nluncasu

Membru
  • Content count

    5
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Poor

About nluncasu

  • Rank
    Nou venit

Profile Information

  • Locatie Navodari
  • Auto volvo v40
  • Fabricatie 1997
  1. Multumesc pentru raspuns.Intre timp,am stabilit despre ce e vorba.Furtunul transmite depresiune la o membrana care regleaza avansul in mers,functie de depresiunea din galerie.Asa ca,daca pe furtunul respectiv picura motorina in galerie,membrana este sparta,iar avansul se deregleaza.De aceea motorul face fum.Cum mi s-au cerut 500 lei pe membrana asta,nu mai mare decat un timbru,voi folosi alte cai pentru a o obtine.
  2. Salut.Am constatat ca,de la pompa de injectie,care este Delphi,porneste un furtun subtire care trimite,in functionare,picaturi de motorina in galeria de admisie.Vreau sa aflu de la cei care cunosc subiectul,daca este un fel de supraalimentare,asa cum mi s-a spus si,daca da,in ce conditii se realizeaza asta,pentru a putea verifica functionarea corecta a sistemului la masina mea.
  3. Fierbe apa V40 1997

    Universal sau nu,pe termocontact sunt inscrise 2 temperaturi:cea mare arata la ce temperatura cupleaza electroventilatorul.Cea mica ,la ce temperatura decupleaza ventilatorul.Importanta e cea mare,pentru ca,daca cea mica e apropiata de cea mare ventilatorul porneste mai des,dar merge mai putin.Daca e mai departata,cupleaza mai rar,dar merge mai mult.E bine,oricum.Odata lamurita problema asta,mai trebuie spus ca importanta este si calitatea termocontactului folosit,ca sa cupleze si sa decupleze aproape de temperaturile inscrise pe el si fara rateuri.
  4. releu bujii incandescente

    Nu-i nevoie de nicio schita.Chiar acum am la mine masina fratelui meu pentru o revizie,cu care ocazie am gasit toate bujiile rupte. Releul il vezi fixat de peretele de foc.Adica ridici capota,iar chiar pe centru,spre parbriz,este o cutie neagra cam cat 2 pachete de tigari alaturate.Ala este releul de bujii.Releul alimenteaza bujiile 2 cate 2(1+3 si 2+4),prin 2 fire,unul roz si unul verde.Pentru control se separa firele de bujii,avand grija sa nu scapi piulitele.Apoi se masoara rezistenta bujiilor cu un multimetru,iar rezistenta trebuie sa fie sub 1 ohm. Nu se foloseste metoda firului pus pe bujie ca sa faca scanteie pentru ca asta nu arata si calitatea bujiei(puterea ei de incalzire).Daca s-a pus una sau mai multe bujii de putere mai mica,astea nu se vor incalzi in timpul relativ scurt semnalat de becul din bord,iar la cilindrii respectivi vor fi ca si inexistente. In cazul meu,am folosit niste bujii de Ford,care sunt la fel de rapide,dar au electrodul cu 3-4 mm mai lung.Intra perfect in anticamera,fara sa ajunga la perete,dar pentru ca asa este calculat spatiul intre chiulasa si pompa de injectie,ca sa le pot baga,a trebuit sa scurtez 3-4 mm filetul cel mic al bujiilor la 2 dintre ele.N-a fost nicio problema,mai ales ca am rezolvat chestiunea cu costuri minime,cand putea sa coste si 200 lei.Si mai sunt si bujii de marca.Acum astept si pe altii cu acest motor ca mai am vreo 5 bujii. In final mai spun urmatoarele:releul se verifica controland existenta tensiunii la bujii,cu contactul pus.Pentru ca sistemul este cu postancalzire,dupa ce s-a stins martorul din bord care arata ca bujiile s-au incalzit suficient pentru a putea porni motorul,bujiile sunt alimentate cu tensiune(deci raman in functiune)inca cateva secunde,acesta fiind un precursor al metodelor antipoluare actuale(continua scurt timp incalzirea aerului aspirat dupa pornirea motorului,pentru a reduce fumul produs la pornire)