andy.ro

Membru
  • Content count

    287
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by andy.ro


  1. Sa înțeleg ca te referi la mașini second hand? Asta este etalonul unui preț la o mașina? Din câte știu prețurile de lista sunt la diferente de câteva sute de euro in toată Europa.

    Prețul pe Autovit este 16.935 € net. Ma astept ca lumea sa știe ce înseamnă net!

    Ps: schimba-ți cetatenia si îți vând mașina fără TVA :)


  2. Mailul s-a gasit in eter. Nu a ajuns unde trebuie, l-am gasit pe backup-ul de pe server din ziua respectiva. Forwardul intern se pare ca nu a functionat atunci, motiv pentru care imi cer scuze pentru asteptare (!) si l-am redirectionat catre un coleg acum.

    "From: Marius [mailto:marius.

    Sent: November 12, 2012 8:25 PM

    To: volvootopeni

    Subject: oferta Volvo XC60

    Buna ziua,

    Sunt interesat de

    ...


  3. Daca astea sunt adresele de mail ale noastre, cum te astepti sa iti raspunda cineva daca trimiti catre vanzari@ ?

    Aveam impresa ca un client Volvo/Mercedes/BMW/Audi care nu a castigat banii de masina peste noapte, este destul de descurcaret sa afle o informatie banala.

    Si mai mult, daca chiar te intereseaza masina respectiva, apelezi si la alte mijloace ca sa aflii informatia.

    BUCURESTI - PRIMUS AUTO

    Showroom Unirea

    Str. Crisului nr. 3, sector 4, Bucuresti

    Tel : 021 330 90 11

    Fax : 021 330 90 15

    E-mail : volvounirii@primusauto.ro

    Showroom Otopeni

    SOS. BUCURESTI - PLOIESTI 165 - 169 SECTOR 1

    Tel: 021 319 06 42

    Fax: 021 319 06 35

    E-mail : volvootopeni@primusauto.ro

    Macar poti sa imi spui de pe ce adresa de email ai scris? poate gasesc mailul pe server?

    orice mail venit pe adresa generica volvounirii / volvootopeni automat intra si la mine in CC. Eu personal verific intervalul cand se raspunde la emailurile astea si nu am vazut nici o problema.

    In concluzie, sunt anumite lucruri in segmentul premium care trebuiesc lamurite de catre vanzator la un prim contact direct. Sunt multe chestii care un Volvo le face vs MB/Audi/BMW, lucruri care chiar fac diferenta. Daca te uiti doar la pret...

    Offtopic. ma uitam acum o vreme dupa un televizor si chiar daca sunt fan Panasonic/Sony m-am uitat si la samsung. Daca faceam ca tine, ma multumeam cu impresia ca un TV mare (55 inch +) e de la 6000 RON la 16000 RON si sa zic ca e scump si sa imi vad de ale mele.

    Daca tu ai recurs la un forum volvo sa gasesti un dealer volvo, inseamna ca esti certat rau cu google.


  4. Pot să fiu indiscret şi să întreb cine a câştigat excursia la Göteborg?

    Capra vecinului deocamdata. O sa fie anuntat

    Cat despre denumirea modelului... daca produceam eu masini in curte poate aveam dreptul sa o denumesc Volvo V47, dar cum datele spun ca masina este mai mica decat orice alt Volvo (mai putin C30) logica spune ca trebuie sa fie intre 30 si 40/V50. "C" vine de la coupe deci este exclus pe modelul respectiv, Volvo a decis ca un hatchback este un break mai mic => V40.

    Bine ca nu ai intrebat de ce nu se numeste modelul Volvo "Coca Cola". Ce probleme avem noi daca se numeste asa sau asa? Si daca elucidam acest mister de importanta internationala, cu ce ne incalzeste? De ce noul ipad se numeste "Noul ipad" si nu ipad 3?

    1 person likes this

  5. Legat de jaloanele lovite, parerea mea e ca soferul se indrepta spre jaloane cu peste 30km/h . masina a franat dar tot le-a lovit.

    Am incercat city safety , este cam violent , combinat cu start/stop ai senzatia ca ai si lovit nu doar te-ai oprit insa era cutie manuala si poate din cauza asta am avut senzatia.

    City safety functioneaza intre 0 si 50km/h, adica acolo masina franeaza, dar evita obstacolul daca viteza relativa intre cele doua obiecte este de maxim 20km/h :evil5:

    In cazul cand s-a suit pe ele cu V40ul, am impresia ca nici soferul nu stia pe ce pedale a apasat. L-am intrebat in timp ce se indeparta de ele si spunea ca tinea un picior pe ambreiaj si al doilea pe acceleratie :hello2: deci masina nu a oprit motorul (ambreiaj apasat) iar + acceleratie = victorie :)


  6. Heim eu ma refeream cand am inceput discutia cu tine la faptul ca nu cunosti ce fac sistemele de pe Volvourile moderne, nu stii care este rolul lor, functiile, si cum pot AJUTA soferul.

    City Safety este standard pe majoritatea gamei Volvo si NU ARE PEDESTRIAN DETECTION.

    Şi nu vreau să-mi deschidă airbagul pentru pietoni dacă lovesc o minge aruncată de copiii care se joacă printre blocuri şi nici nu vreau să mă bage cu capu-n parbriz, că-mi frânează când "se vede" în geamul de la benzinărie... a şi nici nu vreau să mă bage într-o gură de canal fără capac sau să mă suie peste vreo bicicletă sau copil care-mi fuge prin spate când parchez, pe care eu, ca un bou, nu l-am văzut pentru că nu m-am mai uitat, pentru că am senzor de parcare...

    Airbagul pt pietoni pe V40 este foarte inteligent, si s-au gandit cateva sute de oameni la modalitatea ca ce spui tu sa nu se intample. Este setat sa se declanseze la o deformare a barii fata, cu un picior de om, nu stalp de parcare nu geanta la semafor pe capota.

    Masina nu se vede in geamul de la benzinarie, pentru ca functioneaza pe principiul de sonar cu doua lasere. Trebuie sa se reflecte semnalul, si sa fie in parametrii setati de cei de la Volvo. Latime cel putin 1,5m, inaltime cel putin 1m etc

    Parcarea laterala se face cu soferul controland frana, acceleratia si sensul de mers. masina doar iti spune, dai in fata, dai in spate si ea trage de volan. E treaba ta sa te asiguri ca nu e canal acolo. Pt biciclete exista senzorii de parcare fata/spate care vin standard cand alegi sistemul de park pilot. Simplu!

    "Vreau să ştiu că maşina face ce-i cer EU şi vreau să ştiu ce face! "

    Trebuie doar sa stii cum functioneaza tehnologia de pe masina ta. In cazul tau cu cainele, daca apesi acceleratia in kick-down/ 100% pedala apasata la cutie manuala, este daca vrei un manual over-ride la orice tehnologie a masinii. Volvo asa a proiectat sistemele de siguranta. Ca City Safety sa nu iti franeze ca tu faci slalom la viteze mici in trafic, trebuie sa tragi de volan brusc, cu mai mult de 30 de grade, si atunci masina nu franeaza, ci te lasa sa eviti, ca zice ca esti tu mai destept.

    1 person likes this

  7. Eu unul nu dau doi bani pe un test facut de niste baieti intr-o parcare.

    Dacă nu-l ai şi ştii că nu-l ai, eşti atent.

    daca asa stau lucurile, nu avem nevoie de sisteme de siguranta, de masini sigure, de crash testuri si micutul Pablo nu ar fi fost inventat:

    http://www.autoevolu...mmies-9754.html

    toti soferii sunt atenti cand sunt la volan, respecta limitele de viteza si conduc regulamentar. si pietonii traverseaza doar pe culoarea verde a semaforului, doar dupa ce se asigura de 3 ori stanga, si de 3 ori dreapta.

    nu doar volvo are sisteme de franare automata. Hai sa ne uitam cum e la altii :

    Ps. Unele masini costa de 3x mai mult ca un V60.


  8. putin offtopic, dar tot legat de sistemele de siguranta de pe un volvo viitor:

    "At volvo we have a vision...a vision of a future where cars do not crash" "but in the future, we believe we can ASSIST our drivers to avoid any type of collision"

    Prefer sa am un asa sistem pe masina si sa se strice, dar sa functioneze o singura data in 5 ani cand imi salveaza viata mea si a familiei mele, decat sa nu il am deloc.

    1 person likes this

  9. - Pai sa vedem Andi... V40 are LKA... asta inseamna ca soferul e mai tentat sa se uite dupa muste decat sa tina banda.

    - BLIS-ul... Eu ma uit de 10 ori inainte sa schimb banda, sa nu ma sui peste altcineva.

    - Pedestrian Safety Detection ... Noul posesor nu se va mai gandi inainte ca de dupa o masina poate sari un copilas dupa minge, si o sa-i "dea" ca ghiolbanu' pe stradute.

    - Park Assist-ul.... Pe langa faptul ca mi se pare copiata dupa BMW, singurul avantaj din punctul meu de vedere e ca pipitzele care si-au luat carnetul la Pitesti n-o sa mai aiba probleme la parcarea laterala sa plece cu juma' din bara celui din spate...

    Exemplele pot continua... cred ca la asta se referea Heim mai sus...

    Lane Keeping Aid este pentru asistenta, nu pentru mers fara maini pe volan.

    Noul sistem de Blis este mult mai inteligent decat prima generatie cu niste functii suplimentare: le vedeti maine.

    Pedestrian Detection + airbagul sunt facute pentru atunci cand NU esti atent, sau nu franezi suficient de puternic. Sondajele cu accidente cu pietoni spun altceva. Sistemul este gandit sa previna (1) si sa ATENUEZE un impact. una e sa lovesti un pieton cu 40km.h iar alta e cu 30km/h.

    Park assistul este inventat de Volvo si furat de Ford* pe fiesta si focus. A aparut ca un trend in segment, initiat de audi A3. Ideea e ca iti iei masina premium si pentru confort. Acest gadget este un confort. Il am pe masina dar il folosesc odata din 30 de parcari, daca si atunci, pentru ca daca ai talent la parcari, parchezi mai repede singur.

    Nu mai continui... le vedeti maine.

    * Cred că ar fi indicat ca tu, ca persoană oficială, să nu faci astfel de acuzaţii nefondate, nu crezi?


  10. Oricum, nu pot decât să mă declar impresionat (negativ, bineînţeles) de sumedenia de facilităţi menite să compenseze deficitele şoferului. Consider că este foarte nocivă reducerea pragului minim de atenţie necesară. Adică cel de la volanul unei astfel de maşini nu se va stresa prea tare să frâneze, de exemplu, că dacă nu frânează el, frânează maşina în locul lui, nu se va mai obosi să se uite la semnele de circulaţie, că le vede maşina ş.a.m.d.

    Viitorul a început şi e dedicat idioţilor.

    PS: Când am făcut eu şcoala, ieşirea cu spatele într-un drum public era neregulamentară. S-a schimbat cumva?

    Dar ce treaba are tot ce e mai sus cu V40?

    E usor pentru un habarnist sa se dea cu parerea, dar de la un fan volvo/moderator/pasionat sa vorbeasca in necunostinta de cauza...ma depaseste.

    Pot sa va impartasesc impresia mea maine dimineata fara nici o retinere.

    TOT ce inventeaza volvo vine in sprijinul soferului, si nu cum zice el, iar ca un adevarat pasionat ar trebui sa stie asta.

    Offtopic: Eu nu ma duc la meciuri de fotbal pe stadion din cauza anturajului si a spargatorilor de seminte. Intelegeti ce vreti.


  11. Trebuie inteles un lucru:

    Consumul extra-urban NU INSEAMNA AUTOSTRADA. Este un drum intins intre doua localitati daca vrei. Ce viteza medie ai tu pe autostrada la 130km/h, si cum faci sa scoti viteza medie din testele lor (63km/h). Mergi cu 80km/h pe cruise control si o sa vezi ca te apropii chiar depasesti ce spune constructorul.

    Nimeni nu spune ca daca e autostrada intre cele doua sate, trebuie sa mergi cu 130 pentru ca aia e limita de viteza.

    Ex. La mine la T6 am un consum mediu de bucuresti de 14.5 cand merg normal si ma ajuta DN1, 18-22 cand merg cum vrea masina si DN1 nu ma ajuta cand mergi in 5500 RPM. Volvo spune 14.5 care pentru Bucuresti inseamna aproape conditii ideale,dar nu exclus de realizat.

    In afara localitatii am consum de 8 daca stau in banca mea pana in 90km/h. Apesi mai tare, consumi mai mult.


  12. In fiecare an in perioada asta se inchide productia pe Model Year 12, si se deschide pe MY13. Se pot schimba multe, apar modele noi, apar motorizari noi (sau nu) si s-ar putea sa avem o motorizare care sa te intereseze :smile: dar nu e oficial inca... optionale noi , etc... Sunt multi producatori care adopta strategia asta. Zilele trecute ma interesam dupa un TV LCD de la samsung si mi s-a spus ca modelul care ma intereseaza nu se mai produce (scos din productie) si inlocuit cu modelul nou,productia incepand in mai .

    Lasa-mi un nr de telefon pe mesaj privat si un email si o sa te anunt cand e totul oficial.

    Avem preturi, avem modele, n-avem date de contact.


  13. fanvolvo ...sa inteleg ca ai o problema cu echipa de vanzari? sau cu showroom-ul in sine?

    legat de motorizari:

    1. nu e vorba ca suntem noi la romanica, ci nu sunt disponibile pentru comanda inca. Spre sfarsitul anului sunt asteptate noi motorizari, printre care si T5ul care nu e disponibil de la lansare NICAIERI IN LUME. Ce rost are sa il includ pe lista de preturi daca nu e disponibil pentru comanda inca ? Ei sunt francezi si sunt ciudati oricum.

    Tot atunci o sa avem si cutii automate la T3 si T4.