Salut tuturor, astazi mi-am schimbat cate ceva pe la directie si cu ocazia aceasa am verificat putin si tubulatura de la turbina si intercoler, nu sta prea rau , dar totusi cu motorul le rece cand ii dau "Talpa" peste 3000 rot/min imi intra in avarie Motor Wartung erforderlich si se blocheaza la 2500 rot si devine fff LENES, am observat ca electrovalva (sau supapa) care comanda turbina nu isi face cursa normana la variatiile de turatii, ea este capsata si nu se poate mesteri in ea , d-l mecanic mi-a propus sa fac timp de cateva minute, cateva curse manuale de deschidete si inchidere la actionarea turbinei ca s-ar putea sa fie geometria variabila (paletele mici) sa fie colmatate si sa nu deschida la max la turatii marii, si am obvervat ca a mers fff greu si nu pana la maxim intermediarul(parghia filetata) dintre supapa si turbina, dar dupa vreo 20 - 30 curse merge foarte bine si nu mai da nici un mesaj cand ii dau "talpa" la rece sau sa imi taie acceleratia la 2500, acum merge bine la rece si ma lasa sa-l turez instataneu pana la 3500 unde se obreste dar nu intra in avarie sau mesaj in bord cand se inca;zeste merge pana iasa de pe zona rosie.