Manolo

Membru
  • Content count

    5
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Poor

About Manolo

  • Rank
    Nou venit

Profile Information

  • Locatie Bucuresti
  • Auto Volvo xc60 2.0 D3
  • Fabricatie 2013
  • Fabricatie 2 0
  1. Claxon si lumini avarie simultan

    Salutare,  Dupa ce am facut investigatii suplimentare , m-a pufnit rasul.  E vorba de butonul de panica de pe telecomanda care a fost actionat de unul dintre copii dupa care a disparut imediat din proximitatea telecomenzii , asa ca am avut impresia de manifestare spontana. Am obtinut si marturisirea in aceasta seara,  asa ca voi dormi linistit pentru ca m-am eliberat de teama unui harzard electric/electronic   Toate cele bune!
  2. Salutare,  Lasand masina descuiata in curte, la un moment dat ( 1h poate dupa ce am coborat ) ,  am auzit claxonul functionand intermitent si am vazut si luminile de avarie aprise (tot intermitent) .  Am verificat si  incuietorile se armasera intre timp. Am dezarmat de la telecomanda si s-a oprit spectacolul.  Nu inteleg ce s-a intamplat si mi-e teama sa nu se repete pe undeva prin oras unde o sa-si faca veacul vreo zi intreaga spre disperarea celor din proximitate.  Multumesc   
  3. Eroare aplicare Service Ugrade 2

    @AdrianV: Aceleasi suspiciuni rezonabile vizavi de km le-am avut si eu dar proprietarul roman ( din iulie 2018) a venit cu dovezi : 1. o verificare recenta facuta de el a rulajului inregistrat in diversele calculatoare . In noiembrie 2018 avea 65 K pe toate calculatoarele ( am atasat si  poza )  2. indicarea site-ului din Italia  unde se poate verifica rulajul de la ultimul ITP . In ianuarie 2017 avea 50K.  In Italia a avut un singur proprietar italian( am si copia dupa talon) 3. inainte de achizitie am fost la un service Volvo din Bucuresti care a facut o diagnoza cu VIDA ,  o inspectie pe rampa  si mi-a confirmat ca airbagurile sunt la locul lor. Desigur ca daca ar fi gasit o eroare la SRS nu mai luam in considerare sa achizitionez masina.   Revenind la subiect, daca doresc sa reiau pasul de Service Update 2, acesta se poate rula la orice service Volvo din Bucuresti , sau doar la reprezentanta?  Acelasi lucru referitor si la update-uri partiale ( SRS in speta ). Multumesc!  
  4. Eroare aplicare Service Ugrade 2

    Din pacate n-am retinut ca ar fi aparut vreun cod anume. Prima data s-a incercat  Service Upgrade 2  integral, si , in timp ce se descarca si  rula, a dat eroare de instalare .  Pe urma a selectat un upgrade mai mic  ( TCM parca )  care afecta SRS-ul si vreo alte 2 calculatoare.  Aici mecanicul a tras concluzia ca SRS-nu poate fi programat si ca el necesita inlocuire.  I se parea si lui suspect, dar asta era concluzia din acel moment.  Erori legate de airbag-uri sau alte subsisteme nu apareau asa ca pe moment  am decis sa-l las asa . Programarea cheii a mers fara probleme deci probleme presante  nu mai aveam. Ma gandesc cum sa verific daca SRS-ul are lipituri in plus pe el/ daca s-a umblat la el.      
  5. Sunt de cateva luni proprietarul unui XC60 2.0 D3  FWD Automat din 01.2013, 80k, achizitionat in august de la un roman ce l-a cumparat cu un an in urma din Italia. Recent, mergand la Primus pentru o revizie si inlocuirea uneia dintre telecomenzi ( care era ca si cand n-ar fi fost ), mecanicul, incercand sa aplicate Service Upgrade 2, s-a lovit de problema imposibilitatii installarii soft-ului. Mi-a spus ca masina are multe setari/versiuni din fabrica si ca nu a beneficiat de update-uri pana acum. A aplicat o corectie la turbo, dar update-ul complet nu a putut sa-l aplice. Dupa investigatii a localizat problema la calculatorul SRS, care nu accepta programarea. Singura varianta fezabila, in opinia dumnealui, este sa inlocuiesc calculatorul SRS si sa fie reprogramat, la un cost pe masura marcii, desigur. Despre masina stiam ca are update de putere facut in Italia de primul proprietar, dar ce soft si versiune nu se stie ( credeam ca este Polestar ) , nefiind recunoscut de VIDA.  Si acum mai multe dileme: Dat fiind ca masina a fost lovita usor in partea dreapta ( nu stiu cat de grav avand aripa, farul, protectia interioara si capul de lonjeron schimbate )  ar fi posibil ca in urma loviturii calculatorul sa fi fost resetat si reprogramat? Sau in urma update-ului de putere sa se fi schimbat si ceva in SRS pentru a impiedica alte update-uri accidentale? In prezent masina trage foarte bine, consuma 7/12 , mediu 10 si in afara de 2-3 erori pe calculatorul de geam dreapta nu are alter erori in VIDA.  Si acum intrebarea: Ati mai intalnit asfel de situatii? Care ar fi cauzele? Ce ati face voi in situatii de fata? Multe multumiri anticipat si la cati mai multi km fara probleme!