Salut!
Masina are doua probleme cunoscute, una mai des, alta mai rar.
Prima e compresorul de AC. Cade destul de des si e 2000eur reparatia, daca ai ghinion sa nu mai fie in garantie. Din fericire Volvo a bagat garantie pe viata la piese originale, pt persoane fizice.
A doua problema e ISG. Si el e predispus sa se defecteze si costa cam tot pe acolo. Insa se intampla mai rar.
Avand baterii de carat, consumul e un pic mai ridicat ca la versiunea normala. 6-6.5 regim de autostrada la 140. 7 la 160. In schimb, fiind plugin, poti merge in oras aproape gratis.
Cand schimbi distributia, se schimba si cureaua de accesorii si pompa de apa. Ambele sunt kit, adica vin si cu role.
O revizie normala, la reprezentanta e intre 2000 si 3000 ron. In alta parte e probabil mult mai ieftin.
Ca interfata eu folosesc clasicul Vida chinezesc.
Nu stiu daca e permis aici sa spun asta, dar sunt cateva grupuri pe facebook cu utilizatori de v60 d6.
In ciuda a tot ce am scris mai sus, eu n-as schimba masina. Nu exista varianta mai buna, la banii astia.
Sent from my iPhone using Tapatalk