Cosmin1989

Membru
  • Content count

    32
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by Cosmin1989


  1. Orice masina model vechi până în 2000 a fost masina si încă merg.Problema este la modelele mai noi care sunt fabricate sa tina daca ai noroc macar atat timp cat au garantie pentru ca in ziua de azi este vorba de cantitate si nu calitate.Stiu si eu cateva masini la mine in zona care au peste 500 mii km fara mari intervenții la motor chiar si un Volvo v70

    Trimis de pe al meu SM-A310F folosind Tapatalk


  2. Daca e d2 115 cai nu are acel bidon

    E dpf uscat  nu trebuie aditiv

    Esti sigur ? Am acelasi motor cu a lui cosmin , am cumparato recent si m-am tot uitat si eu dupa acel recipient  , la o vizualizare mai atenta a filtrului nu am vazut decat 2 senzori pe el si 2 tevi ce duc undeva pe langa baterie la un alt component electronic , 

    Insa intrebarea mea pentru tine e , cum isi face curatirea? , ok si daca e uscat , inseamna ca atunci cand se infunda  e mort total sau se mai poate face o spalare 

    Astept un raspuns sunt interesat., mersis

    Da intr-adevar la d2 se regenereaza filtrul de particule in mers.Anul trecut aveam pe tester 22grame iar dupa un drum de Olanda-Romania a ajuns la 12grame deci s-a regenerat in mers

    Trimis de pe al meu SM-A310F folosind Tapatalk


  3. Nu chiar 2 xLogan însă 1.5 Logan da

    Trimis de pe al meu SM-G960F folosind Tapatalk

    Acum o sa tin V50-u asta iar când va pica de tot o sa ma orientez dupa vreo bicicleta ceva,ca masinile sunt in ziua de azi de unică folosința! Si o sa fac si putin sport

    Trimis de pe al meu SM-A310F folosind Tapatalk


  4. Niciodată V50ul nu a fost un Volvo autentic . A fost un Focus 2 vandut sub brandul Volvo . Volvo autentic este XC90 si modelele înrudite cu acesta.

    Trimis de pe al meu SM-G960F folosind Tapatalk

    Mi-am dat si eu seama dar cam târziu.Gresala a fost a mea ca nu m-am documentat mai mult,mai bine imi cumpărăm un două Logane de banii astia.

    Trimis de pe al meu SM-A310F folosind Tapatalk


  5. Mersi mult de raspuns, la ce alte bube sa ma mai astept la motorul asta , masina e adusa din olanda in ianuarie are 3000km garantie e luata pe firma, are circa 280mii km .  Distributia cam cat ar ajunge sa o schimb , o zi buna .

    Salut am achiziționat si eu un v50 d2 din Olanda anul trecut la 245000 km.Pana acum am facut 7000 km si am schimbat ambreiajul+volant turbina rectificata ca șuiera ca locomotiva si acum imi face figuri cutia de viteze.Nu mai este Volvo gama de masini de altădată.La V50 numai caroseria e de volvo,motorul de PSA (peugeot citroen) si pe partea de suspensie si direcție de Ford.Daca stai sa te gândesti ai 3 masini in una

    Trimis de pe al meu SM-A310F folosind Tapatalk


  6. Eu azi am inlocuit acumulatorul.Sa vad dimineata când o pornesc daca mai imi face probleme.Cu bateria veche imi arata pe tester ca alternatorul încărca cu 15.2 volti. Acum cu bateria noua am resetat in CEM BMS-ul si acum imi încărca cu 14.1.După înlocuirea acumulatorului trebuie neaparat resetat senzorul BMS!!!

    Trimis de pe al meu SM-A310F folosind Tapatalk


  7. Buna seara.Detin un volvo v5 1.6 d2, in fiecare dimineata când pornesc masina mi se sting becurile in bord si acele imi revin pentru o secundă la 0.Trebuie schimbată bateria?ce model de baterie trebuie să pun?Am citit ca dupa înlocuirea bateriei trebuie resetat BMS-ul.se poate resetat fizic sau numai cu testerul?

    Trimis de pe al meu SM-A310F folosind Tapatalk


  8. Si eu am avut probleme cu instalarea softului vida.Dupa ce am reinstalat vindows-ul mi-a mers din prima.Trebuie să ai internetul dezactivat când faci instalarea si antivirusul deasemenea.

    Trimis de pe al meu SM-A310F folosind Tapatalk


  9. Tocmai ce mi-am luat testerul si am facut o diagnoza.A fost in pic mai greu cu instalarea dar am reusit....Am atasat o imagine cu valorile măsurate cu masina la relanti,acum nu stiu exact daca sunt in parametri sau nu.2607d5549a433c1baf15c9105d5d5303.jpg

    Trimis de pe al meu SM-A310F folosind Tapatalk


  10. Saptamana viitoare o sa achizitionez un tester Vida Dice si o sa verific parametri de funcționare.Am inteles ca se pot face multe cu acest tip de tester.Am unul dar numai pentru Opel si pana acum ma ajutat foarte mult.

    Trimis de pe al meu SM-A310F folosind Tapatalk


  11. Nu stiu la ce te referi repede,masina este din 2012 si are 250000 km.Am intrat la bănuieli cu filtru atunci când am văzut cele două mufe cu două fire de la filtru desprinse si atârnand.Le-am deconectat ca sa le pot prinde înapoi apoi am pornit motorul sa vad apare ceva si nimic apoi am deconectat si mufa cu 4 fire si la fel totul era perfect.Acum nu stiu poate trebuia sa functioneze motorul o perioadă mai lungă de timp cu mufele deconectate sa apara vreo eroare.

    Trimis de pe al meu SM-A310F folosind Tapatalk


  12. Sunt încă în Olanda de unde am si cumpărat masina.Eu ma gândeam ca deconectand mufele de la filtru o sa imi apara ceva erori un bord.Credeam ca se poate ști și fara tester daca e anulat.Vreau sa cred ca Olandezii nu fac asa ceva dar nu se stie.

    Trimis de pe al meu SM-A310F folosind Tapatalk


  13. Sunt posesorul unui Volvo v50 1.6 d2 .As vrea sa stiu daca am filtru DPF anulat pentru ca peste o luna am programare la RAR si vreau sa stiu la ce sa ma astept.Mentionez ca pe țeavă de eșapament este funingine si am deconectat cele 3 mufe de la filtru si nu imi apare nici o eroare in bord.

    Trimis de pe al meu SM-A310F folosind Tapatalk