Stefan100

Membru
  • Content count

    9
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by Stefan100


  1. Buna seara !

    Sunt nou in comunitatea Volvo 

    De aproape 3 luni am achizitionat un Volvo S40 1.6D Drive ( berlina ), fabricatie 10.10.2009, cod motor D4164T ( presupun ca motor de Peugeot )

    Toate bune si frumoase pana cand s-a aprins in bord martorul de la sistemul de evacuare, motorul a intrat in limp mode 

    Am mers la mecanic, la tester au aparut erorile P2458 si P242F, au mers sterse 

    Toate bune motorul merge, se tureaza totul ok

    Cand sa ajung acasa a inceput sa se auda un suierat la motor si sa iasa un fel de fum sau abur de la motor, chiar aprope de turbo. 

    Temperatura motorului era ok la 90 de grade, fara erori in bord 

    Aditiv ar avea 

    Posibil sa fie dus turbo ? 

    Care ar fi cauza fumului ?


  2. Buna seara !

    Sunt nou in comunitatea Volvo 

    De aproape 3 luni am achizitionat un Volvo S40 1.6D Drive ( berlina ), fabricatie 10.10.2009, cod motor D4164T ( presupun ca motor de Peugeot )

    Toate bune si frumoase pana cand s-a aprins in bord martorul de la sistemul de evacuare, motorul a intrat in limp mode 

    Am mers la mecanic, la tester au aparut erorile P2458 si P242F, au mers sterse 

    Toate bune motorul merge, se tureaza totul ok

    Cand sa ajung acasa a inceput sa se auda un suierat la motor si sa iasa un fel de fum sau abur de la motor, chiar aprope de turbo. 

    Temperatura motorului era ok la 90 de grade, fara erori in bord 

    Aditiv ar avea 

    Posibil sa fie dus turbo ? 

    Care ar fi cauza fumului ?


  3. Buna seara !

    Sunt nou in comunitatea Volvo 

    De aproape 3 luni am achizitionat un Volvo S40 1.6D Drive ( berlina ), fabricatie 10.10.2009, cod motor D4164T ( presupun ca motor de Peugeot )

    Toate bune si frumoase pana cand s-a aprins in bord martorul de la sistemul de evacuare, motorul a intrat in limp mode 

    Am mers la mecanic, la tester au aparut erorile P2458 si P242F, au mers sterse 

    Toate bune motorul merge, se tureaza totul ok

    Cand sa ajung acasa a inceput sa se auda un suierat la motor si sa iasa un fel de fum sau abur de la motor, chiar aprope de turbo. 

    Temperatura motorului era ok la 90 de grade, fara erori in bord 

    Aditiv ar avea 

    Posibil sa fie dus turbo ? 

    Care ar fi cauza fumului ?


  4. Buna seara !

    Sunt nou in comunitatea Volvo 

    De aproape 3 luni am achizitionat un Volvo S40 1.6D Drive ( berlina ), fabricatie 10.10.2009, cod motor D4164T ( presupun ca motor de Peugeot )

    Toate bune si frumoase pana cand s-a aprins in bord martorul de la sistemul de evacuare, motorul a intrat in limp mode 

    Am mers la mecanic, la tester au aparut erorile P2458 si P242F, au mers sterse 

    Toate bune motorul merge, se tureaza totul ok

    Cand sa ajung acasa a inceput sa se auda un suierat la motor si sa iasa un fel de fum sau abur de la motor, chiar aprope de turbo. 

    Temperatura motorului era ok la 90 de grade, fara erori in bord 

    Aditiv ar avea 

    Posibil sa fie dus turbo ? 

    Care ar fi cauza fumului ?


  5. Buna seara !

    Sunt nou in comunitatea Volvo 

    De aproape 3 luni am achizitionat un Volvo S40 1.6D Drive ( berlina ), fabricatie 10.10.2009, cod motor D4164T ( presupun ca motor de Peugeot )

    Toate bune si frumoase pana cand s-a aprins in bord martorul de la sistemul de evacuare, motorul a intrat in limp mode 

    Am mers la mecanic, la tester au aparut erorile P2458 si P242F, au mers sterse 

    Toate bune motorul merge, se tureaza totul ok

    Cand sa ajung acasa a inceput sa se auda un suierat la motor si sa iasa un fel de fum sau abur de la motor, chiar aprope de turbo. 

    Temperatura motorului era ok la 90 de grade, fara erori in bord 

    Aditiv ar avea 

    Posibil sa fie dus turbo ? 

    Care ar fi cauza fumului ?


  6. Buna seara !

    Sunt nou in comunitatea Volvo 

    De aproape 3 luni am achizitionat un Volvo S40 1.6D Drive ( berlina ), fabricatie 10.10.2009, cod motor D4164T ( presupun ca motor de Peugeot )

    Toate bune si frumoase pana cand s-a aprins in bord martorul de la sistemul de evacuare, motorul a intrat in limp mode 

    Am mers la mecanic, la tester au aparut erorile P2458 si P242F, au mers sterse 

    Toate bune motorul merge, se tureaza totul ok

    Cand sa ajung acasa a inceput sa se auda un suierat la motor si sa iasa un fel de fum sau abur de la motor, chiar aprope de turbo. 

    Temperatura motorului era ok la 90 de grade, fara erori in bord 

    Aditiv ar avea 

    Posibil sa fie dus turbo ? 

    Care ar fi cauza fumului ?


  7. Buna seara !

    Sunt nou in comunitatea Volvo 

    De aproape 3 luni am achizitionat un Volvo S40 1.6D Drive ( berlina ), fabricatie 10.10.2009, cod motor D4164T ( presupun ca motor de Peugeot )

    Toate bune si frumoase pana cand s-a aprins in bord martorul de la sistemul de evacuare, motorul a intrat in limp mode 

    Am mers la mecanic, la tester au aparut erorile P2458 si P242F, au mers sterse 

    Toate bune motorul merge, se tureaza totul ok

    Cand sa ajung acasa a inceput sa se auda un suierat la motor si sa iasa un fel de fum sau abur de la motor, chiar aprope de turbo. 

    Temperatura motorului era ok la 90 de grade, fara erori in bord 

    Aditiv ar avea 

    Posibil sa fie dus turbo ? 

    Care ar fi cauza fumului ?


  8. Buna seara !

    Sunt nou in comunitatea Volvo 

    De aproape 3 luni am achizitionat un Volvo S40 1.6D Drive ( berlina ), fabricatie 10.10.2009, cod motor D4164T ( presupun ca motor de Peugeot )

    Toate bune si frumoase pana cand s-a aprins in bord martorul de la sistemul de evacuare, motorul a intrat in limp mode 

    Am mers la mecanic, la tester au aparut erorile P2458 si P242F, au mers sterse 

    Toate bune motorul merge, se tureaza totul ok

    Cand sa ajung acasa a inceput sa se auda un suierat la motor si sa iasa un fel de fum sau abur de la motor, chiar aprope de turbo. 

    Temperatura motorului era ok la 90 de grade, fara erori in bord 

    Aditiv ar avea 

    Posibil sa fie dus turbo ? 

    Care ar fi cauza fumului ?


  9. Buna seara !

    Sunt nou in comunitatea Volvo 

    De aproape 3 luni am achizitionat un Volvo S40 1.6D Drive ( berlina ), fabricatie 10.10.2009, cod motor D4164T ( presupun ca motor de Peugeot )

    Toate bune si frumoase pana cand s-a aprins in bord martorul de la sistemul de evacuare, motorul a intrat in limp mode 

    Am mers la mecanic, la tester au aparut erorile P2458 si P242F, au mers sterse 

    Toate bune motorul merge, se tureaza totul ok

    Cand sa ajung acasa a inceput sa se auda un suierat la motor si sa iasa un fel de fum sau abur de la motor, chiar aprope de turbo. 

    Temperatura motorului era ok la 90 de grade, fara erori in bord 

    Aditiv ar avea 

    Posibil sa fie dus turbo ? 

    Care ar fi cauza fumului ?