seba33

Membru
  • Content count

    23
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by seba33


  1. Daca dai roata jos, in spatele discului vei gasi un singur cablu, gros cam cat cel coaxial de tv, lung de aprox. 40-50 cm. Este cuplat dupa disc si undeva sub aripa... n.ai cum sa.l ratezi. Este foarte simplu de demontat si de montat la loc.

    PS

    La capatul de sub aripa are o mufa ca cea de la alimentarea PC.ului.


  2. Acul de la indicatorul de viteze este "miscat" de senzorul ABS de la roata dreapta-fata, dar ar fi trebuit sa.ti apara in bord martorul ABS, astfel acul ramane blocat si nu mai inregistreza nici km parcursi. Ori decuplezi senzorul, apoi te plimbi cativa km sa vezi ce reactie are ori ai o problema chiar in interiorul bordului.


  3. Trebuie sa faci o testare din mers a masinii tale. Am patit.o si eu, insa undeva pe la 2300 - 2400 de ture. Inainte de testare debitmetrul nu lucra in parametrii, dupa ce am forjat.o cativa km, cu testerul in masina, totul era ok, dar am descoperit ca distributia nu era bine pusa la punct (4 grade), iar de aici probleme... debitmetrul nu lucreaza mereu in parametrii, turbina intarzie 4 secunde pana intra in functiune. Concluzia? Remontarea distributiei care trebuie facuta intr.un anume fel, altfel se pierde din performantele masinii sau schimbarea motorului, deoarece eu sunt deja la a treia schimbare a distributiei datorita altor probleme stupide si rare.


  4. Salut!

    Am folosit leduri cu lupa de 3 mm. Soclu nu stiu de ce tip este, dar este foarte posibil sa fie diferit de cele de pe masina ta, insa nu ai nevoie de soclu nou intrucat schimbi doar becul cu un led. Spun asta pentru ca cele din consola centrala sunt cu totul altele. Dupa ce deschizi blocul de lumini iti vei da seama despre ce este vorba si iti recomand sa faci inlocuirea la un electronist, asta daca nu ai abilitatile si sculele necesare.


  5. S-a rezolvat problema... am inlocuit beculetele arse cu leduri de 3mm. Acum am si eu blocul de lumini iluminat si chiar se vede frumos si uniform, chiar sunt surprins, intrucat in urma cu cateva zile le-am schimbat si pe cele din consola centrala, dar nu se vede la fel de bine. Poate trebuie sa montez leduri cu lupa, cum am procedat cu cele din blocul de lumini...


  6. Gata, le.am scos afara. Sunt aproape identice cu cele din consola centrala, tot cu caciulita albastra, doar soclul este diferit. Voi incerca in seara asta sa le schimb cu leduri.

    Stiu ca la Volvo sunt al naibii de scumpe, de aceea incerc varianta led. Daca nu iese ce trebe, le las asa, ca doar sunt 7 ani de cand merg fara iluminare in blocul de lumini. Ca nu mi.am dat seama pana acum, asta.i alta poveste :)


  7. Salut!

    Da este vorba de partea de unde se aprind luminile. Atasez doua poze pentru a fi mai explicit. Ideea este ca nu se aprinde decat un led care confirma ca sunt aprinse luminile, dar nu si restul de "indicatoare" ca sa le numesc asa, si nu stiu daca trebuie sa se aprinda intrucat nu s-au aprins niciodata.

    post-1523-0-44115800-1309961290_thumb.jp

    post-1523-0-45388800-1309961294_thumb.jp


  8. Buna ziua tuturor!

    Am o prima nelamurire si sper ca dvs. sa puteti sa ma ajutati: blocul de lumini de la masina mea nu este iluminat, in sensul ca se aprinde doar un led de culoare verde cand comutatorul este pe "pozitii" sau "faza scurta". Precizez ca masina o am din 2004, dar pana acum nu am facut caz, am crezut ca este normal. Daca ar trebui sa existe leduri sau beculete ca cele din consola centrala, va rog sa.mi spuneti si cum se demonteaza blocul de lumini. Multumesc!


  9.   Salut! Evaluarea consta in stabilirea cantitatii de ulei pe care o pierde si de ce. Mecanicul care observase pierderea de ulei la turbina mea mi-a spus ca ar trebui reparata sau schimbata, dar pot sa mai merg aproximativ 10.000 de km. Bun! Dupa vreo 4000 de km, in timp ce mergeam catre Ploiesti, am auzit niste zgomote nefiresti de sub capota, iar la prima apasare de ambreiaj motorul a ramas pret de cateva secunde supraturat. M.am oprit din mers, totul revenise la normal, insa am decis sa nu mai continuui drumul si sa ma intorc la Buzau. Atat a fost, cand am accelerat sa plec de pe loc turbina s-a "rupt", a ars tot uleiul, un fum de nedescris pentru cateva minute a blocat circulatia la intrarea din Mizil. Se desprinsese elicea depe axul ei. Si asa am schimbat-o cu una noua, insa cu pretul de a desface si curata motorul, din banuiala ca particule din turbina sa se imprastiat.

      Din acest motiv ti.am sugerat sa supui turbina unui control bine facut. Economisesti timp si bani, iar VOLVO-ul tau nu va avea de suferit. Si nici tu!


  10.   Salut! Am avut aceeiasi problema si s-a sfarsit cam rau. Sfatul meu este sa mergi la un mecanic bun, de incredere si sincer care sa-ti faca o evaluare. Nu amana prea mult deoarece poti ajunge in situatia mea, de a "topi" turbina. Eu nu am mai avut timp sa ajung sa o repar (am inteles ca la Brasov este posibil) si a trebuit sa cumpar una noua. Bafta!


  11.   Ma numesc Sebastian Silvestru, am 33 de ani sunt din Buzau, posesor de Volvo V40 TD. Imi pare bine de cunostinta si regret ca abia astazi am descoperit Clubul posesorilor de VOLVO din Romania, chiar daca detin "My VOLVO" de sase ani. Sunt sigur ca aici voi gasi multi prieteni noi pe care ii pot ajuta sau la care pot apela pentru diverse informatii din lumea VOLVO. Multumesc!