gheorghe

Membru
  • Content count

    2
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by gheorghe


  1. Depinde ce te astepti de la ea...

    Eu am un XC 90 l-am luat de nou in 2007, cu motor de 2300 si 175 CP cutie manuala, diesel. Am crezut ca este o masina doi in unu adica si de teren si de strada. Din pacate nu este nici cal nici magar nici de strada nici de teren. Prin urmare folosind-o prin hartoapele Ignisului pt ca am crezut ca pentru asa ceva este ( la zbor cu parapanta)de mi s-au adunat probleme gramada si masina de ieri este in service cu tot felul de bube : s-a dus 4x4, telescoape praf, clapeta de acceleratie dusa, merge in patru cilindri in loc de 5, caseta de directie curge, cap de bara, bucsi, burduf planetara belit si alte mici maruntisuri. Deci XC 90 este masina de mers la plimbare cu blonda de Mall si fite prin oras si pe autostrazi. Am beneficiat si de un service de amatori din partea reprezentantei locale, incat nu am frana de mana fix de cand a iesit din garantie, service scump si greu de abordat, prin urmare nu ma mai duc pe la ei. Cred ca s-a dus un cablu, dar voi verifica....

    Daca te gandesti ca etse o masina infailibila atunci va trebui sa umbli cu ea mai cu grija si cu manusi. Altfel ma simt bine la volan si in siguranta...Consumul nu este prea rau ( 7.5 in afara si 8.5 in oras) consum verificat pe bune....Daca pe autostrazi te dai la viteze superioare, peste 150-160 atunci consumul sare in pod...La 120 este chiar economica...

    Prin urmare XC 90 este un lady boy, asa ca aveti grija de regimul de utilizare. Cu banii pe care i-am dat pe ea ( 42.000 euri CIP) puteam sa-mi iau o second de teren buna de frecat pana la dezmembrare si o limuzina de strada poate chiar Volvo sa ma tina la drumuri europene....Asta ar fi fost alegerea corecta...

    Deci asteptarile mele nu s-au potrivit cu cele pentru care a fost construita masina iar cei de la reprezentanta au evitat cu grija sa-mi spuna asta, bucurandu-se ca au mai marcat de doua ori intrucat nu mi-a fost una de ajuns am luat doua XC 90 una si pentru colegul meu din Bucuresti parapantist ca si mine. El a vandut-o intre timp si acuma are un Toyota de teren care tine la tavaleala....si se distreaza de mine cand ii povestesc de service Volvo...

    in fine

    spor

    Gh Muresan

    Baia Mare

    Buna ziua,

    Am posibilitatea sa achizitionez un xc90, d5, 142.000 km, momentum, an 2005, cutie viteze manuala.

    Intentionez sa fac cu el ~40.000 km pe an.

    Aveti idee cam ce s-ar putea strica/defecta pe la el?

    Cam care ar fi costurile exploatarii lui?

    Ce ati schimbat voi pe la el, si cat v-a costat?

    Din cate am aflat, cu motorul si cutia nu ar fi probleme.

    Amortizoare, bucsi, directie, ce ar mai putea genera probleme?

    Cat v-au costat repararea lor?

    Si o alta problema: am mers cu el pe sosea, pe pietris, pe gropi. Nu mi s-ar parut ca sunt probleme, mai putin doua:

    - la franare, cand masina se opreste, botul acesteia revine la orizontala, si apoi se mai lasa o data in jos; eu zic ca e de la amortizoare ... proprietarul zice ca asa face de la inceput... eu ce sa cred?

    - cand am pornit masina, mi-a aparut un mesaj (scris cu rosu, cu un semn al exclamarii) "turn-spin unavailable temporary"; ulterior, dupa ce am mai mers putin cu masina, si am pornit-o din nou nu a mai aparut.... sunt ceva probleme?

    Orice remarca este binevenita.

    Merci frumos.