu se mai auzea turbina). Am ajuns acasa, am oprit motorul si cand l-am repornit se comporta normal, fara sa imi apara atentionarea in bord, am mers cateva stradute si masina mergea normal, se tureaza normal acum. Ma gandesc ca poate este fisurat furtunul acela de cauciuc de la turbina, am bagat mana pe sub el si era putin ulei. Dumneavoastra ce credeti? Multumesc mult!


  3. Hristos a inviat! O sa incerc sa spun cat mai pe scurt ce problema am intampinat. Astazi pe autostrada la 130 km/ora, dintr-o data a inceput sa scada viteza la 120 fara a reduce din acceleratie, am apasat la blana iar masina nu se mai accelera mai mult de 2.500 rpm. Intr-un final am ajuns in oras si am observat ca in toate treptele se accelereaza pana la 2.500 rpm fara a intra turbina (nu se mai auzea turbina). Am ajuns acasa, am oprit motorul si cand l-am repornit se comporta normal, fara sa imi apara atentionarea in bord, am mers cateva stradute si masina mergea normal, se tureaza normal acum. Ma gandesc ca poate este fisurat furtunul acela de cauciuc de la turbina, am bagat mana pe sub el si era putin ulei. Dumneavoastra ce credeti? Multumesc mult!


  4. Hristos a inviat! O sa incerc sa spun cat mai pe scurt ce problema am intampinat. Astazi pe autostrada la 130 km/ora, dintr-o data a inceput sa scada viteza la 120 fara a reduce din acceleratie, am apasat la blana iar masina nu se mai accelera mai mult de 2.500 rpm. Intr-un final am ajuns in oras si am observat ca in toate treptele se accelereaza pana la 2.500 rpm fara a intra turbina (nu se mai auzea turbina). Am ajuns acasa, am oprit motorul si cand l-am repornit se comporta normal, fara sa imi apara atentionarea in bord, am mers cateva stradute si masina mergea normal, se tureaza normal acum. Ma gandesc ca poate este fisurat furtunul acela de cauciuc de la turbina, am bagat mana pe sub el si era putin ulei. Dumneavoastra ce credeti? Multumesc mult!


  5. Va salut, detin un volvo s40 din 2009. Am observat astazi pe autostrada la viteza de 135km/h miscari destul de intense la oglinda din dreapta (se misca doar sticla, cu cat cresc viteza si acel trepidat creste ca intensitate). Este deranjant pentru ca nu se mai obtine o imagine clara. De la ce ar putea fi? reglajul eletric functioneaza perfect. Multumesc frumos si o seara cat mai frumoasa va doresc!


  6. Da paunionutz, imi cerea codul de cheie si radio (format din 4 cifre). Pentru codurile alea am platit undeva la 150 lei :lol: am fost neatent cand am cumparat masina, proprietarul neoferindu-mi codurile, fiind nevoit sa merg la reprezentanta si platind 150 lei pentru o foaie A4.