daniellu

Membru
  • Content count

    51
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by daniellu


  1. Art.44 aliniatul 2 din legea 95/2002 modificata prin OG 14/2017

    Vechea reglementare

    În vechea reglementare, art. 44 alin. (2) prevedea faptul că:

    „(2) În circulația pe autostrăzi, pe drumurile expres și pe cele naționale europene (E) conducătorii de autovehicule și tractoare agricole sau forestiere sunt obligați să folosească și în timpul zilei luminile de întâlnire”.

    Noua reglementare

    Potrivit noii reglementări, art. 44 alin. (2) dispune următoarele:

    „(2) In circulația pe autostrăzi, pe drumurile expres și pe cele naționale europene (E) conducătorii de autovehicule și tractoare agricole sau forestiere sunt obligați să folosească și în timpul zilei luminile de întâlnire sau luminile pentru circulația diurnă”

    Nici tu nici politistul nu cunosteati legea. Mai e undeva o mentiune, lumini diurne la auto ce le au din fabrica, nu montate artizanal.

     


  2. Daca 2.0 asta e cu debitmetru de acolo e problema.

    Am patit si eu la o masina problema asta, nu avea nici un cod de eroare. Cand i-am explicat mesterului chestia cu trasul mai bine la rece a intrat cu diagnoza si pe debitmetru parametrii erau altii dacat ar fi trebuit. Schimbat debitmetru si rezolvat problema. Acea masina nu era Volvo, dar poate ajuta.


  3. S-a rezolvat. Amicul meu mecanicos care a murdarit bidoanele a improvizat un sistem dintr-o pompa de motorina (ce se afla in rezervor la diesel), 1,5 m de furtun si un filtru carburant folosit. Motorina a fost filtrata cu succes.

    Lumea cere sfaturi si astepta raspunsuri la subiect, nu postari gratuite. De ce nu raspundeti si colegilor ce au probleme cu ambreiajul, EGR-ul sau FAP ca sunt..."nestiutori" sau ca nu folosesc cum trebuie masina ?

    Masina a fost utilizata intr-o conventie, la inceputul acesteia avea (aproape) plinul facut de proprietar iar la final la s-a socotit si trebuia sa-si mai ia 60 de litri de motorina ce nu mai incapeau in rezervor. 

    Un An Nou mai bun sa aveti, dragi colegi !

     

    1 person likes this

  4. Va salut dragi colegi, vin la dvs. cu o problema:

    Am imprumutat 2 recipienti (2 bidoane plastic de 28 litri fiecare) unui amic, in vara. Are un garaj iar in garaj o sobita de aia cu ulei ars. Si-a adus ulei, zice ca a spalat bidoanele, s.a.m.d.
    Un alt amic, mi-a cerut bidoanele de curand sa-si aduca niste motorina cu ele. I le-am dat si acum omul ma suna ca motorina dupa ce a pus-o in recipienti e "neagra", ce draq a fost in bidoane ? Am derulat telenuvela, ce sa-i zic ?... 
    Acum intrebarea este : poate folosi motorina aia asa urata cum este. Poate fi decontaminata ? Sunt aproape 60 de litri, paguba-i cam mare, am vrut sa fac un bine si acum sunt vinovat.

    Am mai postat pe un forum, acolo vina era a omului ca fura motorina, dar eu vreau raspunsuri.

    Multumesc anticipat.


  5. Garnitura de la busonul de ulei era de vina. Avea fisuri si in turatie arunga ulei. Intorcand busonul invers arunca pe galeria de admisie. O garnitura de pluta (ptr. ca buson nou nu era livrabil) si masina e ca noua. Dar ganditi-va ca eu am vandut utilajul din cauza asta. Bineinteles ca mi-am dat tot concursul in rezolvarea problemei, cumparatorul fiind cunostinta ce stia cum a fost intretinuta masina si sigur ca nu sunt probleme la motor. 


  6. Va salut,

    Am o problema la motor, pierde masiv ulei undeva prin spate. Dupa un drum de 150 de km, la un semafor am sesizat miros de ulei ars. Ridicat capota, de undeva din spatele motorului iesea fum: ulei curs pe galerie. Ajuns acasa am demontat capacul de deasupra. Era foarte mult ulei si acolo in zona fiselor, presupun ca e de la furtunasul ala de la epurator la care colierul este oarecum de forma. Dar dupa ca am curatat luna acolo si am mers iar in proba, gasit uleiul ca in poza (foarte putin fata de cat era, mult dupa o proba de 20 km), dar pe galerie curgea de prin alta parte. Atasez niste poze, va rog dati-va o parere avizata sa stiu la ce ma mai astept. Are garnitura la culbutori motorul asta, e garnitura de chiuloasa dusa ? 

    Este motorul de 1948 cmc, B4204S.

    Multumim anticipat, 

                                                                                                                       Daniel

     

    IMG_20170615_221410.jpg

    IMG_20170615_221436.jpg

    IMG_20170615_221453.jpg

    IMG_20170615_221456.jpg

    IMG_20170615_221648.jpg

    IMG_20170615_221641.jpg

    IMG_20170615_221459.jpg


  7. Cred ca nu-ti da scanteie. De verificat senzor volanta, senzor ax came si dat fiind ca avea un mers neregulat inainte de a sfarsi poate fi problema la bobinele de inductie. Cablaj sau una din bobine moarta total. Babeste, as recomanda fisele bagate in bujii, bujiile cu masa facuta si la vedere si apoi dat la cheie. De vazut calitatea scanteii, aceasta nu trebuie sa fie galbuie si slaba.  Nu vreau sa ma gandesc la calculatorul de injectie. 2,2 era buna presiunea (manualul zice 2,3 cu contact pus, fara motor pornit),sa zicem ca bateria era un pic slabita.

    Nu vreau sa jignesc pe cineva, dat fiind ca s-a umblat la bujii si fise in prima faza, s-au pus fisele in ordinea de aprindere buna ?

    O seara buna,

     

    1 person likes this