contdezactivat

Membru
  • Content count

    3,737
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by contdezactivat


  1. Va multumesc pentru timpul petrecut impreuna!

    A fost o relatie cu suisuri si coborasuri dar cel mai important sunt experientele ce le-am impartasit impreuna in acesti multi ani.

    Decizia mea nu are de a face cu nimic si nimeni. In fapt, a fost luata acum mult timp...

    Retragerea mea de pe forum, nu inseamna ca nu mai putem vorbi. Va raman in continuare la dispozitie cu orice imi sta in putinta.

    Toate cele bune si... la revedere!

    Rog inchiderea topicului.


  2. Doar ca diferenta de atitudine, ce inseamna respect si normalitate la altii...

    In UK, un badge castigat la concursurile de "frumusete" poate face diferenta dintre write-off si reparatie.

    Tare as vrea sa vad si la noi asa asiguratori.

    post-169-0-90546900-1422776423_thumb.jpg

    L.E. In cazul din poza, asiguratorul a luat in discutie sa verifice daca e singurul model culoare purpurie din UK. SF :cyclops:


  3. Se departeaza cutia. E loc.

    Si la reprezentanta si la alt service, asa s-a procedat. Nu s-a dat jos motor sau cutie.

    P.S. Nu cumpara tu piesa, lasa service-ul sa o aduca. In caz de probleme sa nu aibe ocazia sa dea vina pe piesa adusa de tine.

    Cere acte si garantia semnata.


  4. Cred ca esti o raritate.

    Sa te pui in pielea unui om de culoare de varsta lui, care locuieste in USA... si mai si conduce un Volvo, pentru noi (natia noastra) care vedem numai conspiratii si nemerit peste tot, e peste asteptari.

    Probabil au fost mai multi care au donat si au dorit sa ramana anonimi dar pana la urma, in ciuda vorbelor intelepte, si cu o floare se face primavara. :hello:

    Cel mai frumos din toata treaba asta e ca a primit si ceva propuneri de joburi, ca pana la urma, undita sa primesti e cel mai important. Pestii vor veni.

    Nu trebuie sa uitam puterea de a face bine, neconditionat. La rau, suntem experti.

    :-*

    4 people like this

  5. Asa ceva se pune.

    Interesant colierul. Am simtit nevoia la un momentdat dar nu stiam ca exista.

    Eu credeam ca dublu se refera la varianta cu un cerc suplimentar, prins cu niste cleme de cel de sus care strange... un cerc vine peste furtun si unu pe dedesubt. Nu gasesc poza dar cred ca e posibil sa fie destul de comun pe Volvo.


  6. Pentru inceput poti folosi adaosuri de cauciuc bagate sub arc. E mai simplu si mai ieftin ca sa faci o proba, sa vezi daca iti place sau nu.

    A mea e aproape ca in poza aia dar bratele nu au trebuit schimbate.

    Ce mai trebuie luat in calcul:

    - unghiul de cadere al rotii va trebui corectat;

    la ridicare 4-5 cm roata se duce spre interior si e posibil ca reglajul ei sa nu duca atat. Exista niste suruburi speciale de la Monroe parca, care iti permit un reglaj mai mare, deci se rezolva.

    - dupa ce o ridici, unele articulatii vor sta tensionate in bucsi, iar acolo unde e bucsa fixa se va distruge. Trebuiesc slabite articulatiile respective si se repozitioneaza bucsile.


  7. Eu cred ca topicul s-a referit prin "bunatatea motorululi" - la cit de mult poti stresa un motor fara sa pateasca mare lucru: cit mai putine probleme (mecanice, financiare) vs satisfactie indelungata.

    Nu la cit iubeste fiecare motorul sau la ce tanjeste sub patura.

    :evil6:

    Nu tanjesc dupa whiteblock sau in nici un caz dupa 5 pistoane. Ar fi fost dragut un whiteblock 3.0L in 6 cilindri dar s-a dus vremea lor.

    Fata de 2.3i-ul lui de acum, nu cred ca s-a inventat ceva mai putin stresabil de atunci.

    Si cei cu 900 si-au pus motor de 800 (vezi 960 T5) pe ele. E doar chestie de gusturi si nimic pe lumea asta (poate doar V8) n-o sa sune ca un 5 in linie.

    Vorbesti de tuning. Omul nu specifica la vrea sa fie prolific motorul. Poate vine imediat cu rafinari si zice ca vrea diesel. :smile:

    L.E.

    Apropos, un "tic" (2.4 td) cum are Oliver, ar puncta bine la toate capitolele.


  8. General acceptat e ca aia care au whiteblock doresc redblock iar cei cu redblock tanjesc dupa whiteblock. :)

    Nu prea e in regula comparatia 700-800-900, ca daca, sa zicem ca unu dintre motoare ar iesi in evidenta... Unele servesc fwd, iar unele rwd. Iar aici preferintele se pot schimba radical.

    Cel mai bun e ala care il cunosti, ca service competent pentru masini vechi mai rar disponibil si sa te apuci sa te dai cu capu de pereti "cum rezolv" cutare si cutare, poate deveni plictisitor.


  9. Sunt o gramada de studii si discutii pe net despre problema impactului intre masini cu inaltimi diferite. Concluzia este aceeasi peste tot: testele de siguranta nu au relevanta cand te ciocnesti de un vehicul mai inalt, mai greu...

    Cateva exemple: http://www.consumerreports.org/cro/news/2013/05/suvs-are-safer-than-cars-in-front-crashes-but-there-is-more-to-the-story/index.htm

    http://www.27east.com/mobile/article.cfm//East-End/433181/Fatal-Accident-Reroutes-Traffic-From-Route-114-On-Sunday-Chief-Warns-Motorists-To-Avoid

    si unele brosuri Volvo mai vechi, spuneau la kiturile de suspensii coborate ca pot avea efect negativ in caz de accident.

    In loc de accident bara-n bara (unde se preiau socurile) ala mai inalt trece de zona de impact a masinii tale si te ia ca-n branza.