Asa, sa revin. Mesterind zilele trecute pe la masina, am reusit sa schimb Pompa de benzina si clipsurile/o-ring-urile aferente, filtrul de benzina ( imens, bagami-as...:| ) debitmetrul , am reparat "clanta" de la torpedou ( migalealaaaaaaa) , am curatat butoanele ( canalurile de ghidaj ) de la panoul de clima ( cum dracu' a intrata acolo clei, nu pot sa imi dau seama ) , incerc ( inca ) sa imi dau seama cu ce sa acopr taietura din podea prin care a ajuns fostul idiot ( proprietar ) la pompa de benzina ....idei ? ...schimbat bujii...si multe altele daaaaar......inca nu porneste la rece Si...stand si mesterind pe la mufe ( habarnism total ) am reusit sa scot o mufa de undeva de langa niste role si supriza....a pornit instant ( odata cu ventilatorul si "check engine"-ul de rigoare....) Acum..intrebarea mea este urmatoarea : de ce ? :)))
Si inca ceva, ma poate ajuta cineva cu un cod de piese pentru rulment ( sau ce-o fi ) de la capatul cardanului ? Cel de langa cutie ? ( daca se poate schimba doar acela... ? )