iulirx

Membru
  • Content count

    1,942
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by iulirx


  1. " N-am avut niciodată un volvo dar îmi plac la nebunie aproape toate modelele, ceea ce ma interesează pe mine se merita sa dai banii pe un T5 sau T6 cu 300+cp?iti oferă senzația de pe un m3sau rs4-5? "

    NU !

    Vovlo-urile puternice au fost gindite doar ca masini puternice si atit.
    M-urile si RS-urile au fost gindite ca masini si sportive si puternice, ceea ce este o foarte mare diferenta.
    Tractiunea, suspensia, aerodinamica , directia, frina, comportamentul rutier, toate sint diferite la masinile sport fata de volvo-urile puternice, chiar cu aceeasi putere.
    Iti spun din experienta , din pilotat aceste masini, nu din auzite.

    Asta nu insemna ca nu poti merge foarte sportiv si cu un volvo, ba poti , insa nu e facut pentru asta si trebuie sa stii foarte bine sa controlezi o masina care nu e facuta sa fie controlata in conditii de sportivitate.


  2. " Totuși, ce ne oprește să ne vedem ca în vremurile bune, la ruginit de frunză? "

    Oamenii, cei care s-au schimbat, vremurile, cele care s-au schimbat. Asta ne opreste !

    1 person likes this

  3. "Vremurile se schimba,oamenii se schimba,masinile se schimba. "
    Asa este ! Vremurile s-au schimbat din rau in si mai rau, oamenii la fel, cred ca si masinile urmeaza acelasi trend...

    Am vrut un forum tehnic, avem ce ne-am dorit !


  4. Acum 18 ore, agr350r a spus:

    Bineinteles ca am fost! De mana cu sotia mea si cei doi copii (in februarie - un baiat de 7 ani juma' si o fetita de 3 anisori) :)

    Si sti ce mi-au reprosat o mare parte din prietenii mei? Ma rog ..... "prieteni"!!! Ca sunt un inconstient ..... cam asta-i generetia care a-ti lasat-o!

    Nu stiu daca iti mai aduci aminte ...... acum ceva ani mi-ai dat cateva sfaturi, sa zic asa de viata si de "stapanire de sine"! Le-am luat in considerare. Zilele trecute stateam si vorbeam cu sotia mea ce am facut, ce facem dar mai ales ce vom face mai departe! Suntem intr-o situatie buna, si asta datorita oamenilor ce ne-au fost aproape si au avut ganduri bune pentru noi. :) Nu cu ajutor financiar, de asta ne-am ocupat numai noi! Ee, oameni printre care te numeri si tu! Cel putin, eu asa consider. Nu stiu in ce masura te va bucura acest lucru, dar pentru mine a contat, suficient incat sa primesc "un sut in fund" pentru a merge mai departe!

    Acesta sunt eu si din aceasta generatie fac parte, cea care, inca nu si-a pierdut din credinta! Ma rog, o parte din ea .......... :)

    Fii profesionist in ceea ce faci. Invata-ti si copiii sa fie la fel !

    Asa iti vei schimba in bine familia. Si odata cu ea un pic din tara asta !

    Succes !

    2 people like this

  5. Noi v-am lasat libertate. Pe care n-ati fi avut-o in regimul Ceausescu.

    I-am dat jos de la putere pe comunisti ! Ei vor sa se intoarca iar acolo. E doar treaba voastra sa-i impiedicati !

    Apropos, ai fost in februarie la proteste ? Eu am fost, am incercat sa-i impiedic. Tu ?

    Ce faceti voi cu ea, e treaba voastra ! Vad ca observi foarte precis ce faceti cu ea , si ai dreptate, asta faceti cu ea !

     

    1 person likes this

  6. La 8/28/2017 at 11:02 PM, Grey a spus:

    Ce e comun pentru toate generatiile e ca la un moment dat va intra in conflict

    cu generatia precedenta si la alt moment dat va intra in conflict cu generatia

    succesoare.

    Ce e comun pentru toate generatiile e ca la un moment dat VOR ( nu va ) intra in conflict cu generatia precedenta si la alt moment dat VOR ( nu va ) intra in conflict cu generatia succesoare.
    Subiectul este la plural ! (generatiile)
    Vezi, cam asa stiti voi sa scrieti ! Sper ca nu intram in conflict numai pentru atita lucru ! :)
    Cultura este tot ce ramine dupa ce-ai uitat tot ce-ai invatat la scoala !


  7. Acum 10 ore, Nume a spus:

    Mesaj pentru cei care zic de generatia noastră e agramata si pica bacul

    Okay, generatia asta pica bacul, recunosc, dar si voi daca ati fi fost in locul nostru nu ati fi fost mai tari, noi fata de voi nu trecem cu vederea ca atunci,  fata de acum nu existau camere, nu existau sisteme de bruiaj, existau fuste lungi in care sa bagi copiutele, existau mai la toti penarele, existau "pilele"  care atunci se foloseau din plin

    Pe pariu ca marea parte din elevii de atunci nici nu aveau bani sa se duca la liceu si se duceau la profesionala(deci mai putin cu bacul)  si chestia era ca nici nu se mediatiza asta la fel de mult ca acum. 

    Voi, generatia de mari intelectuali care ati educat generatia de acum si va plangeti ca suntem needucati

    Fiecare generatie traieste alte timpuri, trebuie sa se adapteze la alte cerinte, are alte probleme de rezolvat. Nu e nimic nou aici !

    Pe vremea mea , cine vroia sa invete, invata . Invatatura era privita ca o metoda de a progresa si personal si social. Nu erau atunci nici mai multi, nici mai putini oameni destepti , cel putin din punct de vedere al capacitatilor intelectuale native. Erau si atunci tot atiti "smecheri" care-si furau caciula copiind.
    Diferenta intre generatia tinara de azi si cea un pic mai batrina este ca noi am fost formati intr-un fel, voi in alt fel ! Noi aveam respect pentru oamenii invatati- indiferent de cultura noastra, a fiecaruia - voi, in majoritate , nu respectati oamenii invatati. Nu e bine, nu e rau. Asa este ! Aveti alta scara a valorilor, nici mai buna, nici mai rea, ci adaptata la ziua de azi. Noi nu ne mindream ca sintem needucati, consideram asta ca un defect. Noi nu ne permiteam sa dam lectii celor pe care-i consideram mai culti, mai destepti, mai realizati decit noi. Voi va permiteti. Nu e bine, nu e rau, asa e.
    Si tot asa vor diferi si vietile noastre. Nu e bine, nu e rau, asa e !

    5 people like this

  8. Presiunea pentru incarcari mai mari e mai mare pentru un singur scop : flexibilitatea talonului este mai mica si masina "joaca" mai putin in talon, e putin mai stabila.

    Presiunea pentru viteze mai mari este mai mare pentru un singur scop : flexibilitatea talonului este mai mica si cauciucul se incalzeste mai putin la viteza mare.
    Cind cauciucul are presiune mai mica flexibilitatea talonului e mai mare , deci cauciucul se incalzeste mai mult si masina joaca mai mult in talon. Avantajul presiunii mai mici este aderenta mai buna decit la presiune mai mare deoarece cauciucul ajuta amortizoarele si contactul cu solul este de mai lunga durata pe denivelari.
    Oricum trebuie sa stiti ca o presiune mai mare decit e normal NU scade consumul, rezistenta la inaintare a cauciucului nu  depinde prea mult de presiunea lui , ci de configuratia caii de rulare si a configuratiei structurii interne a straturilor cauciucului.
    Daca , dupa mers mult vreti sa verificati daca presiunea in cauciucuri este cea normala, deci o verificare la cald, trebuie sa stiti ca , la cald presiunea este cu 10-20% mai mare decit cea la rece. Deci daca la rece trebuia sa aveti 2.5 bari , insa voi nu stiti cit a fost la rece insa o masurati la cald , ea trebuie sa fie undeva intre 2.7-3.0 bari. Daca masurati 3.2 bari la cald puteti , fara grija, s-o coboriti la 2.8-2.9 bari ! Tot asa, daca la cald masurati 2.5 bar si la rece trebuia sa fie 2.5 bar, atunci puteti, fara grija s-o mariti la 2.8-2.9 bar !

    Ce insemna " dupa mers mult "... asta tine de bunul simt al fiecaruia.... de obicei insemna ca temperatura cauciucurilor fata e mai mare decit a cauciucurilor spate, egala stinga -dreapta.

    2 people like this

  9. 1. Presiunea in roti NU variaza cu greutatea masinii !! Cu roata in aer vei avea aceeasi presiune ! Daca mai pui 5 tone pe masina si nu se sparg cauciucurile ( datorita deformarii mecanice si taierii cauciucului de janta) ci stau asa pe janta TOT presiunea aia o ai ! Poti pune 1000 de tone pe masina, daca jantele nu taie cauciucurile, presiunea ramine ACEEASI ! Presiunea variaza cu variatia volumului cauciucului ( care NU variaza cu greutatea - variaza forma cauciucului NU volumul lui total) , cu variatia temperarurii, cu variatia numarului de molecule de aer. Cind zici ca creste presiunea pentru ca masina e mai grea e ca si cum ai spune ca o piatra de 5kg cade mai repede decit una de 1 kg pentru ca e mai grea ! Amindoua cad la fel de repede, masa, greutatea NU conteaza !

    2. Anvelopele sint proiectate sa mearga in regim de 110-120% din presiunea nominala la rece ! Deci : daca producatorul spune 2.5 bari pe fata la rece ( 20 grade celsius, nu -5 grade cit e dimineata iarna !!!!) , atunci cauciucul este proiectat sa functioneze OPTIM la 35-40 grade celsius la o presiune de 2.75 - 3 bari ! Daca stai cu cauciucurile dezumflate, la 2 bari atunci cauciucul se va supraincalzi si va putea ajunge si la 50 grade celsius fara a creste presiunea mai mult de 2.4 bari !!! Se va uza cu 30% mai repede, nu va asigura stabilitate, distanta de frinare, consum ...
    Presiunea "la rece" este cea de la 18-22 grade celsius A AERULUI DIN INTERIORUL CAUCIUCULUI, nu a cauciucului la exterior ! Iarna trebuie sa mergi cam 10-15 km normal si dupa aia verifici presiunea  ! NU dimineata inghetata in parcare ! Iarna, un cauciuc de iarna va avea 12-15 grade la exterior si vreo 25-28 grade a aerului din interior ! Verificati la iarna !

    2 people like this

  10. Atentie la datele mobile in Macedonia ! Sint 5E/MB !! Telefonul trece automat pe retelele din Macedonia !
    Cel mai sigur, cit esti in Macedonia , sau foarte aproape datele mobile OFF !

    In Bulgaria si Grecia ai 40% din ce ai in Ro din datele mobile, depasesti, platesti ! ( Oricum, in roaming 4G are viteza de 3G, sau, cu mare noroc, H...ce sa mai zic daca-ti arata 3G...)


  11. M-a lasat acumulatorul, noroc ca m-a lasat la intilnirea Volvo-Saab ! Multumesc pe aceasta cale celor care m-au ajutat sa ajung acasa !
    Daca se poate, as dori de la voi ceva recomandari in privinta achizitionarii unui acumulator bun.
    Conditii : pret pina in 500 ron, 95-105 Ah, 850-900 A curent de pornire la rece, poate ma tine si pe mine macar 3 ierni...
    Multumesc !


  12. Eu cred ca este vorba de acel S60 Polestar cu suspensii si interior de racing din fabrica. Nu cred ca s-a vindut vre-unul in RO, poate ma insel. Le trebuiau 150 exemplare vindute ca sa poata concura cu el si nu cred ca au vindut , la terti, mai mult de 10-15 bucati....restul fiind cumparate tot de Vovo Racing prin intermediari, ca , de altfel, toti concurentii....
    Poate gresesc....