Nelutu

Membru
  • Content count

    4
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by Nelutu


  1. La 6/6/2018 at 10:32 AM, HANS a spus:

    Multumesc de postare. Nu cred ca e normal sa fie bule de aer in tur motorina. Pana la urma cred ca tine de sanatatea pompei de inalte. Chiar daca sunt bule (destul de multe) in sarcina, motorul merge perfect si la mine.

    Ma indoiesc ca ar fi de la cuplele rapide, pentru ca le-am desfacut de pe carcasa filtrului si le-am pus pe direct; zero bule, nimic. Deci cuplele sunt etanse. Ramane carcasa, corpul, capacul sau ambele.

    Pot sa apara bule si de la oringul dintre capac si carcasa filtrului.

    Am avut o porcarie de filtru Champion parca , care dupa 6 luni oringul acela nu mai etansa aproape de loc. Capacul se putea strange sau destrange cu degetele de la mina.

    Diamentrul acelui oring fata de unul de la Mann era cam pe la jumatate.

     


  2. La 6/6/2018 at 2:07 PM, marusy80 a spus:

    am schimbat ambii senzori..si de la volanta si de la axul cu came, doar in sarcina sacadeaza, pe loc pot sa o accelerez ca merge rotund

    Sacadeaza sau tremura?

    La mine la fel de 1  an tremura in zona 1500...3000 rotatii mai ales in treptele mici de viteza si e de fapt o tripoda de planetara. Pana la urma aceea e zona de cuplu maxim al motorului 2.0 D si e cam normal ca acolo sa se simta vibratiile date de jocul din planetara.

    S-au uitat de 2 ori 2 mecanici cu experienta la planetare si nu s-au convins inca ca ea e de vina, urmeaza sa o schimb si asta e. Oricum vibratiile apar doar pe drum drept pe curba la stanga nimic. La fel la accelerare fara a fii in viteza merge motorul rotund.


  3. La 25 ianuarie 2016 at 8:04 AM, Nicu B a spus:

     

    Dacă voi aveți alte soluții (fără xenon AF) sunt dornic să le aud.

    Ce pot sa spun e ca becurile halogen combinate cu lupe din 2004 pana in 2010 sunt foarte proaste. Banuiesc ca nenorocite alea de fatete din lupa pierd f. Multa lumina.

    Surprinzator dar la o masina cu lupe din 2011 si becuri halogen de fabrica lumina era perfecta, iar lupa era clara, fara fatete. pur si simplu lumina era apropiata de a farurilor cu xenon.

    Tare ma tenteaza sa schimb lupele cu unele pt. Xenon dar sa pun becuri cu halogen, eventual cele cu + 130.

     

     


  4. Eu la foarte multe S40/V50 am găsit reglajul rupt/spart/stricat, de fapt la majoritatea .

    Asta imi spune 2 lucruri, fie reglajul este foarte prost fie cel care a reglat farul a fost foarte puternic . :lol:

    S-ar strica mai puțin sau aproape deloc dacă roata dințată ar fii unsa .

    Am incercat sa reglez si eu farul drept care bate cam la jumatatea inaltimii celui stang.

    Noroc ca am citit ce scrie in postul citat. Asa ca am desfacut prima data piesa, am curatat si am dat cu vaselina.

    Altfel sigur distrugeam si eu aceasta piesa.

    Se pune praf pe partea in forma de U si se blocheaza in piesa care se roteste incat cu greu am reusit sa le despart fara sa rup ceva.

    In plus se depune praf si in zona canalului care ghideaza rotita conica alba in suportul negru.

    Chiar nu pot sa inteleg solutia asta tehnica.

    Acum urmeza sa caut imbus pt. reglajul vertical.