razvanDE

Membru
  • Content count

    3
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Poor

About razvanDE

  • Rank
    Nou venit

Profile Information

  • Locatie Germania
  • Auto Volvo V50
  • Fabricatie 2008
  • Fabricatie 2 0
  1. Probleme filtru de particule???

    intre koblenz si bonn
  2. Probleme filtru de particule???

    mda, nu mi-au spus ai dracu  ziceau numai ca nu primesc nici o eroare de la DPF si cam atat....saptamana viitoare incearca mecanicul meu sa il regenereze printr-un program de calculator ( pls nu ma intrebati ce inseamna, probabil voi stiti mai bine ) sa vada daca mai primeste ceva ''semne'' de viata de la el sau nu....apropo am gasit in Germania o firma care cica la arde....aveti idee daca se merita sa incerc? pretul e mai mic decat inlocuirea filtrului dar e viabil? Mersi ptr raspunsuri si mai revin cu noutati....deocamdata la recomandarea mecanicului nu o mai conduc ca sa nu fac daune ulterioare  
  3. Buna Bogdan, am vazut caci toata lumea cam pe tine te recomanda pe site :)....te.ai putea da cu parerea te rog si asupra problemei mele? am deschis deja un topic pe pagina principala - probleme filtru de particule-....mersi si daca ma ajuti promit ca dau o bere cand ne vedem in Germania :))

  4. Buna ziua, am si eu o problema si as avea nevoie de sfaturile voastre mai ales al celor care au mai avut genul acesta de problema....detin un Volvo V50, diesel, motor 2.0, an de fabricatie 2008. De ceva vreme imi tot creste nivelul la ulei in baie, dupa mai multe sfaturi si pareri am ajuns la concluzia ca e motorina. Specific ca masina e condusa pe distante scurte, servici/casa, undeva la 30-35 de km zilnic dar cel putin o data pe luna ies pe autostrada. Cand am cumparat-o nu am primit cartea tehnica a masinii de aceea imi e greu sa spun ce cand si cum s.a schimbat ceva la masina asta ( daca s-a schimbat ceva ). Am intrebat mai multi mecanici atat germani cat si romani ce ar putea fi, unii ziceau injectoare, ceilalti pompa de inalta presiune dar masina merge ''ceas'', porneste bine, motorul ii trage, nu scoate fum, nu face zgomote ciudate singurul lucru care l-am remarcat e ca 2300-2500 de rotatii incepe si se ``ineaca'' dar dupa ce o accelerez putin merge din nou bine....cam asta ar fi una din pb la care nimeni nu stie sa imi raspuna, ce e exact cu trepidatia dela 2500 de rotatii....specific ca nu am eroare in bord care sa imi ''spuna'' ca ar trebui sa curat filtrul iar la citirea calculatorului nu le da vreo eroare de filtru Am sunat la reprezentanta Volvo din Germania si mi.au spus direct la telefon sa schimb filtrul de particule caci e o pb veche a Volvo V50 ( nu imi permit sa o duc in service ptr ca acolo o ia din aproape in aproape ceea ce va depasi cu mult valoarea masinii :)) ). Dupa stergerea erorilor din computer merge o perioada de timp bine dupa care iarasi imi apare trepidatia de la 2500 de rotatii Cam atata as putea eu specifica din calitate de sofer, daca cineva are habar ce ar fi si ar mai fi ceva intrebari, sper sa pot da si raspunsuri Va multumesc!!!