Nelutu
Membru-
Content count
4 -
Joined
-
Last visited
Posts posted by Nelutu
-
-
La 6/6/2018 at 2:07 PM, marusy80 a spus:am schimbat ambii senzori..si de la volanta si de la axul cu came, doar in sarcina sacadeaza, pe loc pot sa o accelerez ca merge rotund
Sacadeaza sau tremura?
La mine la fel de 1 an tremura in zona 1500...3000 rotatii mai ales in treptele mici de viteza si e de fapt o tripoda de planetara. Pana la urma aceea e zona de cuplu maxim al motorului 2.0 D si e cam normal ca acolo sa se simta vibratiile date de jocul din planetara.
S-au uitat de 2 ori 2 mecanici cu experienta la planetare si nu s-au convins inca ca ea e de vina, urmeaza sa o schimb si asta e. Oricum vibratiile apar doar pe drum drept pe curba la stanga nimic. La fel la accelerare fara a fii in viteza merge motorul rotund.
-
La 25 ianuarie 2016 at 8:04 AM, Nicu B a spus:Dacă voi aveți alte soluții (fără xenon AF) sunt dornic să le aud.
Ce pot sa spun e ca becurile halogen combinate cu lupe din 2004 pana in 2010 sunt foarte proaste. Banuiesc ca nenorocite alea de fatete din lupa pierd f. Multa lumina.
Surprinzator dar la o masina cu lupe din 2011 si becuri halogen de fabrica lumina era perfecta, iar lupa era clara, fara fatete. pur si simplu lumina era apropiata de a farurilor cu xenon.
Tare ma tenteaza sa schimb lupele cu unele pt. Xenon dar sa pun becuri cu halogen, eventual cele cu + 130.
-
Piese volvo s40 1.6D 2010
Pentru S40 din 2012 ai urmatoarele piese: capote, spoiler fata cu ornament, aripa stanga, far stanga ( eventual si dreapta) cu Xenon si mai sunt si altele din zona fata si centuri.
In caz ca sunt, te rog datele sa imi dai datele de contact.
-
Eu la foarte multe S40/V50 am găsit reglajul rupt/spart/stricat, de fapt la majoritatea .
Asta imi spune 2 lucruri, fie reglajul este foarte prost fie cel care a reglat farul a fost foarte puternic .
S-ar strica mai puțin sau aproape deloc dacă roata dințată ar fii unsa .
Am incercat sa reglez si eu farul drept care bate cam la jumatatea inaltimii celui stang.
Noroc ca am citit ce scrie in postul citat. Asa ca am desfacut prima data piesa, am curatat si am dat cu vaselina.
Altfel sigur distrugeam si eu aceasta piesa.
Se pune praf pe partea in forma de U si se blocheaza in piesa care se roteste incat cu greu am reusit sa le despart fara sa rup ceva.
In plus se depune praf si in zona canalului care ghideaza rotita conica alba in suportul negru.
Chiar nu pot sa inteleg solutia asta tehnica.
Acum urmeza sa caut imbus pt. reglajul vertical.
Carcasa filtru motorina
in VOLVO S40/V50 (2004-2012)
Posted · Report post