OvidiuSb

Membru
  • Content count

    4
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by OvidiuSb


  1. Salutare, 

    pentru că nevoia te învață, scriu și eu o metoda mai simpla pe care am gasit-o sa verific bujiile. Un fir legat la + pe o baterie și atins pe pinul de la mufa care intra in releul de sub farul stânga, la care se ajunge mult mai ușor decât la bujii. Am notat pe mufa și echivalenta pinilor, e mult mai ușor așa de depistat care bujiile e arsa. Nu știu care e numerotarea standard, dar 4 din poza e bujia de sub EGR. 

    IMG_20171118_130153.jpg

    1 person likes this

  2. De ce nu am anulat DPF-ul...? 

    Greu raspuns.... :)  Masina am luat-o cu gandul ca anulez DPF-ul , (fara DPF nu am gasit una cu toate optiuniile pe care le vroiam) si rezolv cu 350 de euro cu DPF OFF decat sa dau peste 1000 de eur pe un DPF nou...

    Intre timp am aflat doua informatii noi , ca DPF-ul e 500 de eur, si ca masina scoate fum dupa anulare.... si am eu un pitic cu fumul..

    Pe langa asta , sunt mai ecologist putin , plus ca nu ma lasat chiar rece nici faptul ca e ilegal, si ca poate o sa devina mai stricta legislatia pe tema asta si in RO, sau chiar daca in RO nu vor fi probleme cu DPF OFF, nu vreau sa ma gandesc ce ar fi  daca m-ar prinde prin Austria cu DPF OFF , la ce legi si amenzi au pentru poluare....

    Asa am gandit-o , nu sunt nici eu convins ca am facut alegerea buna , ma incanta si ideea unui motor mai putin "sufocat", cu consum mai mic si mai putine probleme specifice DPF-ului...dar vorba aia: " Nu merge si cu  .... .. ... , si cu sufletul in Rai" :)

    @volvo 244  :(   Acum e tarziu, e deja montat pe masina.

    3 people like this

  3. DPF- ul mi l-a gasit mecanicul pe la 2300 lei , ceva reducere, ultima bucata pe stoc, pe undeva prin afara...

    Eu la 1000 - 1200 lei nu am gasit, in general am gasit pe la 3000 lei.... asa ca 2300 a fost un pret bun pentru mine...

    Dupa schimbare, o sa am nevoie de tester Vida Dice sau merge si cu un Bosch KTS?

    Aditivul l-am verificat pe vida dice inainte sa bag masina in service si arata ceva de genul 8 din 15....

     

    1 person likes this

  4. Salutare, 

    Vin si eu cu o idee, nu aruncati cu pietre daca e o idee stupida. :)

    Din cate am vazut eu din spatele CD player-ului pleaca fibra optica catre amplificator si de acolo problema inlocuirii lui sau conectarii unei mufe de aux.

    Intrebarea mea :

    Nu se poate conecta o intrare de aux in interiorul CD-playerului, inainte de piesa care converteste semnalul audio electric in semnal optic?  

    Ma gandesc ca in interiorul CD Playerului semnalul audio nu se transmite prin fibra optica, i-mi imaginez ca este un convertor de semnal la iesire din CD Player si poate ne putem "intepa"  inainte de acest convertor cu o intrare de aux... 

    Sau nu....?


  5. Salutare,

    Mai stie cineva unde pot gasi un Vadis ? Sau Vida?   Am rasfoit mai tot forumul ,apoi am trecut la cel din UK apoi la cel din Suedia , :) dar nu am reusit sa mai gasesc un link bun ...

    Am incercat si google, si site-urile mari de torenti..., dar nimic..

    Daca nu e permis link pe forum , rog un PM. 

    P.S. Pentru V50 2006 e bun oricare din cele doua? (Vadis, Vida)

    Mersi, si drumuri bune.


  6. Va salut, si intru si eu in club , cu un V50 2.0D ,  2006 si 275 000 km. 

    Dupa 4 zile si 800 de km, ce pot sa zic e ca e o bucurie sa o conduc. Si ca intradevar scaunele sunt superbe. :)

    Azi am lasat masina in service, ambreajul si volanta trebuie schimbate, si probabil si DPF-ul e infundat , revizie, distributie si ce mai gaseste mecanicul pe langa. Probabil o sa fiu cateva luni in soc cand o sa vad factura, dar creierul in timp sterge amintirile neplacute :) si ramane placerea de a o conduce. 

    Drumuri bune tuturor si cat mai multi kilometrii fara probleme.