Skinny

Membru
  • Content count

    9
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by Skinny


  1. 13 hours ago, Midnight Caller said:

    Ești din București? Nu vad profilul de pe telefon. Dacă ești din tara poți da motorul jos și sa îl aduci în portbagaj cu o duba ceva și de restul ne ocupam noi. Mii de euro în niciun caz nu va costa.

    Sent from my ONE A2003 using Tapatalk

    Sunt din capatul celalalt al tarii, taman din Timisoara. Masina o cumparasem din Bucuresti. Voi face niste teste, ca mai vreau sa verific cateva lucruri, si daca nu gasesc vreo solutie, te voi contacta. Daca cumva am drum prin Bucuresti, poate vin cu masina direct . Multam de sfaturi. 


  2. 20 hours ago, 1984 said:

    Este un motor cu distributie pe lant  ce figureaza in primul rind la Ford ,fiind  fabricant  si apoi pus si pe Vlv.

    A tinut  sa fie montat de Volvo intre anii 2007-2008 si pina prin 2010 cred. E similar cu S8 cel flexifuel cind vorbesc de cilindree(alezaj X cursa). Ai tras un loz necistigator cu aceasta motorizare ..similar cu 2.0.

    Stiind (citind) ca au un activ de N motoare segmentate pe acest model ,vorbesc de Alexandru si Vadim este logic sa aiba  rutina in ceea ce fac  ,mai cu seama ca piesele folosite  sint de calitate.

    La costuri nu stiu insa una din doua....ori te uiti la el cit de frumos sta in parcare  sau consuma ulei ori  il repari  unde ti s-a nuantat frumos.

     

    PS 

    Un motor nou nu este cazul iar o achizitie SH trebuie sa fie dintr-o dauna totala iar asemenea motorizare pe Volvo , ca sa ai noroc de un motor in 3-4 revizii inseamna sa astepti ,pina devii bunic.:) ...2500E nu costa un motor  nou ci 4000-5000 E o masina completa si gata de drum..De aici incepi sa iti faci calcule ce si cum..

     

    Asa citisem si eu. Asta este. Trebuie sa caut in continuare unde sa il segmentez o solutie trebuie gasita pana la urma. E nasoala treaba si nu imi vine sa o dau la dezmembrari. Am observat de asemenea ca majoritatea mecanicilor cam fug de la segmentarea aceastui motor. De ce, nu stiu. Insa nici nu dispus sa bag mii de euro in ea, si nici sa o dau cu problemele astea. Asta, pe langa faptul ca imi place masina. 


  3. mai este o chestie importanta pe care nu am mentionat-o. Masina a fost fabricata in 2009. Achizitionata second, cumparata de noua de la Primus Auto. Problema de care m-am lovit este ca nu se gaseste pentru seria motorului, varsta acestuia, piesele. am vazut ca majoritatea sunt impartite  2004-2008. Al meu fiind 2009, apartine de alta serie. Nu stiu ce sa zic, poate ti se pare ca vorbesc baliverne, dar dupa cum spuneam, nu sunt specialist. 


  4. am fost la mai multi mecanici si nu am idei. Motor nu gasesc si nu stiu ce sa zic. Nu sunt mecanic de meserie si nici nu stiu care este problema . Cel mai probabil chiulasa, pistoanele, undeva tot scapa ulei. Nici piese cica nu se gasesc asa lejer la motorul asta de 1.8. Nu prea am idei. Si sincer, nici bani sa dau 2500 de euro pe unul nou sau reconditionat. 


  5. mananca ulei, 2 litri la 5000 de km. E clar ca segmentii sau supapele sunt duse. Problema este insa alta. Si anume ca motorul acesta de 1.8 benzina este cam greu de refacut, fiind o copie dupa motorul de pe fordul american, variantele alea inguste si inalte. Iar reparatia devine mai dificila in acest sens. 

    Volvo-1.8-16V-B4184S11-768x576.jpg


  6. Salutare colegi,

    Sunt nou pe forum, si vreau sa apelez la expertiza voastra, fiind pentru prima data proprietar al unui Volvo S40. 

    Masina a fost achizitionata de primul proprietar de la reprezentanta Primul Auto din Bucuresti in 2010, fiind fabricata in 2009. Eu am achizitionat-o in luna mai al acestui an, fiind al treilea proprietar.  Kilometri sunt putini (a fost verificat), masina merge bine, insa am descoperit o problema. In luna august am facut schimbul de filtre, asta include, bineinteles uleiul. M-am documentat pe internet cat trebuie bagat pentru motorizarea si varsta masinii - 4.5 L. Atata am si adaugat.

    Am descoperit la finele lunii trecute, insa, ca joja imi indica pe minim, asadar, am mai adaugat un litru. Acum am adaugat alt litru, si tot pe minim imi arata. Care ar putea fi problema? O fi la compresie? Eu folosesc Castrol 5w30 full sintetic.  Nu scoate fum de nici o culoare la relantiu, sa fi crezut ca e negru sau albastru, nimic. Sa fi citit eronat si nu am adaugat suficient ulei in motor? Sau sa ma astept la ce-i mai grav, si anume ca segmentii sunt terminati.

    Multam fain. Hai noroc !