CatalinCta

Membru
  • Content count

    14
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Poor

About CatalinCta

  • Rank
    Nou venit

Profile Information

  • Locatie Constanta
  • Auto Volvo V60
  • Fabricatie 2016
  • Fabricatie 2 0
  1. Reduced engine performance

    Multumesc, Razvan1991. Am rezolvat. Am scapat de "broscuta". Aveam aceeasi problema. Acea "teava" infundata. 
  2. Reduced engine performance

    Dupa ce am schimbat EGR, senzorul MAF, acum si turbina ... acelasi mesaj cu "Broscuta" si check-ul aprins. Ce sa mai verific? Sa nu spuneti sa schimb masina. Cel putin sa o dau fara erori.
  3. Reduced engine performance

    Cred ca am gasit o alta cauza legata de eroare. Turbina. A ajuns un corp strain in ea si a stricat paletii. Reconditionare sau schimbata. Alta distractie...
  4. Reduced engine performance

    Am schimbat si senzorul MAF. Acelasi mesaj. Reduced engine performance - performanta redusa a motorului. Sugestii? Posibile alte cauze?
  5. Reduced engine performance

    Alte zile si alte verificari. Imi sta pe suflet mesajul cu broscuta. Am verificat calculatorul si toate cablajele si sunt ok. Verificati alti 2 senzori si sunt ok. Filtrul de particule are doar 4g depunere, esapamentul super curat, regenerarea facuta in urma cu 900-1000 km. Zilele urmatoare o sa-i schim si senzorul MAF. Atasez si o poza. Poză de la Ivan Catalin
  6. Reduced engine performance

    Alte investigatii, alte reparatii si eroarea persista. Am schimbat EGR-ul. Atasez poze. O zi a disparut eroarea dupa care a reaparut. Inclusiv martorul aprins. Alte sugestii? Care ar mai putea fi cauza?
  7. Reduced engine performance

    Am fost la reprezentanta. Nu am primit un raspuns clar. Nu au gasit o cauza exacta. Intre timp am mers la un alt service. Verificare cu tester, parametri de functionare si concluzia: la relanti EGR nu este in parametri. Doar la relanti. Nu sunt specialist si am retinut ca acea clapeta nu inchide sau deschide in totalitate. Posibil depuneri. O varianta ar fi sa dea jos EGR si sa-l curete, daca se poate si are vreun efect. Daca nu, schimbat. Adevarat ca este cam scump si nu au vrut sa ma puna la plata (ma cunoaste proprietarul). Au schimbat si debitmetrul cu unul nou. Aceeasi eroare. Au blocat/anulat EGR sa vada daca ramane eroarea. Eroarea a disparut si a aparut doar ca nu vede EGR. Verificat, dupa parametri, turbina, filtru de particule, regenerarea etc. Totul era in grafic, mai putin la relanti EGR (mai mare sau mai mic...nu am retinut exact). Mai au un semn de intrebare legat de calculator si mi-au spus ca ar fi indicat sa merg la o reprezentanta pentru o actualizare de soft. Daca dupa actualizare si mers mai sportiv (in ultima perioada faxuti multi km doar in oras) s-ar impune schimbat EGR, care este un consumabil, pana la urma. 
  8. Reduced engine performance

    Am ieșit de 2 ori pe autostrada. Motorina OMV (de iarna). Nu scoate fum, toba foarte curata, nu merge cu întreruperi, se accelerează, se tureaza. Singurul lucru sesizat este un tremurat aproape insesizabil în mers. Atât timp cât scrie ca nu are aer destul, cred ca de aici și tremuratul. Am un tester și i-am dat și regeneare manuala. A făcut și asta. A mers o perioada la 2500 rpm, apoi la 2000 rpm și după ceva timp a apărut pe tester ca regenerarea a fost reusita. M-am gândit și la DPF și la EGR. 
  9. Eu am un Volvo V60 D2 din 2016. De mai multe zile ma lupt cu o eroare (celebra broasca testoasa - reduced engine performance - performanta redusa a motorului), iar la o zi dupa aparitia mesajului a ramas si martorul aprins in bord - check. Am mers la reprezentanta si la inca doua service-uri. Aceeasi eroare. Eroare pe evacuare gaze. Au facut si un test de fum pentru a verifica furtunurile de gaze, nu este o problema. Inlocuit debitmetrul, sters erori, iesit la drum si a reaparut eroarea. Cei de la reprezentanta ar dori sa dea turbina jos, pe cheltuiala mea - manopera, dar nu garanteaza ca de acolo ar fi problema. Sugestii am mai primit, posibil sa trebuiasca curatat EGR. Dupa mai multe pareri avizate/neavizate sunt tot la stadiul de a avea eroarea afisata in bord si martorul aprins. Sugestii de posibile - alte - cauze care sa duca la acea eroare? Multumesc!
  10. VIDA DICE 2015A

    Am vorbit cu cineva care comercializează și se ocupa în același timp și cu testare/diagnoza. Ar recomanda Launch ThinkDiag sau Launch ThinkDriver. Sunt produse cu licenta. Primul este undeva la 1200 lei iar al doilea la 300 lei. Diferența este data de nr de mașini pe care le poți verifica și perioada de licenta. Pe mine ma interesează ceva pentru mine personal. Un produs care sa poată oferi cât mai multe date despre masina mea.
  11. VIDA DICE 2015A

    Buna! As dori o parere de la cei avizati. Se merita cumparat asa ceva, pentru nevoi personale? Eu am un Volvo V60 D2 din 2016. De cateva zile ma lupt cu o eroare (celebra broasca testoasa - reduced engine performance - performanta redusa a motorului), iar la o zi dupa aparitia mesajului a ramas si martorul aprins in bord - check. Am mers la reprezentanta si la inca doua service-uri. Aceeasi eroare. Eroare pe evacuare gaze. Au facut si un test de fum pentru a verifica furtunurile de gaze, nu este o problema. Inlocuit debitmetrul, sters erori, iesit la drum si a reaparut eroarea. Cei de la reprezentanta ar dori sa dea turbina jos, pe cheltuiala mea - manopera, dar nu garanteaza ca de acolo ar fi problema. Sugestii am mai primit, posibil sa trebuiasca curatat EGR. Si acum revin la prima intrebare, m-ar ajuta si un alt tester auto  sa aflu cauza reala a erorii aparute? Citeste acel tester datele masinii pe care o am eu? Multumesc!
  12. VIDA DICE 2015A

    Buna! As dori o parere de la cei avizati. Se merita cumparat asa ceva, pentru nevoi personale? Eu am un Volvo V60 D2 din 2016. De cateva zile ma lupt cu o eroare (celebra broasca testoasa - reduced engine performance - performanta redusa a motorului), iar la o zi dupa aparitia mesajului a ramas si martorul aprins in bord - check. Am mers la reprezentanta si la inca doua service-uri. Aceeasi eroare. Eroare pe evacuare gaze. Au facut si un test de fum pentru a verifica furtunurile de gaze, nu este o problema. Inlocuit debitmetrul, sters erori, iesit la drum si a reaparut eroarea. Cei de la reprezentanta ar dori sa dea turbina jos, pe cheltuiala mea - manopera, dar nu garanteaza ca de acolo ar fi problema. Sugestii am mai primit, posibil sa trebuiasca curatat EGR. Si acum revin la prima intrebare, m-ar ajuta si un alt tester auto  sa aflu cauza reala a erorii aparute? Citeste acel tester datele masinii pe care o am eu? Multumesc!