denis

Membru
  • Content count

    39
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by denis


  1. Va rog daca se poate un pic de ajutor in legatura cu cutia de viteze. A mea e manuala in 5 trepte. Problema e ca in frana de motor in treapta a doua si a treia face un zgomot metalic, harjait ca sa zic asa. La service mi sa spus ca decat sa repar cutia, ceva rulmenti etc, mai bine o schimb cu ala SH. Mai mult de atat mi s-a spus ca trebuie dat jos cam tot ce e sub motor si ia vreo trei zile de munca. Mecanicul a zis ca trebuie dat jos pana si puntea de directie ceea ce nu prea cred. E chiar asa de rau sa schimbi cutia la xc70? Intreb pentru ca e o piesa destul mica in comparatie cu alte cutii de viteze.

    Multumesc!

    tyj.GIF


  2. De ceva timp motorul smunceste in demaraj insa daca accelerez mai lent e ok dar enervant.Pur si simplu nu mai trage pentru o fractiune de secunda.Pilotul automat nu mai are nici o treaba.La pornire motorul se balbaie,nu intotdeauna dar destul de des.

    Am schimbat toate bujiile in Romania la sfatul unui inginer mecanic.Am pus Bosh compatibile si cu GPL. Cei de aici din Olanda vor sa pun doar bujii originale de volvo plus toate bobinele schimbate.Toata distractia ma costa cam 1500 de euro asa ca am zis pas. Mai ales ca daca nu se rezolva problema nu pot returna piesele. As vrea sa vad si parerea voastra in acest caz.

    Alta problema suparatoare e aceeia ca imi curge ulei din vasul de servo.Am inteles ca e boala comuna la volvo insa nu exista solutie de a rezolva problema? Am schimbat doua bidoane noi pana acum si tot curg de la mijloc.Miroase a ulei ars in masina de a intrat si in tapiterie.Pe caldurile astea e jale.

    Multumesc.


  3. Faza e ca eu am cumparat si schimbat suspensia completa si nu a trebuit sa scot amortizoarele.Am facut asta in parcare doar cu cric si chei.Problema a fost ca nu puteam sa bag capul amortizorului in bratul inferior care sustine toata suspensia.Pana m-a dus capul sa apas pe discul de frana sa aliniez bratul inferior cu capul amortizorului am avut de munca.E o metoda neortodoxa si un pic riscanta dar cu atentie o rezolvi repede.

    1 person likes this

  4.  

    Suspensia spate la xc70 se baga in bratul inferior apasand cu un cric pe discul de frana sau cel mai bine ca in link-ul care l-am pus mai sus.Nu trebuie comprimat arcul in nici un fel dar eu m-am luat dupa altii si m-a costat ore bune de munca,bani si stres maxim.Din aceasta cauza sper ca doar cei care intr-adevar stiu ceva concret sa dea raspunsuri altfel ne batem joc involuntar unii de altii.

    Multumesc.


  5. Am reusit sa bag suspensia doar pe o parte ca mi-a luat cam sase ore de munca.Pur si simplu nu pot sa comprim suspensia si apoi sa o instalez pentru ca nu e loc.Am reusit cu chiu cu vai dupa ce am pus suspensia apoi am comprimat arcul dar nici asa nu am avut loc.Plus de asta se lasa in jos cu totul deci tot degeaba.A trebuit sa bag un cric intre caroserie si 'roata' sa apas in jos apoi cu greu am reusit sa bag telescopul la locul lui.Nu vreau sa mai repet aceeiasi procedura la cealalta roata pentru ca e clar ca nu e ok cum am procedat.

    Stie cineva un tutorial pe net? Eu nu geasesc mare lucru.

    Metoda asta e ok? Vad ca nu trebuie sa comprimi arcul cum zicea paunionut mai sus.

     

    http://www.volvoxc.com/0/resources/how-to/pdf/replacing-rear-shock.pdf

    IMG_5027.JPG


  6. La 6/24/2017 at 6:59 AM, mariusdaniel a spus:

    Peste cinci ani ma tine o baterie. Varta Silver. Probabil e ceva care iti consuma curent in stationare.

     E posibil insa nu cred pentru ca bateria ar trebui sa moara la urmatoarea pornire insa la mine porneste o perioada buna de timp pana cand cedeaza de tot.

     Nu sunt lamurit de faza cu alternatorul si becul din bord.


  7. Acum 4 ore, Midnight Caller a spus:

    2 ani o baterie este normal pt vremurile de consum în care traim

    Sent from my ONE A2003 using Tapatalk

    Eu circul foarte putin,doua trei mii de km pe an.Toata lumea schimba bateria la maxim doi ani? Mi se pare ciudat,pentru ca o baterie noua are doar garantia de doi ani. Pana la urma alternatorul e ok sau nu?


  8. Cu mult timp in urma mi s-a ars calculatorul si alternatorul masinii.Dupa ce m-au chemat sa-mi iau masina cei de la service (nu volvo ca am duso pe platforma) au zis ca alternatorul nu e original volvo insa e super ok asta pe care l-au pus ei mai ales ca e nou.Dupa o perioada a murit bateria,am zis ca asta e cumpar alta.Am pus una noua dupa doi ani a murit si aia.Apoi am pus una mai mare de volvo insa ieri a murit si asta.Azi am luat alta noua de la volvo (mica,pentru ca asa e din fabica,zic ei) si dupa ce au verificat alternatorul au zis ca incarca doar 13,5 V si trebuie sa incarce 14V si de aia in timp moare bateria ca nu o incarca la maxim asa ca trebuie alt alternator care zic ei unul nou original de la volvo costa 700 euro fara manopera.Pe net am vazut ca 13,5V e ok...voi ce ziceti?

    Sincer sa fiu nu am verificat cablurile de la alternator la electromotor etc dar chiar nu stiu ce sa fac legat de problema asta.M-am saturat dau bani pe piese noi si tot sa am probleme.Stiu ca degeaba pun piese noi daca nu sunt ok dar mecanicii le-au pus nu eu,ma rog...Bateria veche pot sa o arunc sau pot sa o aduc la viata si sa o dau pe asta noua inapoi?

    Multumesc


  9. Acum 31 minute, denis a spus:

    De fapt inca mai am planetara de pe dreapta si poate fac una buna din doua defecte.

    Merci! :)

    M-am uitat si nu am cum sa folosesc capul de la planetara din dreapta insa intrebarea mea e: Pot sa scot bilele si coroana (aia din pozele de mai sus) de la una si sa pun la cealalta? Sincer sa fiu nu-mi dau seama cum se construieste capul de planetara.Trebuie scule speciale?


  10. Acum 6 minute, Bogdan G a spus:

    E aceiași colivie în amândouă :P

    O fi aceeiasi colivie insa axul e diferit.Daca nu gasesc tot capul degeaba.Kit-urile de reparatie am observat ca sunt altfel fata de cele originale.Deci nu pot sa le combin intr-un fel sau altul.Poate ma insel.Nu stiu.

    Pe de alta parte pot sa zic ca am schimbat si planetara de pe dreapta,anul trecut.Acolo s-a dus capul de la roata si cand l-am desfacut nu seamana deloc cu cel care il am acum de la planetara din stanga.Nu cred ca planetara de pe dreapta are alte ansamble decat cea de pe stanga in capul de la roata.


  11. Am dat planetara jos iar din pacate cred ca avea inceput de sfarsit de mai mult timp.Am ramas cu capul planetarei in mana dupa ce am desfacut burduful.

    Mai departe vedeti pozele.

    Planetarele se pot reconditiona?Sunt firme care se ocupa cu asa ceva?Nu vreau sa o reconditionez pe asta,vreau doar sa stiu daca pot sa mai iau ceva pe ea sau o arunc la gunoi.

    IMG_4541.JPG

    IMG_4543.JPG

    IMG_4546.JPG

    IMG_4547.JPG

    IMG_4544.JPG


  12. Ok sunt in ceata si nu mai stiu ce sa fac in continuare.

    Am comandat un rulment sh si am muncit azi jumate de zi de l-am schimbat ca cel de pe masina nici de caruta nu mai e bun.Nu joaca deloc insa e teapan.Am pus tot la loc si cand sa plec cu masina planetara scapata pur si simplu.Se pare ca a iesit capul din oala din partea de la cutie.Am dat iar roata jos si am ramas foarte surprins sa observ ca planetara e ca si cu s-a scurtat.Pur si simplu nu mai sta la locul ei.A iesit din oala si nu mai vrea sa intre calumea la loc.Am mers incet cu a doua pana acasa si se aut trosnete si pocnete de zici ca sare roata.Am hatanato cu piciorul si nimic,totul e strans si la locul lor.Ma gandesc ca rulmentul poate e de v70 si nu de xc70 insa nu stiu daca e vreo diferenta.Din pacate nu am stat sa ma uit daca e vreo diferenta atuci cand l-am schimbat.Am vazut ca se potriveste si l-am pus.Masina merge si in valuri sa zic asa si chiar nu am nici o idee care e problema.Cand am scos planetara din rulment a atarnat in jos si am observat ca a iesit din oala si se tinea in burduf insa am zis ca o imping la loc si e ok.

    Voi ce ziceti.Am facut vreo prostie?Am incercat sa scot planetara de tot insa nu iese din cutie.


  13. Vreau sa spun ca masina trage dreapta aparent fara motiv de foarte mult timp.Nu tare insa e spuparator.Are facut unghiul de fuga de vreo patru ori.Dupa schimb de cauciucuri,directie,piese etc. Am schimbat tot ce am crezut ca e de vina insa nimic.Odata am dus masina inapoi la service si m-am plans ca nu au facut unghiul cum trebuie asa ca l-au mai facut odata insa masina tot trage dreapta.

    Are cineva solutii?