Sign in to follow this  
Followers 0
Tanchi

Probleme CEM, soluții?

7 posts in this topic

Vă salut ! 

Am și eu o problemă cu CEM-ul mașinii ( volvo s40 din 2005 2.0D ) Masina face așa dupa ce am luat ogroapaă în bucuresti mai puternică. 

Îmi apare eroarea Anti-skid, a fost pusă pe tester si mi-a dat probleme pe CEM. Am curățat acolo, dar degeaba, merge fără probleme 3 zile maxim, după face la fel. Îmi taie puterea motorului, turbina, nu mai pot pleca de pe loc. Posibil să fie pe partea electronică ceva ? Daca ar fi pe partea electrica, se merită sa-l faci sau se merita să cumperi sh  ? Aș dori să știu ce anume să fac. Multumesc frumos pentru răspunsuri 

20211104_212816.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce erori ai pe CEM? Daca le mai stii?!!

Trimis de pe al meu SM-G975F folosind Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problema e ca nu poti lua un CEM sh si sa il schimbi doar asa! Trbuie clonat cu cel ce il ai pe masina, altfel nici nu o sa-ti porneasca masina!! Poate ai alt defect in urma socului, poate senzorul de turatii arbore sau ceva!! De asta te intreb de erori!!!

Trimis de pe al meu SM-G975F folosind Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 hours ago, Nicuke said:

Problema e ca nu poti lua un CEM sh si sa il schimbi doar asa! Trbuie clonat cu cel ce il ai pe masina, altfel nici nu o sa-ti porneasca masina!! Poate ai alt defect in urma socului, poate senzorul de turatii arbore sau ceva!! De asta te intreb de erori!!!

Trimis de pe al meu SM-G975F folosind Tapatalk

Am fost la vadim, nu mi-a dat erorile, doar a specificat ca este de la CEM. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu are treaba CEM-ul cu eroarea.Trebuie sa vezi niste parametrii ai functionarii motorului care converg catre asa ceva ori daca este intr-adevar de la acel soc  ar putea da peste cap  ceva conectica  desi nu este din sticla un autoturism. 

Totusi tinind cont ca auto este vechi si cu mari hibe pe electrica dupa niste ani  probabil ar trebui sa il iei de la zero  privind conectica  ca si scos  pus la loc conectori  + dat cu spray contact dar tot ce tine de interior motor si nu toata masina.

 Cit timp nu ai apa in CEM il lasi in pace.

Edited by Vvolvo

Share this post


Link to post
Share on other sites

..continuind.. Bine este sa ii faci un update de soft pentru modulele  auto sau un reload ECU ,insa nu stiu cit costa  si daca merita efortul financiar raportat la valoarea auto si daca o pastrezi inca niste ani sau nu. 

SAU  Alternator in cel mai bun caz.:)

Edited by Vvolvo

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 hours ago, Vvolvo said:

..continuind.. Bine este sa ii faci un update de soft pentru modulele  auto sau un reload ECU ,insa nu stiu cit costa  si daca merita efortul financiar raportat la valoarea auto si daca o pastrezi inca niste ani sau nu. 

SAU  Alternator in cel mai bun caz.:)

10 hours ago, Vvolvo said:

..continuind.. Bine este sa ii faci un update de soft pentru modulele  auto sau un reload ECU ,insa nu stiu cit costa  si daca merita efortul financiar raportat la valoarea auto si daca o pastrezi inca niste ani sau nu. 

SAU  Alternator in cel mai bun caz.:)

Am curățat egr-ul aum 8 luni, doar că s-a uitat un senzor ( mufă)  să fie bagat la locul lui. Asta am vazut acum aproximativ 1 luna când am facut schimbul de ulei. L-am conectat dinou senzorul ( mufa), iar eu am observat că  masina în treapta I de la 1500 de rpm pana în 2000 rpm smucește după 2000 rpm nu mai face. Posibil să fie de la egr ? Dar pe tester îi dă erori pe CEM. 

Nimic pe turbina, egr. Așa mi-a zis. 

Nu am nimic scris pe factură. Verificarea a fost făcută la Vadim. 

Vă las un filmuleț sa vedeți cum făcea luni seara 29.11.2021

20211130_013502.mp4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0