Msorin

Membru
  • Content count

    15
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by Msorin


  1. Salut. Am o problema cu Volvo v50, 2.0d, 2005, euro 5.

    turbina se simte de pe la 2700 de rotatii. dacă o țin turata constant, indiferent de turatie, mașina intra in protectie. In panta, același lucru.

    la reprezentanta, pe diagnoza a apărut eroare la electrovalva control turbina și releu bujii/bujii.

    pana acum am schimbat următoarele: bujii, ambele electrovalve, egr, răcitor egr, debitmetru. 

    Turbina a fost data jos, nu știu exact cum au verificat-o, dar au zis ca e in regula.

    vre-o parere, ce sa-i mai fac? Pana acum am dus-o pe la 4 mecanici.

    multumesc.


  2. 2 hours ago, mariusdaniel said:

    Câți km. are mașina? Și mai important, câți proprietari a avut? Întreb, pentru că am un S40 mai bătrân, care nu a avut nicio problemă. E drept, are doar 150,000 de km. și a fost tratată doar cu piese originale în service autorizat. Și acum, după 15 ani, tot cu ulei 0W-30 o țin și nu a fost nevoie niciodată să completez între schimburi (asta doar ca exemplu).

    Masina are 320.000 km. A avut-o tata de noua, schimbat totul la timp, pana a aparut o vibratie de la motor, a dus-o la un mecanic in italia si ala s-a apucat de desfacut instalatia electrica, credea ca e o problema de la calculatorul masinii/cabluri, si nu le-a mai pus cum trebuie la loc. Apoi a descoperit ca de fapt vibratia era de la kitul de ambreiaj/volanta defect si schimbat recent. A rezolvat problema cu vibratia motorului, dar dupa vre-o 3mii km, firele, cel mai probabil de la vibratii s-au intins si s-au rupt. Si de cand am luat-o am numai probleme cu ea. Pe tester da o groaza de erori, majoritatea intermitente. Vreau sa comand cablurile de la instalatia electrica ce tine de motor, care provine de pe un S40, acelasi cod motor, doar ca e din 2006. Sper sa se potriveasca si sa rezolv problemele.


  3. On 21.03.2018 at 3:19 PM, HANS said:

    Msorin, salut. Ce ai mai rezolvat cu ea ? Supapa (senzor)  si mecanic. Bafta.

    Off, numai probleme cu masina, si lipsa mecanicilor buni. Intre timp mi-a explodat galeria de admisie, am dus-o la mecanic--lipsa compresie la un piston. Schimbat chiuloasa, distributie si tot ce mai era pe acolo, a mers super cam 20 km si apoi iar a inceput sa faca figuri *intra in limp mode pe la 2200/2800rpm*. Am dus-o inapoi la mecanic, au verificat instalatia electrica si au gasit cateva fire rupte, le-au lipit,sunt cateva imbunatatiri, dar tot mai face probleme masina.

    Stie cineva daca se potrivesc cablurile de la compartimentul motor (tot ce duce la senzori, egr, debitmetru), de la un volvo s40, aceeasi motorizare, euro 3, dar an de fabricatie 2006, fata de 2005 ccum este al meu?

    multumesc. 

     


  4. On 1/2/2018 at 9:15 AM, mladin87 said:

    Pompa vid.vacuum.asa îmi făcea si mie nu aveam frana pentru ceva minute si mașina nu avea forță.am schimbat pompa vacuum si gata problemele.numai bine

    Da,  am schimbat si eu pompa, s-a rezolvat cu frana,  in schimb am ramas cu alte probleme nerezolvate.  Uneori cand e rece afara,  scoate fum alb,  nu se turraza mai mult de 1100 pentru cateva minute,  sau,  in mers pe la 2600,  2700 i se taie puterea pentru o fractiune de secunda.  Voi schimba supapa control turbina,  sa vad daca e vre o îmbunătățire. 


  5. Da,  am schimbat si eu pompa, s-a rezolvat cu frana,  in schimb am ramas cu alte probleme nerezolvate.  Uneori cand e rece afara,  scoate fum alb,  nu se turraza mai mult de 1100 pentru cateva minute,  sau,  in mers pe la 2600,  2700 i se taie puterea pentru o fractiune de secunda.  Voi schimba supapa control turbina,  sa vad daca e vre o îmbunătățire. 


  6. Buna dimineata, 

    Volvo V50,  2. 0d,  2005,  euro 3

    De ceva vreme ma confrunt cu urmatoarea problema: sunt momente cand masina porneste mai greu,  turometrul ajunge la 900 rotatii,  apas pedala de acceleratie si cu greu ajunge pana la 1100,  opresc/pornesc motorul si nimic.  Daca o las pornita isi revine dupa cateva minute.  Se mai intampla si in mers,  undeva pe la 3200 rotatii sa taie acceleratia si dupa o fractiune de secunda sa isi revina. Injectoarele, bujiile au fost verificate,  pompa de motorina schimbata. Care ar putea fi problema?  Multumesc. 


  7. 19 hours ago, Msorin said:

    Buna seara, sunt posesorul unui Volvo V50,  motor 2. 0,  100kw,  euro 3.  De putina vreme am o problema cu masina,  uneori,  cand pornesc masina, pedala de frana este tare, iar motorul nu mai are putere,  creste lent turatia, dar nu trage. In bord apare mesajul "richedere asisstenta motore".  De cele mai multe ori aceste probleme apar impreuna,  atunci cand isi revine frana,  motorul isi recapata puterea, dar,  in ultima perioada apare mai des doar lipsa puterii motorului. Pe tester imi apar erorile din atașament.  S-a mai lovit cineva de problema asta?  Multumesc. 

     

    18 hours ago, Dumi81 said:

    Salut, cel mai probabil pompa de vacuum, ea ar trebui sa asigure vacuumul necesar actionarii geometriei variabile a turbinei si a servofranei. Sau ai un element spart pe circuitul de vaccum si se pierde vidul creeat de pompa.

    Salut.  Am pornit masina azi dimineata si avea aceleiasi simptome.  Am scos futrunul de la pompa de vacuum si nu tragea aer.  Am ciocanit-o de cateva ori si si-a revenit.  Sper sa fie doar pompa. Multumesc. 


  8. Buna seara, sunt posesorul unui Volvo V50,  motor 2. 0,  100kw,  euro 3.  De putina vreme am o problema cu masina,  uneori,  cand pornesc masina, pedala de frana este tare, iar motorul nu mai are putere,  creste lent turatia, dar nu trage. In bord apare mesajul "richedere asisstenta motore".  De cele mai multe ori aceste probleme apar impreuna,  atunci cand isi revine frana,  motorul isi recapata puterea, dar,  in ultima perioada apare mai des doar lipsa puterii motorului. Pe tester imi apar erorile din atașament. glow plug relay incorect-intermitent

    Egr system regulation-intermitent

    Turbo regulator-intermitent

    S-a mai lovit cineva de problema asta?  Multumesc.