zza

Membru
  • Content count

    30
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by zza


  1. Salut!

    Eu nu reusesc sa identific unde e limita desenata pe bidonul de lichid servodirectie.

    Aud un usor scartait de vreo 2 saptamani, cand virez total pe loc sau la viteze foarte mici si mi-e ca a scazut lichidul de servo sub nivel.

    Am incercat si sa desfac capacul de la bidon, insa n-am reusit din cauza pozitiei incomode si intradevar e foarte bine strans.

    Ma ajuta daca scot farul sa vad nivelul de lichid si eventual sa desfac capacul?

    Merci!

    Lipeste o lanterna de bidon si o sa vezi cat ai in bidon. Referitor la desfacerea capacului : ia o carpa sau hartie igienica si chinuie-te.... O sa iasa dar fffgreu. Atentie cand il pui la loc sa nimeresti filetul

    1 person likes this

  2. 160 cu o cutie thule atlantis 900 plina /

    stiu ca e gresit ce am facut dar ma tzineam dupa altul (la o distanta destul de mare) care mergea cu 160 si care avea si el un thule ...asa ca am facut proba

    din pacate nu am poze cu barele + prinderile aferente dar am gasit pe net cum vin

    post-1966-0-19448900-1417077925_thumb.jppost-1966-0-63292300-1417077934_thumb.jppost-1966-0-59862800-1417078005_thumb.jp

    tu ce bare ai ? linkul dat de tine mai sus are niste bare de otel si in poze vad ca sunt de aluminiu(care arata fff bine)

    linkul dat de tine arata bare de otel

    post-1966-0-42639300-1417078017_thumb.jp


  3. am gasit si pozele facute la "momentul actiunii"

    1,2,3 - fata evaporatorului vazut din compartiment filtru

    4 - amplasare furtun scurgere condens ( se da mocheta din dreapta la o parte, pozitionarea acestuia este sub consola)

    5 - furtunul de condens (partea transparenta a fost pusa de mine in acest moment ... sa zicem ca i-am facut un upgrade pentru o curgere mai sigura in afara caroseriei)

    6 - mocheta dreapta fata(am scos scaunul in fata) s-a pus la uscat

    7 - mocheta dreapta spate (nu merge scoasa - trebuie demontata si bancheta din spate daca se doreste)

    8 - o mostra de H2O

    9 - turul si returul de la evaporator >> nu se producea schimbul de caldura si returul inghetza in timp >> s-a schimbat filtrul si s-a curatat evaporatorul (fara a se scoate ) cu solutie speciala.

    Precizari : in masina nu mirosea si nu miroase a mucegai si alte nebunii ...Volvo rulz!post-1966-0-22239800-1417069429_thumb.jppost-1966-0-40900300-1417069446_thumb.jppost-1966-0-97742400-1417069479_thumb.jppost-1966-0-18568100-1417069499_thumb.jppost-1966-0-41177900-1417069533_thumb.jppost-1966-0-85465400-1417069561_thumb.jppost-1966-0-32540600-1417069608_thumb.jppost-1966-0-57105900-1417069641_thumb.jp

    3 people like this

  4. Salutare !

    m-am confruntat cu o problema vara asta si m-am gandit ca poate ati avut sau aveti :) si voi problema asta

    APA IN MASINA sau mai bine zis ... apa multa in masina in partea dreapta

    Cand am cumparat masina - era vara am dat drumul la aer si dupa cateva sute de km am descoperit ca aveam muuulta apa in partea dreapta <> in panta cu botul in sus aveam 2-3 cm peste mocheta

    m-am bagat sub ea i-am desfuncat scurgerea...condenssi a curs ceva ...a mai ramas apa din masina pe care am scos-o cu niste prosoape bureti.... in cateva zile

    acum vine partea frumoasa ...anul acesta aceeasi problema!

    am facut la fel ca prima oara ... numai ca de data asta am si monitorizat de unde ce si cum pentru ca aveam scurgeri in continuare...

    mecanicul care mi-a pus ultima oara filtrul de habitaclu era intr-o zi mai proasta si a bagat filtrul chinuit astfel ca acesta arata ca o clepsidra cand l-am scos...deci filtra nimik

    (la v50 (nush la alte modele) filtrul de habitaclu daca vrei sa il schimbi te injura orice mecanic pt ca e complicat si pozitionat aiurea)

    viteza aerului pe zonele neacoperite de filtru era fff mare si apa de pe evaporator (radiatorul din spatele consolei)e scurgea din tubulatura de aer pe usita din dreapta (este in dreptul evaporatorului) si curgea ceva ...secunda si picatura

    am scos tot din dreapta ...scaun fatza si mocheta data la o parte si am lasat la uscat

    atentie nu exista scurgere in habitaclu

    rezolvare :

    1 - curatati teava de eliminare a condensului

    2 - schimbati filtru regulat si punteti-l usor bine sa nu il chinuiti prea mult - daca conteaza eu am pus un Valeo care are si nite burete pe margine care etanseaza bine filtrul in tubulatura(nu toate au)

    3 - sa va asigurati ca evaporatorul este curat ...bagati telefonul pe gaur filtrului si faceti poze cu blitz :)

    un sfat - vara verificati la piciorusele scaunelor(dupa ce scoateti plasticele) daca aveti apa :) ..bagati niste servetele si daca aveti apa stiti ce trebuie sa faceti :)

    buretele arata ff bine si sub mocheta instalatia e facuta profi!

    o sa revin cu niste poze

    Sper sa va ajute

    3 people like this

  5. Salutare!

    Am un interior gri-crem si as vrea sa ii pun nise huse mai inchise la culoare sau chiar negre.

    interiorul l-am spalat acum 3 ani vara si am lasat masina cu usile deschize 2-3 zile. vine iarna si mi-e ca le jegaresc mai rau

    Vreun sfat pt achizitionare in sensul asta. ma intereseaza niste huse care sa stea cat mai bine pe scaune si cat mai ok la material.


  6. Salutare !

    eu am optat pentru thule si nu-mi pare rau nicio secunda , sistemul de prindere este unul superok si iti ia 5 minte sa le montezi .

    am bare de otel si-s cam zgomotoase . 4 chei de reglaj

    daca ar fi sa o iau de la inceput mi-as aluminiu cele mai silentioase

    la viteza am mers si cu 160 si totul este ok .

    mai nou (pentru mine) am descoperit bare whispbar care fac toti bani!!

    are un prieten si chiar sunt za best .

    dai un ban dar stai in fata


  7. Salut ! nu cred ca este vreun furtun fisuat si va zic si de ce ... in primul rand am gasit mizerie aruncata imediat sub throttle body ... dupa cum se vede si din pozele atasate ...ce a venit pe conducta de la intercooler a reusit -datorita presiunii - sa isi faca loc pe langa garnitura de sus.

    am schimbat garnitura care face legatura intre furtun si throttle si face la fel ... este posibil ca throttelul sa nu fie fixat ff bine de galerie ... dar nu am avut un imbus mai ci ca sa verific....revin cu update momentan atasez niste poze facute cu"problema"

    am strans cat am putut, in limita bunului simt acest supercolier care prince aceasta supergarnitura ( cum au facut asa ceva atat de prost ??? garnitura risti sa o rupi destul de usor daca tragi sa scoti furtunul de pe throttle ) si in perioada urmatoare o sa desfact throttleul si sa vad daca acolo nu etanseaza bine post-1966-0-63598700-1416325828_thumb.jppost-1966-0-72679800-1416325845_thumb.jppost-1966-0-13271900-1416326252_thumb.jp

    in prima poza vad ca furtunul este crapat ..


  8. Ce motorizare?

    2d

    Verifica furtunul de la intercooler cel din stanga sa nu fie fisurat onezero a patito ... Numai stiu exact cum se numeste topicul dar iti las link cand ajung acasa are si poze el la inlocuit cu o teava verifica toate furtunele de la admisie plus colierele sa fie stranse bine ...

    Mi-e sa nu le bulesc daca strang tare