AlexV502005
Membru-
Content count
4 -
Joined
-
Last visited
Posts posted by AlexV502005
-
-
Buna ziua ,
Va rog frumos un sfat(sau mai multe),am un V50 1,6 D 2005 ,am ambalat motorul cald (era la 90*) pe loc, mai tare(4000-4800 rpm) , un injector facea figuri(alta data s-a deblocat), motorul a scartait si a murit,
nu a a mai pornit a 2 oara si s-a auzit un zgomot metalic la automat ca si cand bendixul merge in gol,am demontat capacul de la distributie ,cureaua de pe fulia axului cu came e intinsa intr-o parte
in cealalta e moale, deci sau a patinat(cand s-a auzit scartaitul)sau s-a rupt sau a cedat intizatorul sau s-a rupt rola de ghidare ma gandesc.
Acuma ce pot face, masina era pe loc, oare s-au indoit supape?daca da, e mai ok sa schimb chiulasa cu una SH completa decat sa umblu cu rectificari samd?
Ce garnitura de chiulasa noua se pune ?
Va multumesc anticipat pentru sfaturile competente.
Cu stima
distributie sarita
in Intrebari generale
Posted · Report post
Distributia a fost schimbata de 2 ani,dar in ziua de azi putini mecanici mai strang suruburile
la cuplu,pasta blocatoare etc ,folosesc scule pneumatice si atat, nu se mai uita la prescriptiile de strangere cu valori fixe.
In mod normal nu avea de ce sa sara cureaua la 4500-4800 RPM,plaja de turatii care nu e cu rosu la turometru.La ITP masinile sunt turate la 5000 RPM
pentru testul de gaze.