dragostv

Membru
  • Content count

    6
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by dragostv


  1. 3 hours ago, cristisubiak said:

    Bujii (recomand iridiu), filtru benzină și filtru de aer și poți eventual să îi pui în benzină soluție pentru motor (întreabă la un magazin de piese). Și dă-i talpă, forjeaz-o bine (după ce faci toți pașii de mai sus) că e foarte posibil să ai depuneri și o curățare e mereu binevenită. Eu la v50 (diesel) nu știu schimba viteza la mai puțin de 3000 (vorba vine) si îi dau talpă de fiecare dată când am ocazia. Si cu toate că e diesel, se comporta ca un benzinar emoji16.png

    Trimis de pe al meu SM-A920F folosind Tapatalk

    Am schimbat bujiile NGK iridium, benzina doar 100 , talpa vreo 2000 km ( iasi- Salonic si retur :) )... pe tester apare eroare de clapeta dar clapeta reactioneaza la deschiderea de unghi cerut de pedala de acceleratie... etc.  


  2. Va salut!

      Am un Volvo s40 cu motor 2.0 benzina din 2008. Am avut (si mai am ) o problema cu clapeta de aer. Am inlocuit clapeta cu una noua , comandata dupa seria masinii. 

    Merge ceva mai bine , dar motorul nu are putere,pentru o depasire trebuie sa o turez (merge ceva mai bine peste 4000 rot/min) Ce am mai observat, e ca merge mai bine cand este mai frig afara. Am verificat conexiuni la fire intre clapeta si calculator . A mai avut cineva o problema similara? Cum ati rezolvat-o? Multumesc!