Silviuena

Membru
  • Content count

    6
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by Silviuena


  1. Am avut ghinionul sa merg pe ghiata cu cauciucuri de vara cateva zile , locuiesc in UK si fiind rara ninsoarea nu am avut niciodata cauciucuri de iarna , dupa 2 zile de condus am reusit sa nu ma opresc la timp si am atins usor un zid care a provocat ceva damage dar nu grav , in fine , m am hotarat sa o repar singur avand putina experienta in vopsit in garaj :)) , grila originala nu am reusit sa o gasesc second hand si noua m ar fi costat 290£ , am gasit in USA , ceva aftermarket mai sport , am adaptat un capac din abs in interior ca sa acopere raarul de la adaptive cruise control si m am apucat serios de slefuit chituit primer vopsea si lac , masina arata destul de bine  acum  astept vreo 2 saptamani sa se aseze lacul si o sa ii fac o slefuire cu smirghel ud de 1500 2000 si apoi polish ul pt a scapa de orange peel , am pus si cateva poze sa vad ce parere aveti de noul look al masinii . Sunt si poze cu masina atinsa :) 

    7EB749F5-36E8-413F-807D-C3CB6A3C1F83.jpeg

    6B4C1F90-8768-4587-AB86-F8DAF1925329.jpeg

    50F64ACE-3810-4001-AE02-2A47A26E5E20.jpeg

    3DBCD0AC-0DCF-476C-9B16-EF18524C6CF2.jpeg

    01AD9D17-5CEF-4E61-AAAE-FD53A41CE451.jpeg


  2. Kit ul de distributie cu pompa de apa si curelele auxiliare sunt Contitech , intinzatorul in cauza e Febi , toate au fost acceptate de Volvo si le am montate acum , Chiuloasa si tot ce e in ea , a fost de la Volvo , am primit si garantie pe piesele lor , acuma daca mi au acceptat piesele mele si mi au oferit garantie pt lucrare nu cred ca Febi se va rupe pur si simplu , de ce crezi ca s-ar intampla asa ceva ? Febi nu e chiar cel mai prost produs de pe piata . 


  3. La 04/01/2018 at 2:40 PM, snake80 a spus:

    Salut !  Am o foarte mare nedumerire cu Volvo-ul meu. Este un s60 d5 205CP 2011 cutie manuala. Masina am cumparat-o folosita  in 2016 si  momentan se afla in Italia unde sunt si rezident. Dealer-ul meu de aici din Italia m-a sunat anul trecut prin septembrie si mi-a spus ca am de schimbat cureaua auxiliara (cea care leaga alternatorul) la 60.000km si intinzatorul din cauza ca intinzatorul fiind proiectat prost face ca aceasta curea sa se uzeze foarte repede si risc sa fac pagube mari. Mie imi ramanea de platit cureaua si intinzatorul il platea Volvo. Problema a fost ca, Volvo vazand ca masina mea are 60.000km a spus ca nu pot sa schimbe intinzatorul fara sa ma faca sa'l platesc din cauza ca masina nu are 90.000km, deci nu indeplinea termenii de inspectie pt care Volvo a cheamat masinile inapoi privind acest defect. M-am certat aproape la cutzite cu ei din cauza ca imi faceau si niste pretzuri de mi'a stat inima in loc. Ceva de genul curea 53euro si intinzator 141euro plus mana de lucru. Si pt mine care lucrez in Italia sunt bani avand in vedere ca nu vorbim de piese consumabile super importante cum ar fi o curea de distributie, ambreiaj, etc. Deci, am plecat sperand ca am sa ma descurc singur. Mentzionez ca am avut un S60 d5 din 2002 la care mi-am schimbat singur curea si intinzator fara probleme si in 30 de minute. Am cumparat VidaDiceul ca sa ma informez ce imi trebuie si sunt un pic confuz. Pe masina este montat acum un intinzator hidraulic la care Vida spune ca e pt toate vehicolele s60 indiferent de numarul de serie motor. Deci daca e cu oarece defect asta inseamna ca trebuie sa cumpar intinzatorul modificat de la  Volvo, cred eu, si care e un intinzator mecanic, nu mai este hidraulic. Serialul la masina mea este YV1FS7051B2015738 cu numar serie motor 885127. Pana la urma care din ele ar trebuie sa cumpar?  Multumesc

    Salut , pe 6 ianuarie am cumparat un S60 2010 D5 205 cp , am mers cateva zile cu el si am observat sunetul de la intinzatorul auxiliar , mi am comandat kit distributie cu pompa de apa , curelele auxiiliare si intinzatorul care facea urat , nu am apucat sa primesc piesele si sa ajung la un service ca dupa 2 zile intinzatorul s a spart , a rupt cureaua auxiliara care a agatat si distributia si am ajuns la volvo cu o factura estimativa de 5035£ pentru reparatia motorului . Avand 13 zile de la cumpararea masinii in UK legea mi a permis sa trag de vanzator sa plateasca sau sa mi dea banii pe masina inapoi , a platit si volvo mi a schimbat chiuloasa cu toate piesele din ea , toate astea pentru un intinzator de 20£ Febi Bilstein , deci schimba l pur si simplu nu te mai intreba de ce ca nu merita :)) intinzatorul nou e mecanic si e cumparat din germania de pe autodoc.eu