Nicuke

Membru
  • Content count

    104
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by Nicuke


  1. E posibil sa ai incalzire auxiliara( siroco), iar mesajul iti spune ca este decuplata datorita faptului ca nivelul combustibilului din rezervor este scazut!! El merge daca ai un nivel anume de combustibil in rezervor!

    Trimis de pe al meu SM-G975F folosind Tapatalk

    1 person likes this

  2. Salut! Ce ai tu in poza, e doar plafoniera, partea de iluminare interior! Nu are nici o treaba cu oglinda, aceasta se conecteaza intr-o mufa separat, care intra in dreptul plafonierei, pe sub capitonajul plafonului!! Doar acolo o poti conecta, cu plafoniera nu ai treaba! Succes!

    Trimis de pe al meu SM-G975F folosind Tapatalk


  3. Salut! Daca ai incercat sa scoti furtunul de la filtru si sa pui contactul si ai vazut ca nu vine motorina, nu te lega de vreo pompa de alimentare din rezervor, pentru ca nu are!!! Pompa de inalte are si rolul de a "suge" motorina din rezervor, nu exista vreo pompa electrica!! Incearca sa amorsezi din nou foarte bine instalatia si incearca dupa! E posibil sa fi patruns aer pe undeva! Legar de eroare pe "Fuel volume control valve", e posibil sa fie ceva si de acolo dar as merge pe varianta unei dezamorsari a instalatiei de alimentare! Sunt foarte pretentioase daca patrunde aer!!

    Trimis de pe al meu SM-G975F folosind Tapatalk

    1 person likes this

  4. Salut! Acelasi model il am si eu si am schimbat fulia fara probleme! Pe INA e undeva la 170 de lei! Daca ai un pistol de impact o desfaci usor dupa ce dai alternatorul jos, daca nu ai e un pic mai dificil!! Cea care o ai pe el acum, o desfaci cu un imbus mare, nu mai stiu dimensiunea! Cea pe INA, daca o alegi pe asta nu se strange cu imbus, ci iti trebuie o cheie speciala!

    Trimis de pe al meu SM-G975F folosind Tapatalk


  5. Asta e probabil eroarea din ECM, rezultata in lipsa comunicarii cu ABS!! Ar trebui sa vezi daca nu comunica ECM doar cu ABS, si sa vezi care e de vina dintre ele, si daca mai apare eroare de comunicare pe alte module!! Iar daca apare, vazut cu cine nu comunica, iar daca gasesti mai multe module care nu comunica cu ABS, dar restul comunica intre ele, atunci ai gasit si vinovatul!

    Trimis de pe al meu SM-G975F folosind Tapatalk


  6. Sper sa scapi de probleme! VidaDice e un soft dedicat pentru diagnoza volo( soft + interfata) care iti interpreteaza erorile mult mai bine sau ti le poate vedea pe unele care nu apar pe alte testere universale sau multimarca, de asta am intrebat!

    Trimis de pe al meu SM-G975F folosind Tapatalk


  7. Vezi eroarea de comunicare sa fie strict din cauza ABS-ului si nu din cauze externe, gen cablaj, alimentare, masa, etc!!! Abia atunci poti da vina numai pe ABS! Iar cei care iti verifica masina ar trebui sa reproduca acele conditii in care tie incepe sa iti functioneze normal si sa nu mai ai erori, si atunci ar putea trage o concluzie!! Adica trepidatii, sa miste sau sa bata usor in unitate, mers o distanta( cel mai probabil ar influenta cresterea temperaturii) sa dea aer cald cu un pistol de aer spre unitate, etc!! Abia atunci dupa ce ai replicat conditiile poti trage ceva concluzii!! Bafta!

    Trimis de pe al meu SM-G975F folosind Tapatalk


  8. Da, e posibil sa fie un contact imperfect, care sa fie influentat de temperatura sau alti factori!! De ex: dupa ce se incalzeste, apar niste dilatatii si "contactul imperfect" devine "aproape perfect" si atunci sa functioneze cat de cat in parametri! Asa ma gandesc, in cazul in care ar fi un defect permanent, sa fie ars ceva sau vreun senzor defect definitiv, nu cred ca si-ar reveni! Dar de curiozitate, ai facut vreun test cu Vida? Ce erori ai?

    Trimis de pe al meu SM-G975F folosind Tapatalk


  9. Salut! Vezi ca degeaba o sa gasesti o unitate ABS, nu o sa-ti mearga!! ABS-ul face parte din reteaua de imobilizare si nu o sa-ti porneasca masina, daramite sa mai testezi altceva!! E posibil ca buba la tine sa fie un defect intern al ABS, iar ca sa poti pune alta ar trebui sa gasesti alta si sa ti-o cloneze cineva cu informatiile masinii tale!! Cam asta cred ca ai avea de furca din ce cunosc! Succes si sa ne tii la curent!!

    Trimis de pe al meu SM-G975F folosind Tapatalk


  10. Salut, exista un rezervor de aprox 2L deasupra puntii spate. Este un aditiv care este injectat-dozat in rezervorul de motorina de catre un modul(ADM), comandat la randul lui de catre ECM banuiesc! Acum, legat de erorile tale, cel mai indicat ar trebui sa gasesti pe cineva cu un tester Vida-Dice, care e cel mai compatibil cu volvo, alte diagnoze s-ar putea sa nu-ti vada unele erori sau sa le interpreteze diferit! Astfel vei putea citi si nivelul aditivului din acel rezervor, daca mai ai, daca e gol s.a.m.d.!! Succes!

    Trimis de pe al meu SM-G975F folosind Tapatalk


  11. E vorba despre cei doi senzori de pe corpul clapetelor!! Cel al presiunii din admisie si cel al temperaturii aerului din admisie! Cam mare coincidenta sa cada amandoi! Mai mult tind sa cred, fiind aproape in acelasi loc si avand aceeasi pozitie aproximativa a cablajului, ca ai o problema cu firele acestor senzori! Verifica-le un pic cablajul amandurora!

    Trimis de pe al meu SM-G975F folosind Tapatalk